EP(7)

1.8K 139 0
                                    

Unicode

(ဟာ မသိတော့ဘူးကွာ)

"ကိုကို ကို ...အွန့်"

"အီး ဟီး ဟီးးး ဗြဲ အီးး"

"ဟာ ဟိတ် ဘာလို့ငိုနေတာ တုန်း ယုန်လုံး ဟာတိတ်တိတ်"
"ငိုမှာပဲ အဲ့တာသားရဲ့ first kiss ဗျ "

"သားက ကိုကိုနဲ့ကြိုက်တော့မှ France kiss ဆွဲမလို့လုပ်ထားတာကို ကိုကို ကိုကို အီးး"

"မင်း မကြိုက်ဘူး လား"

"အင့်ဟင်း ကြိုက်လွန်းလို့နောက်တစ်ခေါက်လောက်"

"လဲသေ သွားမယ် လာ နောက်ကျနေပြီ"

"သားကို ဘာလို့နမ်းတာလဲ ပြောပြပါ ပြောနော် ပြောလို့"

"မသိဘူး "

"ပြောပြပါနော်  နော်လို့ ကိုကိုရေ ဒီက ကိုကို့ခလေး သားကိုပြောပြပါနော်"

"အေး ဟေ မင်းနှုတ်ခမ်းနီကိုမုန်းလို့ဟေ မုန်းလို့ နှုတ်ခမ်းကို ဆူပြီပြောနေလို့ ဟေ ရှင်းပြီးလား လာသွားမယ်"

"ဟုတ်...ဟုတ်သွားမယ် "

စိတ်ထဲ၌လည်း နေ့တိုင်းနှုတ်ခမ်းနီဆိုးရမယ် ကိုကိုနမ်းအောင်လို့ နှုတ်ခမ်းလေးလည်းဆူပေးရမယ် အဟိ

"ယုန်လုံး မင်းဝယ်လို့မပြီးနိုင်တော့ဘူးလား ။ ဘာလို့အဲ့လောက်တောင် ဝယ်နေရတာလဲ      မင်းသက်သက် ငါ့ပိုက်ဆံတွေကို။ ဖြုန်းတီးနေတာမို့လား"

"အို့ ကိုကိုကလည်းဒီလောက် တော့ ဝယ်ရမှာပေါ့  ကိုကို့အိမ်မှာဘာရှိလို့လဲ ပြောပါဦး ဖြုန်းတီးတယ်လို့ပြောရအောင် ကိုယ့်အနာဂါတ်လင်ရှာထားတဲ့ပိုက်ဆံကိုသုံးတာကို ကိုကိုကဘာဖြစ်နေတာလဲ ငြိုငြင်တာလား ပြော"

"နေပါအုံး အနာဂါတ်လင်လို့ပြောရအောင် ဘယ်တော့က မင်းကိုငါယူမယ်လို့‌ေပြာလို့လဲ  ပြီးတော့စကားပြောရင်ဘာလို့ ဘဲနှုတ်သီးလို ဆူပြီးပြောနေတာလည်း ရိုးရိုးပြောစမ်းပါ"

"ဒါဆိုဘာလို့သားကိုမယူပဲနဲ့ ဘာလို့နမ်းလဲ  အဲ့လိုမျိုးလာမလုပ်နဲ့ဒီကလူပျိုနုနုထွတ်ထွတ်လေးကို  နှုတ်ခမ်းဆူပြောတာကလည်း ကိုကိုနမ်းရင် အဆင်သင့်ဖြစ်အောင် ဆူပေးထားတာကို  ဘဲနှုတ်သီးတဲ့ ကိုကို လူချိုး အဟင့်"
  "ကိုကို "
"ဘာလဲ"
"ဒီလိုဆိုတော့လည်းသားတို့က ညားခါစ လင်လင်တွေကြနေတာပဲနော် အဟီး"

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now