EP(28)

1.1K 64 0
                                    

Unicode

"ကဲ ခွေးပေါက်လေး အင်္ကျီတွေလဲ ပြီးတော့ကမ်းခြေကိုသွားကြမယ် ကိုကိုရောပဲလဲလိုက်ဦး"

"မိသားစုအားလုံး အဖြူ အင်္ကျီ လက်ရှည်အပါးနှင့်ဘောင်းဘီဒူးအတိဝတ်ဆင်ကြသည်"

ဂျောင်ကု၏စိတ်ထဲတွင်တော့ (ငါ့ရင်ဘက်လေးနည်းနည်းဟ ဝတ်ရကောင်းမလား အဲ့တာ့ဆို ငါ့ ရင်အုပ်ကြီးကို ကိုကိုမြင် ကိုကိုမြင်ပြီး....အဟိ.. အဟိ ညဘက်ကြ game ကစားမလားမသိ)

ဂျောင်းကုအပြောနှင့်အလုပ်ညီစွာ ရင်ဘက်ရှိ ကြယ်သီသုံးလုံးကို ဖြုတ်၍ရင်ဘက်ဟပြဲ နှင့် အဝတ်လဲခန်းမှထွက်လာ၏

ထိုနောက် ဧည့်ခန်းမှစောင့်နေသော သားအဖလေးယောက်ဆီအရောက် မျက်စိမျက်နှာပျက်ဖြစ်နေသောကိုကိုနှင့်ထူးဆန်းသလိုကြည့်နေသော ခလေးတစ်သိုက်

"လာသွားကြမယ်လေ ဘာလို့အဲ့လောက်တောင်ငေးနေရတာလဲ ဒီမှာရှက်လာပြီအဟိ "

"ဖီ့ဖီ့ရင်ရက်က နီနီတွေရ ဘာရွေလဲဟင်"
(ဖေ့ဖေ့ ရင်ဘက် နီနီတွေက ဘာတွေလဲဟင်)

"ဘယ်မှာ ဘာကိုနီနီ ဟန် "

"Daddyခွေးပေါက်လေးတွေကလည်း ဖေ့ဖေ့ရင်ဘက်က ဟာတွေက ခြင်ကိုက်တာပါ ဟုတ်တယ်မို့လား ယုန်လုံး "

"Aww အင်း ဟုတ်တယ် ဟုတ်တယ် ခွေးပေါက်လေးတွေရဲ့ ဖေ့ဖေ့ ရင်ဘက်ကို ခြင်ကျားကိုက်သွားတာ"

"ခြင်ကျားရ ဘယ်ရိုပုံချန်ရဲ ဖီဖီ"
(ခြင်ကျားက ဘယ်လိုပုံစံလဲဖေဖေ)

"အွန်း ခြင်ကျား က အရပ်ရှည်ရှည် ဆံပင်ကောက်ကောက် နှာတံမြင့်မြင့် ဖေ့ဖေ့ထက် အသားနည်းနည်းညို မျက်မှန်နဲ့ သူကိုယ်သူလူပျိုစတိုင်ထုတ်နေတာကို ခြင်ကျားလို့ခေါ်တယ်"

"‌aww ဟုတ်ရဲ့ ဖီဖီ အဲ့ရာဆို ခြင်ကျားက ဒယ်ဗန်ပေါ့နော်"

"အွန်း မဟုတ် မဟုတ်ပါဘူး သမီးနဲ့သားတို့ရဲ့"

"တေချာပေါက် ဒယ်ဗန်ချိုတာ ကျေချာသွားပြီ မို့ရား taekookနဲ့ Jeon kook "
(သေချာပေါက် daddy Vantae ဆိုတာ သေချာသွားပြီမို့လား taekook နဲ့ Jeonkook)

"တေချာသွားပြီ kimchi"
(သေချာသွားပြီ kimchi )

"အဲ့ရာဆို ဒယ်ဗန်ရဘာရို့ကိုက်ရာလဲဖေ့ဖေ့ကို"
(အဲ့တာဆို daddy Vantae က ဘာလို့ကိုက်တာလဲ ဖေ့ဖေ့ကို)

SWITCH  (Completed)Where stories live. Discover now