Děla si prdel?Bože můj, tohle mně donutilo Facebook vypnout.Blahopřeji Victorie,jen díky tobě jsem dobrovolně odešla s Facebooku.Vypla jsem notebook a koukla se ven z okna.Bylo tam hezky, sluníčko svítilo a obloho byla, jako by jí vymetli..Teoreticky vzato bych jít ven mohla,ale jsem na to líná a proto jsem si radši lehla do postele a vypnula přísun všech myšlenek.Cítila jsem se tak volně d najednou jsem měla pocit,že mužů cokoli.
Jenže najednou se otevřeli dveře a mně to vyřešilo.Mamka ,,Ahoj mami" pozdravila jsem a prosadila se
,,Co jsi dělala?"
,,Em.... přemýšlela, myslím? "
Usmála jsem se
,,Znáš Hemmingsovi?" Zeptala se mamka.
Jo znám mají milého dementa jménem Luke.Okey,on není malý je o dvě hlavy vyšší a asi i o něco starší.
,,Ano znám"
,,S paní Hemmingsovou jsme přítelkyně a dnes přijde na večeři se svým manželem a synem" oznámila a odešla z pokoje. A toho syna asi jen tak doma nenechají.
,,Mami kde mám klíč id pokoj!" Zavolala jsem ze zhora
,,Melliso"Okřikla mně nazpět. Okey budu se to snažit přežít. Šla jsem ke skříni a vyndala si šaty.Obyčejné šetrné s černými páskovými jehlami.
Položila jsem je na postel vlezla jsem na ntb. A tam dala nějaký Youtube mix.
,,Mell za chvíli jsou tu!" Houkla na mně mamka.Rychle jsem se převlékla a stopla písničky hrálo tam zrovna she look so perfect.Teď je budu slyšet úplně všude. Rychle jsem seběhla dolů a právně včas ve dveřích stála rodina toho psychouše.
,,Dobrý den" Pozdravila jsem slušně Lukovi rodiče. Nevím proč, ale připadali mi povědomí.
******
Po večeři jsem musela jít s Lukem do pokoje.,,Ty nás poslouchaš?"Zeptal se v klidu.Zatím byl nnormální ,to bude tím ,že když něco začne říkat já budu ječet a všichni se tady sejdou u dveří.
,,Ne ,to byla náhoda"Lukey:
Pořád jsem si musel Mell prohlížet,vím jistě,že jí nevidím poprvé ,určitě jsem jí, už někde viděl
,,Melliso od kud jsi? "
Zeptala jsem se jí
,,Sydeny ?mám tam něco pustit?"
,,Linkin Park nebo Blink 182"
Jen přikývla a začala tam něco hledat.Po chvilce tam něco pustila ,ještě já nebyl schopen vnímat text.Mellisa Sadresová,Sydney
,,Já vím od kud tě znám! "
Mellisa se na mně jen tázavě zahleděla.
,,Je ti 18 "
Pŕikývla
,,Takže seš to ty!" Vyjekl jsem .Jsem si jistý ,že je to onaJe tu další díl ooo a normálně si představte ,že tato story nebudu mít 8 částí ani 10 protože jsem teprve na začátku.
Mějte se loučí se psychopat
ČTEŠ
Forget // l.h
FanfictionŘíká se : ,,Vše zlé se ti vrátí!" Ale, kdy se vrátí to dobré? ©CzechsGirl 2015