12.

252 24 8
                                    

,,Chceš odvést do školy" Otočil se na mě Dy

A já zakroutila hlavou na nesouhlas ,,Fajn a co chceš dělat? " Usmál se a odhalil své rovné bílé zuby.

,,Jet někam pryč, jet z Australie"

Zaryla jsem se hlouběji do sedačky

,,No pryč bych tě odvést mohl,ale z Australie ne"Rozesmál se

,,Škoda tak mě hoď školy" Protočila jsem očima.

Dayler zastavil u školy a otočil se na mě ,,fajn co jim řekneš?" ,,Emm asi ti to,že se mi udělalo špatně a ty jsi mě odvezl k doktorovi" Lehce jsem se pousmála vystoupila z auta a šla do školy. Zaklepala jsem na dveře ,,Dobrý den omlouvám se ,že jsem přišla pozdě byla jsem u doktora"

,,Kráva přišla!"Zařvala blonďatá hlava ,,Drž hubu ty kokote!"Doplatila jsem mu to a bylo mi jedno,že je tu učitelka ,,To by stačilo!"Vložila se do toho učitelka a za to jí moc děkuji jinak bych po Hemmingsovi skočila! ,,Posaďte se slečno Sandresnová"Řekla mile a když jsem procházela kolem Hemmingsna kopla jsem ho do holeně.Jen se otočil a zašklebil se jestli toho nenechá tak ho odtáhnu na chodbu a tam ho tak zkopu,že bude rád ,že cítí aspoň prsty u nohou.
Po škole jsem chvíli stála na parkovišti a pozorovala skupinky studentů a přemýšlela o dobách kdy jsem byla součástí skupinky.Ono to ani tak dlouho není asi jen 14 dní.

Já,Luke,Lucy a Viky.Jenže pak Lucas začal fetovatat a já od sebe odehnala holky.Bavíme se jen občas o přestávkách.Ani si s nimi už nepíšu a proč taky nějak si s nimi nemám co říct. V Těhle chvílích začínají normální holky depkařit,jenže mně tahle situace nepřipadá  nějak výjimečná.

^^Flashback^^

,,Víš o tom ,že jsi moje jediná rodina?" Zeptala jsem se ho
,,Jo vím,jenže brzy každej bude mít jinou rodinu a my dva se už nikdy nepotkáme " Připoměl mi a já posmutněla ,,A víš o tom ,že mi budeš i chybět?" ,,Ty mně taky" Objal mě ,,Užíj si poslední obětí Melliso protože jiné od své rodiny už nedostaneš" Zašeptal ,,Neboj Denisy" Řekla jsem mu a věnovala mu svůj úsměv ,,Doufám ,že to není poslední setkání malý bráško" Uculila jsem se při slově malý .Moc se to k němu nehodí,kydž je o dva roky starší a o hlavu a půl větší.

*Konec*

Seděla jsem v kavárně a mýchala své latté. Občas jsem kus upila,normálně bych šla domů jenže já prostě ztratila chuť něco dělat.
V kavárně jsem ztratila asi hodinu času.Když jsem jela domů bylo něco kolem páté odpoledne aspoň ,že je pátek.Když jsem přijela domů,zula jsem si boty v chodbě ,pozdravila mamču ,která byla v obýváku a dívala se na nějaký seriál.
Vyběhla jsem schody a šla do svého pokoje. ,,Můj život jde do prdele" Pronesla jsem a položila své tělo na postel.

Po opravdu dlouhý době tu mám novou část je opravdu hodně krátká '( a přemýšlím ,že tuhle story zakončím ') protože netuším co bych tu dál vymýšlela '/
Takže
Já se loučím
Vaše
Lou ')))

Forget // l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat