9.

294 25 7
                                    

,,Pustě mě!"Vykřikla jsem a dostala za to facku. ,,Drž hubu!" Upozornil mě

,,Nech ji na pokoji !" Uslyšela jsem zanámí hlas, Ashoton! Otočila jsem se a on k nám šel rychlím krokem.Ten chlap mě pusitl a já spadla na zadek.Kamenná zem  mě pěkně studila a hodně to bolelo. Budu mít modřinu.
,,Pojď stávej" Řekl a natáhl ke mně ruku ,,děkuji".

Šli jsme zpět do baru,usadila jsem se na barových židličkách.Otočila jsem se a viděla Lucase jak tam balí nějaké holky.
Chtěla jsem se začit smát vypadal tak komicky.
Hodila jsem do sebe panáka vodky a došla k polo opitému  Lukovi. Chytla jsem ho za tričko a táhla ven ,,Tak pojď ty Rómeo". Pronesla jsem a vytáhla ho z baru. ,,Hej Calume! S Lukem jdeme domů dneska si toho užil už dost ,řekni to ostatním". Zavolala jsem na Caluma, který zrovna kouřil před barem.Lucas ani neprotestoval,že jsem ho táhla přes půlku Sydney, až k nám domů.Strčila jsem klíček do zámku, dvakrát otočila doprava a potom se dveře lehce otevřeli.Doma jsem Lucase hodila  na gauč, kde během pěti minut vytuhnul a sama jsem šla do svého pokoje.
Vzala jsem si Červené dlouhé tričko a kalhoty od pyžama.
Únava mě pohltila a já krátce na to usla.

Au moje hlava. Zasténala jsem si pro sebe.
Rychle jsem se zvedla a letěla na záchod. ,,Kruci vypadni z toho záchoda!" Zařval Luke a rozrazil dveře odstrčil mě od záchodu a začal zvracet.
Fuj,radši jsem se zvedla a šla do kuchyně,  vzala jsem dvě skleničky s vodou a rozpustila aspirint.
Vzala jsem obě skleničky a šla do obývacího pokoje.Posadila jsem na gauč a položila skleničky na stůl. Ze své jsem trochu upila a hodila své tělo na gauč. ,,Huni"Řekl Luke a padnul vedle mně. Celé dopoledne jsme se váleli a i spali.
,,Lucasi,ty idote" Pronesla jsem a opět se posadila
,,Proč" Otázal se
,,Zase jsi tam v baru balil holky,prostě toho už nech! Ony tě budou vždy jen využívat...Nedívím se ,že jsi ještě panic"
,,Drž hubu" Odseknul.a já ho radši poslecha a zase si lehla

*Druhý den ráno*

Zabouchla jsem dveře od auta,jako první ke mě přiletěla Vicky
,,Hádej co!" Vypískla
,,Co?" Zeptala jsem se
,,S Calumem teď chodím"
,,Ty vole víc nahlas by to nešlo!?"
Zasmála jsem se
,,Ne "zašklebila se.

Vešli jsme do školy a k nám přiběhla Lucy,,Ahoj" Pozdravila nás
,,Hele holky támhle je Luke dojdu ho pozdravit"Řekla jsem a doběhla k němu
,,Ahoj Luke,Jak je?" Zeptala jsem se
,,Čau co ti je do toho vypadni"
Odpálkoval mě a já radši odešla. Nechápala jsem co to má znamenat.

,,Co ti je?" Zeptala jsem se ho znovu na obědě.
,,Nech mně už na pokoji"Vykřikl a všichni se na nás otočili.
Takhle to šlo celý týden.

Přišla jsem do pokoje a začali mi z očí vytékat slzy
,,Co se děje zlato?" Optal se něčí hlas.Mamka.Jak se sem dostala,neviděla jsem ji ani přicházet.
,,Luke je na mně poslední dobou pěkně hnusný a já nevím proč " Založila jsem si ruce do dlaní
,,Ale prosím tě,ono to bude.lepší" Usmál se a odešla.
Jenže tohle si nemyslím
Vytáhla jsem mobil a napsala Lucasovi
M: Ahoj Luke, řekneš mi co se děje?
L: Kurva Melliso nechápeš ,že  už tě nechci vidět!Prostě mi dej pokoj
Okey tohle není normální.
Popadla jsem své věci a vydala de k nim domů

>>Přečís!>>
Vážení, co se týče tého story ,tak si myslím, že do konce bude asi tak 5 částí,ale může se to ještě změnit :) Mějte se:D

Forget // l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat