Děkuji Mary-Sarah-Tommo za podporu a hezké komentáře ^_^
Probudila jsem se na cvaknutí dveří. Mike odešel z pokoje. Podívala jsem se na hodinny teprv půl osmé.
Vstala jsem,oblékla se ,uděla si hygienu a vrátila se na postel.
Po chvíli přišel Ashton ,,Tak jsou pryč" Prohlásil a já vyšla z Michaelova pokoje k Lucasovi.Popadla jsem tašku a zbalila mu věci. ,,Máme vše? " Zeptal se Ash a já mlčky přikývla.Ashton kývl hlavou k znamení,že máme teda jít.Nasedla jsem do auta.Cítila jsem se provinile a i šťastně.
Celou cestu hrálo radio a Ashton se soustředil na cestu.Mlčeli jsme oba.
Asi po půl hodince jsme dorazili do tý léčebny pro feťátky.Na židlích u recepce seděl Mike a Cal.,,Tak co?" Naléhala jsem ,,Ze začátku když nevěděl kam jedem byl v pořádku, jenže když to pak zjistil začal se vzpouzet ,takže mu píchli morfium,aby ho uklidnili" Vysvětlil Michael.
,,Jdu mu tam dát věci pokoj?"Zeptala jsem se ,,312" Odvětil Calum.Vydala jsem se tedy k pokoji s číslem 312.
Pokoj 312 se nachází ve 3.Patře.Čtvrté dveře na pravo. Otevřela jsem dveře tam jsem spatřila Luka ,který byl připoután k posteli ,aby nefrnknul.,,Luku tady masmáš věci"
,,Zrádkyně" Zašeptal ,,Cože" Vyhrkla jsem ,,Já myslel,že jsme přátelé" ,,Co prosím? Ty jsi mě urážel " Mlčel.Jasně co taky jinýho.
,,Jdu ještě se stavím" Zabouchla jsem dveře a šla dolů do hlavní chodby. Sešla jsem schody z mramoru a šla za klukama ,který seděli pořád na stejném místě. ,,Říkal něco?" Zeptal se Calum ,,Ne,jen je na mě naštvanej ,že jsem prý zrádkyně" Vydechla jsem ,,Jo aha" Zasmál se Mike.
,,Kluci klidně jeďte já se tu zdržím." Pousmála jsem se a kluci jen přikývl.Usedla jsem na židli a čekala.Netuším na co ,ale na něco. ,,Ahoj" Pozdravil milý hlásek.Otočila jsem se a spatřila malou dívenku jak sedí vedle mne a ve vzduchu kmitá nožičkami. Měla krásně modré oči a blonďaté vlasy zapletené do copu. Byla strašně podobná Lukovi ,,Ahoj" Pousmála jsem se na ní ,,Co tu děláš? " ,,Jsem tu za přítelem" ,,Já za strýčkem jenže on s námi nechce mluvit" Posmutněla ,,Strejda je na pokoji 312" ,,Opravdu? Na tom pokoji je i můj přítel"
Ta malá holčička je neteř Lucase.Aaa ta je tak roztomilá. ,,Hej Annie! Pojď jsem!" Zavolal na ní nějaký muž né o moc starší než já.,,Tatíí! Tamhleta holka zná strejdu" Zavolala dívenka a ten muž se vydla ke mně. ,,Vy budete Mellisa?" Zeptal se ,,Jo a vy?" ,,Ben a tohle je má dcera Annie" ,,Těší mě" Podala jsem mu ruku ,,Chtěl jsem vám poděkovat za to ,že jste sem bratra dostala" Usmál se ,,Nemáte zač mě na něm hodně záleží" Řekla jsem a Ben už tu nebyl ani jeho malá dcera.Mám takový pocit,že dneska mě vidět chtít nebude.Krátká nová část část ,ale aspoň něco no tak doufám ,že se líbí Guiz ^_^
Vaše Lou ')
ČTEŠ
Forget // l.h
FanfictionŘíká se : ,,Vše zlé se ti vrátí!" Ale, kdy se vrátí to dobré? ©CzechsGirl 2015