15.

228 26 0
                                    

Ráno jsem opět stála před protidrogovým ústavem.Znovu jsem si prohlížela světle žlutou omítku ,která už stejnak opadala.Celá budova byla už taková stará a no prostě odporná. Svůj pohled jsem raději přestěhovala na schody přede mnou a vydala se po nich.

Stejnak jich tam bylo asi jen 5.

Ocitla jsem se u recepce. ,,Dobrý den" Pozdravila jsem paní za pultem.Měla krátké hnědé kudrnaté vlasy a světle hnědé oči

Dále jsem si všimla jejího nosu,který byl dlouhý a špičatý.Rty měla semknuté do úzké linky.Mohlo jí být něco kolem 30-35 let.,Smím navštívit pokoj číslo 312?" ,,Ale jistě,Pan Hemmings? " Zeptala se a já jen přikývla jsem a vydala se k výtahu na konci chodby.

Vystoupila jsem ve 3.patře a šla k druhým dveřím na pravo. Zaklepala.Zaklepala jsem a vešla, zrovna u něj seděl doktor a podával mu léky.On je odmítal a Jen se svíjel s křečích.Lékař si stoupnul a léky dal na stůl. Když odcházel pokynul mi ať jdu za ním. ,,Odmítá jakoukoli pomoc a je vidět ,že byl opravdu silně závislí má abstinenční příznaky.Musí si vzít ty léky jinak mu to muže poškodit mozek a ochrnout" Otočil se a odešel.

Chtělo se mi brečet. V hlavně se mi tvořilo plno otázek. Proč to dělal?Co ho k tomu vedlo? Starala by jsme se o něj kdyby z něj byl kripl? Slzy jsem střela hřbetem ruky a vešla do jeho pokoje.Vší silou jsem třískla dveřmi ,,Melliso?" Zachraptěl a otočil lehce hlavou ,,Tak poslouchej Lucasy!Ty si vezmeš ti zkurvrný léky a budeš je pravidelně brát!! Rozumíš? Já se nebudu starat o Luka na vozíčku!! Když ti ,ale nezáleží na tom co si já myslím nebo co cítím, pomysli na kluky a fanoušky! Víš jak jim bude až zjistí, že jejich idol fetoval a je z něj kripl!!"Řvala jsem na něj a u toho brečela ,,Prosím " Zašeptala jsem a natahovala k němu ruku s léky.Oči mi pořád slzely a já doufala ,že se slituje a léky si vezme.Chvíli si mě prohlížel a potom si léky vzal.Usmála jsem se na něj ,,bolí tě to ještě?" zeptala jsem se ,,Ne je to mnohem lepší"Byla jsem strašně šťastná přišla k jeho posteli.Sedla jsem si na kraj celkem pohodlné postele ,,Děkuji Luke" Pošeptala jsem mu do ucha a jeho odpověď byla jen úsměv. ,,Melliso.." Chtěl něco říct jenže ho něco přerušilo.

New část!!
Krátká hodně, ale to je fuk.
Aspoň konečně něco ^_^
Vaše Lou ')
Ps.mám zase nápad na new story a to jich budu mít 3 ,které musím někdy vydat.
No nic Ily guiz

Forget // l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat