MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM EKSİK ETMEYİN LÜTFEN BU BÖLÜMDE SINIR 130 OKUYUCU OY VE YORUMA SINIR KOYMAYACAĞIM ARTIK SADECE YAPIN LÜTFEN :)
SOPHİA'NIN AĞIZINDAN
Telefonu kapattığımda Devin ve Colin amca kısık sesle konuşuyorlardı. Sessizce yanlarına yaklaşmaya başladığımda Colin amca beni fark etti ve doğrulup bana baktı.gülümseyip "Teşekkürler." dedim ve telefonu onun yanına bırakıp Devin amcanın yanına oturdum. Devin amcaya bakarak "İyileşeceksin, Colin amca seni iyileşticecek. Değil mi Colin amca?" dedim ve Colin amcaya baktım. Yüz ifadesi sert, kalıplı, hafif sarı saçlı biriydi Colin amca. Sahte bir gülümsemeyle "evet. İyileştirmeye çalısacağım." dedi. Ses tonu buna pek inanmıyormuş gibiydi. Aniden kapı çalınca ayağa kalkıp "Ben bakarım." dedim ve koşarak kapıyı açtım. Babamı görünce bir an endiselenmiştim. Hızlı nefes alıp veriyordu, terden saçları anlına yapışmıştı ve yüzü hafiften kızarmıştı. Ben kapıyı açınca başını kaldırıp bana baktı ve hemen yanıma gelip elini yanağıma koydu ve beni incelemeye başladı. Başımı sağa sola çevirdi boynumu inceledi, kollarıma baktı sonra ellerini yanaklarıma koyup "Ne oldu? Neden suratıma kapattın telefonu?" dedi. Gülümseyip"Baba korkma bana bir şey olmadı." dedim ve ona sarıldım. Derin bir nefes alıp "O zaman neden telefonda sesin ağlamaklıydı? Beni çok korkuttun. Başına bir şey geldi sandım." dedi. Elinden tutup onu salona çekiştirip "Devin amca çok kötü oldu. Colin amca da seni çağırmamı istedi. Meraklanmaman için. Gel hadi onu da gör." dedim ve yanlarına gittim. Koltuğa oturduğumuzda Devin amca ona bakış atıp başını çevirdi. Colin amcaysa babamla sert bakışıyorlardı. Babamın yeşil gözlerinden resmen öfke akıyordu. İkisininda arasına oturup "Bir sorun mu var? Neden sinirlisiniz?" dedim. Babam bir şey demeden elini yumruk yapıp sıktığında endişeyle ona baktım. Gözlerini sıkıca kapadı ve hırıltılı bir ses çıkardı. "Baba iyi misin?" diyerek elini tutmamla acıyla kısık bir şekilde bağırıp ellerini başına götürdü. "Baba?" diyerek ayağa kalktığımda Devin amca kolumdan tutarak beni ondan uzaklaştırdı ve Colin amca babamı kolundan tutup dışarı çıkardı.
COLİN'İN AĞIZINDAN
Riley'i arka bahçeye sürükleyip çimlere iteledim.Sinirle başını kaldırdığında
-'' Kendine gel içeride kızın var '' diye bağırdım.
-''Evet onun için sinirleniyorum ya senin onun yakınlarında olmanı istemiyorum'' diye bağırdı.
-'' Merak ediyorum Emir'e de aynı şeyi dedin mi '' dediğimde sinirle güldü.
-'' Demesem de anladığına eminim beni kendinle karıştırma Colin ben senin gibi kendi kızımı korumaktan aciz değilim ''Kalbimde oluşan sızı tarif edilemezdi.Sinirle yüzüne yumruk attığımda geriye sendelemişti.
-'' Biliyormusun haklısın kendi kızım gözlerimin önünde acı çekerek can verdi seni buraya çağırdım çünkü onun fiziksel bir yana Devin'in ölümünü izlerken ruhsal acı çekmesini istemedim ''
-'' Ne demek istiyorsun sen '' diye şaşkınlıkla sorduğunda
-'' Devin ölüyor ilk defa iyileşmek istiyor ama ölüyor ve ben sadece duruyorum kızım karşımda can verirken izlediğim gibi kardeşimin ölümünü de izliyorum bak Riley senin düşüncen zerre kadar umurumda değil ama içerideki ufaklığın üzülmesini istemiyorum tamam mı sen benim kızımı koruyamadığı mı söylüyorsun ya al sana şans kızını ruhsal acıdan kurtarman için şans sunuyorum '' dedim.Söylediklerine pişman olduğunu görebiliyordum.
-''Sophia Devin'ı unutmayacak hafızasıyla oynayıp ona haksızlık etmekte istemiyorum Devin'i bir şekilde iyileştireceğiz '' dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ İKİZLER 2 ' Sonsuz Güç '
FantasiMELEZ İKİZLER SERİSİNİN İKİNCİ KİTABIDIR. Hayatımı mahveden günün ardından 3 yıl geçti.Anıların beni boğduğu bu şehirden uzaklaşıyorum.Hayatımda değer verdiğim birini benden alanlardan intikamımı alacağım.Bizi henüz çıkmaya yeni başladığım karanlı...