SEZON 2 BÖLÜM 25

441 19 21
                                    

Çok uzun zaman olduğunun farkındayım. Hepinizden özür dilerim.

KEYİFLİ OKUMALAR =)

Diego tırnaklarını boğazıma batırınca istemsizce inledim. " Bırak beni." diyerek kolunu itelemeye çalışsamda başarılı olamamıştım.

" Benim dediğimi yapmak zorundasın. " Hala boğazımı sıktığının farkında mıydı bilmiyorum ama ciddi ciddi gözlerim kararmaya başlamıştı.

" Bırak! " sesim güçsüzce çıksada bu sefer işe yaramıştı. Geri çekildiğinde bende olduğum yere çöktüm.

" Bak Emir ben senin canını yakmak isteyen son kişi bile olamam. " Sinirle gülerek kafamı kaldırdım ve ona baktım.

" Gerçekten mi bulunduğumuz yere ve koşullara bakınca pek öyle gözükmüyor. " Birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra kapıyı çarparak odadan çıkmıştı.

Titreyen ellerimi saçlarımın içine geçirip yutkundum. Buradan acilen çıkmazsam kafayı yiyecektim.

Diego ve Sven ile yaşananlardan sonra gözlerimi burada açmıştım. Hennry ile yaşadığımız bize işkenceler ettiği o evdeyim.

Her bir hatıra zihnimi delip geçerken gözlerimi kapattım.

Kapı yeniden açılınca gelen kişiye baktım.Sven içeri girip odanın ortasında durunca bende duvara tutunarak olduğum yerden kalktım.

" Kötü gözüküyorsun Grey."

Nefes almaya çalışarak " Çıkarın beni buradan." dediğimde gülerek başını salladı.

" Bunu yapamam sende biliyorsun. "

Titreyen ellerimi saçlarımın içine geçirip çektim.Kesinlikle kafayı yiyecektim." Bak bu çok aptalca bir şey ben o bitkiye bağımlı falan değilim. "

" Evet olmadığı bende bilmiyorum. Zaten seni burada tutma amacım bu değil? " Kaşlarım çatılırken devam etti." Bu bağımlılık olayı tamamen bir kılıf aslında yani gerçek olayı saklamak için. "

" Hangi gerçeğin kılıfı? "

   Sağ eliyle sakallarını okşadıktan sonra   kapıya bakıp tekrar bana döndü. " Aslında sana hemen anlatmayı planlamıyordum. "

  Benimle oynuyordu! Sakinliğimi korumaya çalışırken iki omuzumu hafifçe yukarı kaldırdım.
" Plan bozmaya bayılırım. "

  Gülerek başını salladı." Bunu çok iyi biliyorum.Tamam o zaman başlıyorum. " diyerek ellerini birbirine vurdu." Ben gelecekten geliyorum Grey. " Dediği şey karşısında istemsizce gülmüştüm.

" Nereden geliyorum dedin anlamadım? "

" Oldukça ilginç değil mi? "

"  Evet tabi sen çok içtin ve benimle dalga geçiyorsun anladım. Ama bak sinirlerim bozuluyor çıkar hemen beni buradan. "
 
Gözlerindeki bilmiş ifadeyi bozmadan başını olumsuz anlamda salladı." Senin gibi birinin bana inanmaması çok saçma Emir hadi ama biraz Açık fikirli olmaya çalış. "

Yalan söylemiyordu. Bunu bir şekilde hissederken daha çok gerilmiştim.

" Ne istiyorsun benden. "

" Bana inanacağını biliyordum. Sen benim oğlumu öldürüyorsun Grey. "

Gülerek başımı salladım." Oldukça sık karşılaştığım bir durum aslında bu.. intikam olayları. İsim versene belki tanırım. "

Sinirli yüz ifadesi ile bana doğru bir adım attıktan sonra durdu.

" Yok hayır bu kadar kolay olmayacak sana işkence etmek daha keyifli olur." Çenesindeki sakallarla oynarken devam etti. "Tamam anlatacağım ben Lundy ' nin babasıyım . Bundan yaklaşık beş yıl sonra sen benim oğlumu öldürüyorsun."

MELEZ İKİZLER 2 ' Sonsuz Güç ' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin