SEZON 2 BÖLÜM 16

591 31 10
                                    

MEDYADA DİEGO VAR KEYİFLİ OKUMALAR :)

Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir yerdeydim.Kahverengi mobilyaların olduğu oda pencereden giren ışık ile aydınlanıyordu.Güneş ışığı etrafta uçuşan tozları belli ediyordu . Yattığım yataktan kalkarak kapıya doğru yöneldim.Aynadaki yansımamı görmemle olduğum yerde kaldım.Aynaya yaklaşarak kendime iyice baktım.Gözlerim kızarmıştı ve Boynumdan kulaklarıma doğru mavi damarlar belirginleşmişti.Korkunç gözüktüğümü kabul etmeliyim. Dün gece olanları hatırlayamıyordum.Kapının kulpunu çevirerek dışarı çıktım.Etrafta kimse yoktu . Odadan çıkarak ahşap merdivenlerden yavaşça inmiye başladım . Son basamaktayken dış kapı açıldı. Diego elinde odunlarla içeri girerek kapıyı ayağıyla iteledi.
-" Selam uyanmışsın . " Şöminenin önünde çömelip odunları teker teker atarken bende son badamaktan inip odanın ortasına geldim.
-" Neler oldu . " Bütün odunları attıktan sonra ellerini silkeleyip ayağa kalktı .
-" Hatırlamıyor musun ? "
-" Net değil ."
Üzerindeki montu çıkarıp kanepenin üzerine attı .
-" Birşeyler yemek ister misin ? " Odada hem salon hemde mutfağı bir aradaydı. Küçük ahşap dolapların olduğu u şeklindeki mutfağa yönelip buz dolabının kapağını açtı . Tanrım bu adam beni çileden çıkarıyor .
- " Bana neler olduğunu anlatacak mısın yoksa kendi yöntemlerimle mi öğreneyim ." Buz dolabından çıkardığı waffleları siyah tabaklara koyduktan sonra yuvarlak ahşap masanın üzerine koydu .
-" Kahvaltı yaparken konuşabiliriz ben açım . " Çıkardığı şurubu ve çatal bıçağıda masanın üzerine koyduktam sonra sandalyesini çekip oturdu .Ben hala öylece ona bakıyordum . Ciddi miydi ? " Gel otur Emir durma öyle ." Karşısına geçip oturduğumda waffledan kestiğ büyük bir dilimi ağzına attı. " Buna bayılıyorum gerçekten çok önemli bir lezzet bence ." Pekala oldukça ciddiydi.
-" Seni dinliyorum ." Başını kaldırıp bana baktı .
-" Hı ? "
-" Bana neler olduğunu anlat artık ." Masanın üzerindeki şurubu waffle'a bolca sıktıktan sonra tekrar ağzına attı .
-" Bayıldın ve bende seni buraya getirdim."
-" Sen benimle dalga mı geçiyorsun ? Kimsin sen ? Neden sürekli karşıma çıkıyorsun ? " Waffleden kestiği parçayı ağzına atıp çiğnerken bakışlarını benden ayırmıyordu.
-" Anlamadım dün gece nelr olduğunu sormamış mıydın. "
-" Herşeyi bilmek istiyorum ." Elindeki çatalı tabağın kenarına bırakarak arkaya yaslandı.
-" Herşeyin bir zamanı var Emir bunu anlamamakta neden bu kadar inatçısın ? " İçimde kaynamaya başlayan öfkeye sahip çıkamayacağımdan emindim.
-" Şimdi tamda zamanı . Bana neler olduğunu anlatacaksın. "
-'' Pekalaa.. " Ayağa kalktı." Gel benimle " Bende kalktım ve arkasından yürümeye başladım . Sakin adımlarla merdivenlerden çıktı ve az önce uyandığım odanın çaprasındaki kapıyı açıp içeri girdi . Bende peşinden gidio odaya girdim . Odanın 4 tarafı kitaplarla çevriliydi.Büyük pencerede perde yoktu ve odayı oldukça aydınlatıyordu . Odanın sağ tarafındaki rafların ortalarından büyük kahverengi kapaklı kalın bir kitap çıkardı .'' Bunun ne olduğunu biliyor musun ." Ses çıkarmadan ona bakmaya devam ettim . Çünkü gittikçe daha fazla sinirleniyordum ve muhtemelen üzerine atlayıp onu parçalayabilirdim. " Al hadi aç ." Tamam sakin ol Emir . Sinirlenecek birşey yok.Rahatlamaya çalışarak derin bir nefes aldım.Uzattıgı defteri elinden alarak yavaşça kapağını açtım.Bütün vücuduma yayılan bir şok dalgasının varlığını hissetmiştim. Bu bir defter değildi . Bir albümdü.Derin ' in Arsal ' ın ve benim küçüklük resimlerimizle doluydu .
-" Senn ..." Albüm sanki tonlarca ağırlıktaydı. Taşıyamayacağım kadar ağırdı sanki. Albüm yere düşerken kulaklarıma bir sürü ses geliyordu sanki . Çok fazla gürültü vardı." Sen o olamazsın bizim babamız ölmüştü ." Başımı kaldırıp yüzüne baktım .Koyu yeşil gözleri dahada koyulaşmıştı. Bu mümkün değil. Hayır olamaz . Hem annem hemde babam hayatta olup o lanet hayattan bizi kurtarmamış olamaz. " Hayır bu olamaz ." Elini havaya kaldırarak bir adım attığında geri gittim .
-" Bir dakika beni dinle ." Şakaklarıma bir çeşit baskı uyguluyorlardı sanki .Gitmeliyim buradan . Uzaklaşmalıyım.Başımı iki yana sallayarak kapıya yöneldim .
-" Hayır hayır dinleyemem benim gitmem gerek ." Kapıdan çıkıp merdivenlerden inmeye başladım .Arkamdan geldiğini duyuyordum .Dış kapıdan çıkıp kuru ağaçların arasında ilerlerken hala peşimdem geliyordu.
-" Emir lütfen zamanından önce öğrendin zaten dinle beni ." diyerek kolumdan tuttuğunda içimde taşan büyük öfkeyle ona döndüm ve geriye fırlattım.Biraz sürüklendikten sonra elini yere koyarak kendinin durdurdu. Hızlanan nefesinden sinirlendiğini anlaya biliyordum.Vücut ısımın gittikçe yükseldiğini hissediyordum.Kaplana dönüşerek var gücümle kükredim .

MELEZ İKİZLER 2 ' Sonsuz Güç ' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin