BU DÜZEN DEĞİŞECEK #6

53 5 2
                                    

Mehmet Akkurt'un kaleminden...

Gardiyanın sesi, olacakları erteledi.

Nefesini nefesimde hissediyordum. Herkes donmuş,zaman akmıyordu. Zamanın akmasını sağlayan kapıdan içeri giren gardiyan olmuştu. Gardiyanın girmesi ile ikimiz de elimizde olan bıçakları fırlatmıştık. Gardiyan bize doğru yürüdü.

- Ne oluyor burda?

Söze girdim.

- Bir şey olduğu yok laflaşıyorduk arkadaşla.

- Daha geleli gün oldu Fırat. Rahat dur.

- Ben rahatım gardiyan efendi. Rahat olamayan düşünsün.

Kahkahayı patlattım.

- Hadi tamam zevzeklik yapma. Deden gelmiş görüşe. Gidiyoruz. Mertcan sende geç yerine.

Mertcan'a bir bakış atarak koğuştan çıktım. Gardiyanın yanında dedemin yanına doğru yol aldım. Görüş odası gibi bir yere soktu beni gardiyan. Dedem oturmuş beni bekliyordu. Beni görünce oturduğu yerden kalktı. Sarıldı. Gözlerimin içine baktı. Bana değer verdiği bakışlarından belli oluyordu. Oturduk sandalyelerimize. Onun dinlemediğim için kızgındı. Tavrından belliydi.

- Ben sana demedim mi hiç bir şey yapma diye.

- Napıyım dede. Babamın mezarına toprağı attıktan sonra geri mi çekilseydim?

- Sen bu yaşında nasıl bir şey yaptığının farkında mısın benim deli oğlum?

- Ben pişman değilim. Ben kimin oğlu, kimin torunu olduğumu çok iyi biliyorum. Bundan sonra buna göre yaşayacağım.

- Benim isteğim sana bir şey olmaması. Sen sırtını duvardan başka kimseye yaslama. Çok temkinli ol. Kurtlar sofrasında yem olma.

- Ben nasıl koruncağımı biliyorum dede. Annem nasıl? Mahkemede gördüğüm de çok kötü gözüküyordu.

- Kötü oğlum annen. Haklı da. Tek sen kalmıştın onun için sende dört duvardasın.

- İyi bak anneme dede. Ona bir şey olmasın.

- Sen bunları düşünme oğlum.

Gardiyan kapıdan girip,dedeme dönerek;

- Duran Bey bu kadar yeter. Bizde zor durumda kalmayalım.

- Eyvallah gardiyan efendi.

Dedemle tekrar sarıldık. Gardiyan alıp odadan çıkardı beni. Koğuşa geri dönecektim. Bu Mertcan ve ekibine bir gözdağı vermem lazımdı yoksa boynumu ele geçirirlerse ezerlerdi. Kafamda yüzlerce tilki dönüyordu. Gardiyan koğuşun kapısından girerken rahat durmam için telkinde bulundu. Kafamı oynattım sadece. İçeriye girdim. Arkadan kapıyı kapattı gardiyan. Uzaklaştığını iyice sezdiğim anda Mertcan'a doğru yürüdüm. O da beni bekliyordu.

- Gel bakalım Fırat. Seninle hesabımız bitmedi.

- Rahatta kal sen. (Gülerek)

Mertcan'ın hemen yanında Özgür biraz uzağında ise Sami tetikte bekliyordu. Öyle bir şey yapmalıydım ki zarar görmemeliydim. Mertcan beklediğimden çok soğukkanlıydı. Bir adım daha yaklaştığım da durdum. Ben durunca Özgür ile Sami bana doğru yaklaştılar. Mertcan'a dönerek;

- Mertcan sana bir teklifim var.

- Ne teklifiymiş o.

- Dedemle konuştum. Senden de bahsettim.

- Eee

- Barış içinde olun dedi. Bir oldun dedi. Birlik olun dedi.

- Teklfin nedir?

Bir adım daha yaklaştım. Yanındakilerin dikkati dağılmıştı. Yere doğru eğildim. Çorabımın içinden dün gece koyduğum çakıyı çıkarıp Mertcan'ın boğazına dayadım. Mertcan'ı önüme siper almıştım. Bıçak boğazına değiyordu. Sami ve Özgür'e doğru bakarak;

- Sakın yaklaşmayın aslan yavruları elimden kayar falan bıçak sıkıntı çıkmasın.

Özgür öne attı kendini.

- Yanlış yapıyorsun. Sonu hiç iyi olmayacak.

Mertcan elimin altında debelendikçe daha fazla güç uyguluyordum. Bu ara da Sami'nin arkasından da İhsan bir anda bıçağı taktı. Her şey bir anda oldu. Sami yere yığıldı. Özgür bir anda ne olduğunu anlayamadan kendini İhsan'ın kolların da buldu. Koğuşun abileri şuan kolumuzun altındalardı. Koğuşa doğru konuşmaya başladım.

- Ben kimseye benzemem. Haraç kesmem. Kumar oynatmam. Herkes kendi zevkleri için yaşar. Kimse kimsenin hakkını yiyemez. Biri birine kahpelik yaparsa cezasını ben veririm. Abilik yaş ile değil icraat ile olur. Buraya düşerken bedel ödedim. Karşıma çıkanlara da bedel ödetmeye devam edicem.

İhsan ile göz göze gelip bıçaklarımızı kurbanlarımızın boynunda hızlıca hareket ettirip ortalığı kan gölüne çevirdik. Bir anlık dikkatsizlik sonlarını getirmişti. Kanlı ellerimizi birleştirdik İhsan ile.

- Biz bu kahpelere taviz vermeyeceğiz kardeş. Biz temiz kalacağız.

Bu yaşımda bu olanlar... biri söyleseydi inanmazdım. Acıma duygumu yitirmiştim. Şimdi karşımdakiler düşünsün.

Destek olmayı unutmayın canlar :')

              Kalın Sağlıcakla ❤️

"TEHLİKE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin