baji,
özür dilerim. özür dilerim ve özür dilerim.
seni bıraktığım için kendimi asla affetmeyeceğim. sen beni nasıl affedeceksin bilmiyorum ama lütfen affet beni. bunun olacağını bile bile seni kendime bağladığım için özür dilerim. ama bilirsin ya sen farklıydın kendimi sana aşık olmaktan alıkoyamadım. duygularım bu gözyaşlarımla ıslanmış kağıda sığmayacak kadar yoğun o yüzden ben bu mektubu yazmamın asıl sebebine geleceğim. her zaman hayalim olan sergi ben öldükten sonra yapılacak. çizimlerimi çoktan hazırladım ama eksik bir çizim var bunu senin çizmeni istiyorum bunu benim anıma da çizebilirsin sana kalmış. özür dilerim üstüne bir yük bıraktıysam ama bundan sana da hep bahsetmiştim bilirsin. ne çizeceğini az çok hayal edebiliyorum ama canlı canlı göremeyeceğim için bir yandan üzgünüm. vedaların gerçekten zor olduğunu bir kez daha anladım. seni çok sevdim kendine iyi bak keisukeuzun siyah saçlı çocuğun titreyen dudaklarından bir kelime çıktı "aptal.." gözyaşlarını salıvermiş elindeki mektubu göğsüne bastırmıştı.
only love can hurt like this
ilk kitabımın ilk bölümü otobüste giderken bir anda aklıma geldi ve neden yazmıyorum dedim. şimdi yazıyorum bölümler çok uzun olmaz çünkü uzun olunca saçmalayabilirim neyse umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draw for me, bajifuyu
Fanfictionbaji gülüşünü kaybetmişti. chifuyu ise onun gülüşünü geri getireceğine dair söz vermişti.