somewhere

274 41 9
                                    

chifuyu
baji-san
sizi bir yere goturmek istiyorum
ne dersiniz?

baji
ah..
chifuyu iyi fikir ama

baji yazıyor...

chifuyu
amasi yok baji-san
gidelim
lutfen

baji
tamam

chifuyu
sizi evden alirim

baji penceresini açıp havaya bir göz attı. geceden kalma toprak kokusu sonbaharı derinlemesine hissettiriyordu. baji üstüne siyah bir kazak altına da siyah bir pantolon giydi. koltuğa uzanıp telefonuyla ilgilenmeye başladı. günlerinin yoğun geçmesi yeni bir his olmasa da garip hissettiriyordu. zaman hızla akarken chifuyu baji'nin evinin önüne gelmişti bile. baji hızlıca aşağı indi ve arabaya bindi.

"selam chifuyu" dedi. chifuyu da aynı şekilde selamladı. baji kemerini taktı ve onu izleyen oğlana döndü. "baji-san birini sevseydiniz nasıl belli ederdiniz?" dedi chifuyu. baji düşündü. "sevdiğin biri var ha.. sevdiğin kişiye bağlı, ben mesela çizim yapmaya çalışıyorum işte" diyerek başını kaşıdı. chifuyu arabayı çalıştırdı. "o sizi çizer miydi?" dedi. daha sakin konuşuyordu bu baji'yi meraklandırsa da insanların özel hayatıydı. "çizerdi" dedi baji devam da ettirmedi. sessizlik oluşmuştu. normalde çenesi kapanmayan chifuyu kendi daveti olmasına rağmen sessizdi.

yeşil rengine boyanmış güzel manzaraya geldiklerinde. chifuyu arabadan indi ve arka koltuktan çantasını aldı. mini tuval ve birkaç malzeme getirmişti.

"burada mı çizim yapacağız?" dedi. chifuyu olumsuz anlamda başını salladı. "ben manzarayı çizeceğim siz ise burada dinleneceksiniz" baji chifuyu ile arasında iki adım mesafe kalana kadar ilerledi.

"bu yüzden mi getirdin beni?" dedi. chifuyu sonunda gülümsemişti. "yalnız olmayı sevmem sizin de kafa dinlemeye ihtiyacınız var gibiydi baji-san" baji cevap vermeden önden gitti. çiçeklerin olduğu yere uzandı. chifuyu baji'nin çiçekleri ezmesiyle ona bağırdı ama baji sadece chifuyu'ya dönüp dil çıkardı. daha sonra kendini düşüncelere verip gökyüzüne odaklandı.

chifuyu baji'nin alay eden görüntüsü ile büyülenmişti. baji ise uyumak ve hayal kurmanın arasında kendi kendine takılıyordu. böyle böyle zaman hızlı geçmişti.

baji uyuyakalmış chifuyu ise çizimin son detaylarını hallediyordu. baji'nin esnemesi ile ona bakıp gülümsedi chifuyu. baji yüzünü ovuşturup ayağa kalktı ve chifuyu'nun ne çizdiğini görmek için yuvarlanarak onun yanına geldi.chifuyu'nun arkasından elindeki çizime baktı.

daha sonra chifuyu'nun omzuna çenesini yasladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

daha sonra chifuyu'nun omzuna çenesini yasladı. "çok güzel olmuş" dedi. chifuyu utanmış cevap vermemişti.

her ne kadar baji anlamamış olsa bile chifuyu onu sevdiğini itiraf etmişti.

oy verirseniz sevinirimm✊

draw for me, bajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin