kazutora baji'yi binanın terasına götürmüş binanın kenarlarında gezmeye başlamıştı. koşarak uçlara giderken baji arkasından gülüyor durmasını söylüyordu. kazutora gözden bir süreliğine kayboldu. daha sonra sesi duyuldu "baji düşüyorum!" baji telaşla koştu ve kazutora'nın sesine gitti.
"aptal hemen inandın" dedi ve güldü kazutora. baji ise sinirle dil çıkardı ve hakaret etmeye başladı. saçma da olsa eğleniyordular. ay ışığı altında baji'nin söylediği cümle şimdi daha anlamlı gelmeye başlamıştı.
"gerçekten düşsen ne yapardım bilemiyorum."
dedi baji. hüzünle kendini zemine bırakmıştı. az önceki enerjisi yok olmuştu. bunun hayali bile baji'yi bu kadar üzmüştü. kazutora şaşkın bir şekilde onun sönen enerjisini izlemişti. sanki o hüzünlü olunca ay ışığı azalmış gibiydi.
gidip yanına oturdu kazutora. başını omzuna yasladı. kazutora'nın intihar mektubu evde duruyorken "seni bırakmayacağım" diyemezdi, demedi. o gün kendini hazırlamıştı baji. bu adam onu bırakabilirdi, bırakacaktı. ona bu kadar bağlanmaması gerekirdi.
kazutora "seni bırakmayacağım" demediğinde göz ucuyla ona baktı. gözlerinden bir yaş parıldayarak süzülmüştü. baji sormak istedi. "neden ağlıyorsun? neden bırakmayacağını söylemedin? neden susuyorsun?" ama sustu baji. ağzını açamadı. belki buna pişman olacaktı ama sustu.
-
hanma fotoğrafı yerde gözyaşları içinde duran baji'ye uzattı. baji fotoğrafı inceledi ilk başta. anlayamamıştı. bu fotoğraf o günden kalmıştı. intihardan önceki birkaç saatte çekilmişti. sabah uyandığında kazutora yanında olmayınca sinirlenmişti onunla tartışmak istemişti ama ölüm haberini almıştı. o günün her detayını iyi hatırlıyordu. fotoğrafın arkasını çevirdi. uzun yazıyla gülümsedi. kazutora bu romantik ve duygusal biriydi.
"mektubum zaten hazır ama bunu da yazmak istedim. veda etmek çok zor baji. keşke bugün 'seni bırakmayacağım' diyebilseydim. diyemedim. özür dilerim. bırakacağım seni. ama anılarımız hep bizimle olacak. aşk bedenlerimizin yan yana olması değil ben seni anılarımızla da seveceğim. senin de öyle yapacağına şüphem yok. benim öleceğim düşüncesiyle zemine kendini bırakıp tüm karanlığı üstünde toplaman beni korkuttu. ben gittikten sonra öyle olmanı istemiyorum. yeni birine aşık ol, eğlen, gül ve hep mutlu ol baji. ben her zaman yanında olacağım seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draw for me, bajifuyu
Fanfictionbaji gülüşünü kaybetmişti. chifuyu ise onun gülüşünü geri getireceğine dair söz vermişti.