excalibur

310 44 15
                                    

baji ve chifuyu üç gün boyunca çalışmalarına devam ettiler. boş vakitleri olunca, ders bitince, kahve içmeye veya yemek yemeye gittiler. bu süreç boyunca chifuyu hep baji'ye yakın davranıyordu. baji bundan rahatsız olmasa da yeni tanışmış olduğu birine tedbirli davranması gerektiğini söylemek isterdi. ama bunun patavatsız olacağını düşündü.

chifuyu zaman geçtikçe baji'nin kaybettiği kişi hakkında daha fazla soru sormaya başlamıştı. baji onu anlamaya çalışsa da bu rahatsız edici olmaya başlamıştı. baji ve chifuyu çalışırlarken chifuyu baji'nin fırçayı saran elini avuçları arasına alıp pozisyonunu değiştirdi. baji şaşırsa da umursamamaya çalıştı. chifuyu'nun teni hala baji'ye temas ederken konuştu.

"kaybettiğiniz kişi... aşık olduğunuz biri miydi?" dedi. baji hızlıca chifuyu'dan uzaklaştı. gözlerini chifuyu'nun gözleri üzerine dikti. sinirliydi her halinden belli oluyordu. chifuyu ürkekçe dudağını ısırdı.

"özür dilerim ben haddimi aşmak istememiştim" dedi. baji sadece bakıyordu ne bir ses çıkarıyor ne de bir mimik oynatıyordu. "evet" dedi baji uzun sessizlikten sonra. chifuyu anlamamış, kaşlarını çatmıştı.

"aşık olduğum birisiydi öl dese ölürdüm ilk aşkımdı her şeyimdi gülmemi sağlayan kişiydi şimdi o gitti.. gülüşüm de gitti bomboşum chifuyu"
baji kimseye göstermediği gözyaşlarını serbest bırakmıştı. bu acı geçecek miydi bunun korkusu ağlamasını daha da derinleştirdi. chifuyu ne yapacağını bilemedi. yere çökmüş elleriyle yüzünü kapatan adamın yanına oturdu. siyah saçlarını elleri ile okşadı. bir kedi gibi uysallaşmıştı.

"gülüşünüzü geri getirmek istiyorum baji-san"

dedi chifuyu. baji yavaşça kafasını kaldırdı. "o biraz zor yalnız" dedi alaylı bir ses tonuyla. chifuyu ise "denemekten zarar gelmez" diyerek gülümsedi.

kendilerini toparlayıp yerden kalktılar. baji eşyalarını toplarken duraksadı. "chifuyu?"
sarışın hızlıca ona döndü. "kedinin adı.. çok garip"
dedi ve eşyalarını toparlamaya devam etti. chifuyu kaşlarını çattı. "ne varmış adında? hem siz nereden biliyorsunuz?" baji alay ederek konuştu. "öğretmenimi araştırdım biraz ama ismi gerçekten komik..excalibur ha?" chifuyu tam kedisinin ismini savunacakken baji işlerini bitirmiş ona dönmüştü.

"gidelim?"

tokyo revengers karakterleriyle komikli texting yazmak istiyorum sizce bu hatayi yapayim mi😔

bu arada oy verirseniz sevinirimm

draw for me, bajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin