Sizinle sohbeti seviyorum o yüzden bir tane de yapıyorum, son bölümde yaşanan WAOW olaylardan sonra iyi gider diye düşündüm. Favori içeceğimizi alalım yanımıza ☕️
Ne diyorsunuz son bölüm hakkında? Taehyung ilişki içindeyken kendini açacak mıdır? Ya da bok mu eder her şeyi? Jeongguk kırılır mı yoksa affeder mi? Tae'nin açmadığı yanları neler olabilir meselaaaa
Biraz karakterlere ineceğim şimdi, küçük küçük bilgiler topladım size. Hikayede bazıları geçiyor bazıları geçmiyor ama paylaşmanın hikayeye etkisi yok 💓
Jeon Jeongguk
MBTI: INFP
Onun anlatan en iyi kelime "uyumlu" olur sanırım. Çevresine çok kolay adapte olan ve herkesin kalbini de zorlanmadan kazanabilen bir karaktere sahip. Çocuk yaşta zorlaşan hayatı nedeniyle rasyonel kararlar almakta zorlanmayan ancak duygusal ilişkilerde hiç fırsatı olmadığından çokça toy bir karakter. Sorumluluk duygusu yüksek ve ailesine karşı oldukça bağımlı. Anlayışlı, centilmen ve biraz da kendisine karşı sorumsuz. Çayı kahveye tercih eder. Pastel yeşil, boya ve lavanta kokusu, bitkileri, Beomgyu, (Kim Taehyung), et içeren her türlü yiyecek, bahar mevsimi, eski caz müzikler favorileri.
Kim Taehyung
INTJ
Herkesin en karışık bulduğu ama aslında içinde çok fazla düğüm barındırmayan bir karakter. Sadece içe dönük kişiliği yüzünden kendini dışa göstermeyi sevmiyor. Arkadaş canlısı değil ama çevresine uyum sağlayabilir, çok kolay dikkat çeker ancak herkesin kalbini kazanamaz. Bildiğinden çok nadir şaşan birisi. Çocukluğu sakin, ergenliği ise yaptığı seçimler nedeniyle ona zorluk yaşatmış olsa da çok az şeyden pişman halde yaşıyor. Sorumluluk duygusu yüksek, sevdiklerine oldukça bağımlı. Mesafeli, biraz dobra, insanların duygularına karşı biraz sorumsuz. Kahveyi çaya tercih eder. Pürüzsüz saten beyazı, sanat evi, orkestralar ve sitcomlar birkaç favorileri. Taehyung öyle gözükmese de vejeteryan. Son bölümde birlikte et yemişlerdi ama hatırlarsanız menüyü Taehyung seçmişti, vejeteryan etler var, soyadan yapılan. Jeongguk'u engellememek için onu seçmişti. Favori mevsimi ise yaz. Onu kurgu içinde kışın çok şık giyinmesiyle tanıttığımı biliyorum sürekli ama gerçekte bunun tek sebebi Taehyung'un çok zayıf bir bünyesinin olması. Çok kolay hastalandığı için ne giydiğine dikkat eden, bunu yaparken de modadan kopmayan birisi...
Diğer karakterlerin MBTI sonuçları:
Mingyu- ESFP
Minghao- INFP
Yugyeom- ISTP
Eunwoo- ISFJ
Jaehyun- INFJ
Hyejin- ESFJ
Jungwoo- ESTPBilmek istediğiniz başka şeyler varsa cevaplayabilirimm
Sonraki bölümde görüşürüz sağlıklı kalın💕✨
Cyullal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out of the spotlight || Taekook
FanfictionBay Kim, sizi gerçekten tanıyor muyum? Bu ışıklar yokken bana gelseniz sizi tanıyabilir miyim ki?