Eram atât de nerăbdătoare să simt pentru prima oară gustul mult aşteptat al răzbunării încât cred că am verificat de vreo 7 ori dacă tot planul este bine pus la punct şi m-am asigurat că nimeni şi nimic nu poate acri gustul dulce pe care îl voi simți in curând.
S-a sunat.Mă aşez în bancă,aşteptând ca ora de bio să înceapă.Şi, o dată cu ea şi răzbunarea.Mă uit in banca din spate-unde stăteau Amanda şi Patrick(mă rog...unde trebuiau să stea).....băncile erau goale. Dacă cumva ei chiulesc , atunci tot planul meu s-a dus pe apa sâmbetei....Dar dacă au aflat de plan?Dacă ne-au spionat şi chiulesc intenționat??Sunt aşa confuză......
Deodată,fiori de gheață mă trec pe şira spinării.Au intrat în clasă.Se aşează în bancă cu o secundă înainte să intre profesorul în clasă.....Lola îmi face semn din prima bancă dacă sunt pregătită să înceapă nebunia....iar eu i-am zâmbit,semn că abia aştept.
Discuția a fost întreruptă de mersul lui Patrick care a trecut rapid pe lângă banca mea,cu referatul său în mână.Parcă îi simțeam puterea bătăilor inimii sale,însă eu eram emoționată din cu totul alt motiv.
-Patrick,ce ai avut de pregătit pentru azi?întreabă domnul Rastell.
-8B?????întreabă o doamnă grasă îmbrăcată într-un costum vişiniu ce se iveşte în fața uşii.
-Oh,doamnă Marshbelly,bine ați venit!Intrați,intrați,aici este 8B-ul!spune domnul Rastell.
-Oh,bun..răsuflă ea uşurată.Sper că nu am întârziat..Punctualitatea este foarte importantă....
-Patrick,te rog,continuă....
"La fix....." îmi spun eu.
-Astăzi vă voi prezenta un referat despre un animal special-porcul(pe tabla din spatele său care defapt era din pânză,apare o poză cu el,zâmbind).Chicote s-au auzit în clasă,însă directoarea era foarte atentă şi serioasă în continuare.Porcul este un animal terestru(o poză cu el uitându-se spre cer cu gura căscată-pe poză era scris cu litere subliniate"Oare?").
Văzând că toată lumea se foia(înafară de directoare care stătea într-o poziție perfect dreaptă-ca de obicei),Patrick a început să transpire,fluturându-şi tricoul gen" ce cald s-a făcut aici".
-Porcul se hrăneşte cu resturile fermierilor,care,de obicei,sunt puse în troc.El mănâncă cam orice primeşte....(o poză cu un tomberon plin cu un "Yummy" scris pe el).
Clasa începea să râdă de-a binelea.Confuz,Patrick a continuat:
-Aş dori să vă citesc o curiozitate,i s-a adresat el doamnei Marshbelly.Ştiați că,deşi ei sunt de obicei murdari şi mănâncă murdar,un studiu de pe internet spune că porcii sunt cele mai curate animale de pe planetă?!?(o poză cu el murdărit până la nas şi la mijlocul obrajilor de ketchup ,cu un hamburger pe jumătate mâncat în mână-pe poză scria"Eu nu prea cred asta").
Clasa a început să râdă în hohote.Chiar şi domnul Rastell.Cred că am văzut şi la directoare în colțul mic al gurii sale un zâmbet mic,mic mic de tot,care a dispărut într-o secundă.
Amanda i-a făcut semn lui Patrick să se întoarcă spre pânză,iar eu i-am făcut Lolei semn să închidă videoproiectorul astfel încât Patrick nu a văzut decât o pânză albă şi goală.Amanda s-a uitat cu subînțeles la mine,fiind urmată de Patrick,când Lola a strigat:
-Hey,porcule,ce-ar fi să-ți iei trocul şi să pleci de-aici până nu murdăreşti şi clasa asta....????!!!!!
Alături de hohotele incendiare provocate,Patrick,jenat,a ieşit din clasă...Bineînțeles,Amanda după el.Apoi a ieşit şi doamna Marshbelly,mormăind un "Extraordinar!Acum că şi elevii buni se țin de glume,toată şcoala s-a dus de tot pe râpă....."Apoi s-a sunat.
Simțeam gustul răzbunării...da...era unul dulce...dar avea şi gust de vinovăție, de parcă o pată neagră s-a aşternut pe conştiință...
-Wow!Ai reuşit!!!!a țipat Lola,şi m-a îmbrățişat.
-Nu,Lola,noi am reuşit!!I-am spus,zâmbind,şi i-am întors îmbrățişarea.
------------------------------------------------------------------------Bun...văd că am multe vizionări dar nu mă votați şi nici comment nu-mi oferiți....Dacă este ceva ce vă deranjează,comment cu ce şi dacă vă place,vă rog mult de tot,dați-mi vot ca să ştiu că nu scriu degeaba....:-(
Vă pup dulce şi aştept commenturi!!!
Petylover2015
CITEȘTI
True Love
RomanceTotul,toată viața lui Amelie,se schimbă atunci cănd unul dintre prietenii săi o surprinde,dezvăluindu-şi sentimentele față de ea.Cu probleme în dragoste,aceasta încearcă să îşi descopere sentimentele adevărate pentru prietenii ei.Dar,mai întâi, treb...