Fata Emo

74 7 2
                                    

Ok...deci...nu ştiu de ce,tot aici sunt şi iar scriu,chiar dacă asta înseamnă să scriu doar pentru mine....o să vă aştept commentruile şi voturile cât e necesar..

Imediat după ce Patrick a părăsit sala de clasă,domnul Rastell a venit în fața clasei.Furie.Asta era imprimat pe fața lui.

-Cine??Cine şi de ce a făcut haosul ăsta?Cine urăşte acest băiat,de i-a distrus visele?Cine merită un 4 cât prostia lui de mare?a spus...pe un ton plângăcios.

Linişte totală.Parcă toată clasa înghețase.Afară,picurii de ploaie începeau să bată în geam.Oh,minunat!N-am umbrelă!

-Dacă acel cineva nu recunoaşte,o să vă dau nota 4 tuturor!!!!a urlat el.

"Hmm...cine credea ca domnul Rastell e...bipolar??"i-am şoptit eu Lolei.

"Toată lumea,dar nimeni n-a spus-o cu voce tare până acum.."a zis şi ea,şi am început să râdem.

-Bine,clasă!Se pare că sunteți uniți..deci ar trebui să-mi iau catalogul din cancelarie şi să...

-Pauzăăăăăăă!!au strigat elevii când clopoțelul l-a întrerupt pe domnul Rastell.

Am răsulfat uşurată...De ce?Singurul lucru pe care îl ştiu despre domnul Rastell e că uită dintr-o săptămână în alta să facă ceva (cum ar fi mica idee de a da 4 la toată clasa)......dacă nimeni nu-i aminteşte.A,da,şi că e bipolar.

Mi-am strâns cărțile şi am plecat spre dulap.Agh,chimie!!!!!!Cât o urăsc..

-Hey,Amelie!Bună farsă!aud o voce în dreapta mea.

-Mulțumesc....mă întorc şi văd o fată îmbrăcată Emo,cu păr negru şi prins la spate într-o coadă.Purta o jachetă neagră de piele şi nişte blugi negri scurți sub care se observa un dres cu model de romb,mov închis.Era încălțată cu nişte teneşi colorați.În urechi avea nişte căşti micuțe.Oare ce gen ascultă..?Probabil rock..

-Hey,tu ai fost cea genială,nu eu,zice,şi îmi dă un pumn prieteneşte în umăr.

-Mi se mai spune....îi zic ironic şi îi zâmbesc înapoi.

-Ok.....brb!!zice şi pleacă,mersul ei agale aducându-mi aminte de Jack.

Oh doamne,Jack!N-am mai vorbit cu el încă de săptămâna trecută,de când mi-a dat trandafirul ăla minunat...încă îl mai am în cameră,într-o vază.Îi dă camerei o notă de culoare şi mie o amintire plăcută.

Îmi scot telefonul,verificând dacă am primit vreun semn de viață de la el.Nup,nimic.Doar 2 mesaje de la mama,în care mă întreabă dacă m-am descurcat cu pregătirea pentru şcoală.Da,ştiu,vi se pare că e prea penibil ca "mămica să mă verifice la vârsta asta" ,însă eu sunt o fată care învață şi chiar țin să am note bune.Iar,dacă vă vine să credeți sau nu,mama mă ajută.

Îmi iau cărțile din dulap şi merg spre sala de chimie,care e la parter,deci trebuie să mai cobor un etaj ca să ajung acolo.În timp ce cobor pe scări,îmi reamintesc discuția mea cu..fata aceea.Mi se părea puțin ciudată...şi ce înseamnă "Brb"?Şi de ce venise fix ea,care se presupune că ar fi trebuit să fie distantă de alți oameni,a venit şi m-a felicitat pentru o amărâtă de farsă?Chiar i-a plăcut aşa de mult?

Când întru în clasă,mă aşez în prima bancă,în spatele meu fiind un tocilar coşos şi Broadway..Oh,minunat!Am uitat că am ora de chimie cu el.
------------------------------------------------------------------------

Am ajuns acasă şi m-am trântit în pat.Eram frântă.Azi,la chimie,Broadway m-a tachinat într-una cu biluțe de hârtie luate din caietul tocilarului şi cu toate replicile lui de tot....Nu mai zic că acum,mama vrea să mergem la cumpărături fiindcă ziua verişoarei mele,Polly,se apropie şi bineînțeles că eu n-am alte planuri decât să merg la petrecerea ei stupidă,plină cu țânci de 7 ani,ca ea.Apoi,trebuie să-i mai luăm şi un cadou,şi ghiciți cine se va plimba prin toate magazinele ca să i-o găsească pe "Sofia 1"?

Şi uite aşa se duc şi economiile mele...

-Haide,Ami,grăbeşte-te!!E 20:00!!!La 21:30 închid la "Funny Bunny"!!o aud pe mama strigând.

-Vin acuuuum!strig şi eu şi mă ridic alene din pat,alegăndu-mi hainele cât mai potrivite pentru un magazin unde se vând unicorni-curcubeu şi roboței cu rachete care explodează o dată ce ating ținta(în imaginația ta).

Bib bob bib booob biiiib booob îmi aud telefonul sunând de pe noptieră-era Patrick.

Am ezitat,însă am răspuns.Dacă vrea ceartă,nu mă feresc!Îi arăt eu cine-i şefa!!

-Alo?Ce vrei?

-Bună.Vrei să ştii adevărul despre Jack, "iubițelul tau de vis"?Îți zic eu că da.Aşa că vino într-o oră în spate la "Milkshake Mania".

-Patrick?Ce naiba?!?!îl întreb,furioasă.

-Doar...doar vino,ok?O să te surprindă ce o să vezi.

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum