Capitolul 10

72 8 2
                                    

Trebuia să ies din iadul infernal în care mă aflam.

Am mers până la baie.Îmi doream foarte mult să merg să-i dau o palmă Amandei şi să-l sărut pe Patrick,dar asta nu însemna aş fi căzut în plasa lui?Adică...ei nu se iubesc,el vrea doar să-i cad în brațe.Şi o foloseşte pe Amanda,şi ea merită asta.Dar totuşi merit toate astea....Adică el este aşa de inocent şi sigur nu vrea să ma rănească...poate doar să-mi dea o lecție dar chiar să-mi facă rău...poate nu se preface şi ar trebui să-l opresc din a fi într-o relație adevărată....Nu,nu,nu!Nu-i voi cădea în capcană!

M-am întors la masă şi m-am aşezat pe scaunul meu.

-Ami,eşti bine?m-a întrebat Lola.

-Da...sunt.De ce n-aş fi?

-Ok,pentru că noi plecăm imediat de aici!

-Ce?De ce?!?!

-Draga mea,nu sunt oarbă,am observat că te tot holbezi la Pamanda de vreo două ore.Şi văd că nu-ți face bine deloc.

-La cine?

-La Pamanda...Patrick+Amanda....pe bune,te holbezi la ei de atâta timp şi n-ai observat că numele lor de cuplu e Pamanda?Of!Oricum,hai să mergem!

-Dar eu nu mă holbam......Doar că vreau să aflu cât mai multe informații despre...Pamanda..

-De ce,Ami?De ce te deranjează că Patrick şi-a găsit însfârşit jumătatea?Adică da,este vorba de vipera Amanda aici,dar totuşi,exagerezi....

-Nu mă deranjează asta!am zis,dând ochii peste cap.Doar că nu pare a fi dragoste adevărată..pare a fi una făcută special pentru a distruge inimi,nu pentru a le face pe altele să se iubească...

-Ce?Cum adică?a întrebat Lola,total confuză.

-Vreau să spun că...Lola,Patrick mă place!!

-Oh,da,ştiam asta...

-Ce?Şi cum...de ce nu mi-ai zis..???Ce?

-Păi toată şcoala şi acum tot liceul ştie asta...dar tu ai fost cam orbită de Jack ca să observi că Patrick te place de când te-a cunoscut...

-Adică de 6 ani?!?Lola,de ce nu mi-ai zis nimic?

-Păi Patrick m-a rugat să n-o fac....a ridicat ea din umeri.

-Dar de când îl asculți pe Patrick,Lola?????Mă rog..lasă..am oftat .Revenind,Patrick mă place şi mi-a zis că mă place la petrecerea lui Broadway .....şi apoi.....m-a...m-a sărutat.

-Oh,drăguț!!Awww...ce amorezați...a oftat Lola zâmbind....Dar stai,dacă te place pe tine,de ce mai e el acolo,cu Amanda??

-Ei,păi aici vine partea nasoală..eu...ei bine,i-am trimis un mesaj cu sentimentele mele adevărate pe față şi nu erau prea drăguțe..

Şi zicând asta,i-am arătat Lolei mesajul pe telefon.

Văzând că am lăsat-o fără cuvinte,am continuat:

-Vezi?!?L-am dezamăgit,Lola.Sunt o idioată!Când însfârşit mi-a zis ce simțea şi a avut încredere în mine,după atâta timp de suferit după mine,eu cu ce l-am răsplătit?Cu ăsta??am întrebat,fluturând telefonul cu mesajul în mână.

-Nu,Ami,nu eşti!Uite,tu ai făcut ce trebuia!L-ai adus cu picioarele pe pământ!Adică,gândeşte-te,dacă l-ai fi lăsat să creadă ce vrea,s-ar fi terminat mai bine sau ...mai rău?Bine ce-i drept puteai să fi mai blândă,dar ai făcut ce trebuia şi n-ar trebui să ai remuşcări!

-Mulțumesc,Lola.Eşti o prietenă adevărată şi nu te merit deloc..am zis,zâmbind.

-La ce altceva să foloseşti peietenii adevărați dacă nu în astfel de cazuri?m-a întrebat,zâmbind,şi apoi m-a îmbrățişat.

Am văzut-o cum s-a uitat cu ură spre masa celor doi îndrăgostiți.

-Ştii ce?Dacă vrea război,război va primi.

-Lola,poți te rog să vorbeşti pe limba mea?

-Ştii ce cere Patrick acum?Răzbunare.Şi ştii ce va primi?Ce va cere!a spus cu un ton malefic.

-Şi cum ai tu de gând să te "răzbuni"?am întrebat-o cu neîncredere.

-Nu sunt eu un as dar ştiu câte ceva.Ce ar fi....hmm...a ştiu!La şcoală,când vor intra în clasă,o cutie cu râme le va cădea în cap.Şi nimeni-înafară de ei-nu ne va bănui pe noi,din moment ce noi vom fi în acea zi bolnave.a rânjit.

-Lola,ai înebunit?!?Astea-s farse pentru copii de 5 ani!

-Oh şi sărutul ăla fals şi în general,toată faza cu "noua iubită"nu-i tot o idee din capul unui copil de 5 ani?

-Da...dar..nu ştiu ce să zic....

-Ami,dacă tu vrei ca asta să continuie toată viața ta,atunci foarte bine,stai cu mâinile în sân şi enervează-te de fiecare dată când îi vezi împreună.Dar dacă vrei să simți dulcele gust al răzbunării,atunci te voi ajuta cât pot de mult.

-O...Ok!am zis,prinzând curaj.

-Aşa!Trebuie să-i arăți că timpul tău de suferință a trecut!Acum e vremea lui!

-Da!

-Hai să mergem să începem să facem un plan cât se poate de bun...dar să conțină viermi şi vopsea....

-Cred că ar trebui să ne gândim mai mult la planul ăsta înainte să îl punem în practică..am spus,zâmbind.

-Adică?

-Adică mai puțin viermi..şi mai puțină vopsea...şi mai multă răzbunare..

Am început amândouă să râdem atât de tare încât s-a auzit în tot localul.Poate că i-am scos şi pe cei doi amorezați din transă.Nu ştiu.Eram prea ocupată să ticluiesc un plan cât se poate de reuşit.
------------------------------------------------------------------------

Vă place până acum?Credeți-mă,am un plan mare pentru Patrick.

Va pup,Petylover2015

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum