Scuze că n-am mai postat de mult dar na...au fost tezele şi examenele şi n-am avut timp nici să respir.Dar am prins acum ocazia şi m-am apucat iar de scris.Sper să vă placă.;-)
Alergam spre liceu.În 8 minute începeam orele,iar eu nici măcar la jumătatea drumului n-ajunsesem.
"Aşa îmi trebuie dacă stau până la 3 dimineața să-mi fac griji despre cum voi obține bani pentru parcul ăla nesuferit..."mi-am zis,oftând.
Eram foarte agitată.Nu întârziasem deloc de când a început şcoala,şi chiar nu doream să se întâmple asta acum.Mai aveam câteva zile şi intram în vacanță.....Oare e posibil să nu am nicio absență nemotivată??
"Deocamdată,da."
Am urcat rapid treptele liceului şi am alergat până la dulap.Când l-am deschis să-mi iau cărțile,un buchet de trandafiri roşii a căzut din el.Pe un bilețel alb era scris:
"Pentru cea mai specială fată din toată viața mea."
Am roşit toată.Cred că încă eram roşie în obraji când m-am întors cu spatele la dulap şi am dat peste Patrick.
-Aşa de fericită?Cu ce ocazie?a zâmbit.
-Nu pot să zâmbesc aşa....din nimic?am întrebat,zâmbind în continuare.
-Ba da,ai putea.....a zis apropiindu-se de mine...Doar dacă un admirator secret nu şi-ar face apariția în viața ta...
-Stai.. de la tine e...?am întrebat,arătând cu degetul spre buchet.
Patrick s-a întors ,râzând,cu spatele la mine,şi a plecat.Eu mi-am dat ochii peste cap şi mi-am continuat drumul spre sala de engleză.
M-am aşezat în bancă,spre mine venind fata emo.Am tresărit cănd şi-a aruncat ghiozdanul negru şi uzat pe bancă şi s-a aşezat pe scaun,lipindu-şi guma de pupitrul băncii.Oare avea să mă amenințe iar,ca apoi să-şi ceară iar scuze?Sau poate,să facă ce încercam eu să găsesc la 3 dimineața:să-mi dea nişte explicații despre "discuția de ieri"?
Din păcate,n-a făcut nimic.Nici cănd a venit,nici în oră.N-a scos niciun cuvănt,n-a făcut niciun semn.Zici că era de piatră.Cu fiecare minut care trecea,mă enervam din ce în ce mai tare,astfel încăt la sfârştul orei,fierbeam de nervi.Am luat-o de mână,mi-am luat geanta de pe bancă şi i-am luat şi ei ghiozdanul,şi am tras-o până în baie,încuiănd uşa.Totuşi,ea nu s-a opus şi nici nu părea prea mirată,de parcă ce făcea era normal.
-Ok!Tu ai să-mi dai nişte explicații neaprărat,chiar azi,chiar aici şi chiar acum,că de nu.....că de nu te bag cu capul în toaletă şi trag apa şi...
M-am oprit văzând că se uita la mine ca la o nebună...Probabil pentru că vorbeam şi chiar gândeam ca una.Dar doar din vina ei eram aşa..
-Dar..eu...nu..pot aici...adică...ar trebui...eu...nu ştiu ...să zic...adică...s-a bâlbâit ea timid.
-Nu poți?Adică ce,nu-ți mai găseşti cuvintele...sau scuza?Sau nu cumva ai vorbit ieri la nervi şi acum nu ştii ce să mai inventezi ca să schimbi subiectul??Spune!!!!!am urlat isteric.
A oftat şi a luat din sacul ei un bilețel pe care a scris ceva.Mi l-a pus în mână,mi-a închis pumnul,şi a plecat.
Pe bilețel era scris:
Parcul StreetMoore
Ora 19:00
Dacă ea crede că voi merge acolo doar ca să vorbească şi ea în sfârşit deschis cu mine şi să-mi dea nişte explicații care mi-ar rezolva dilemele create in minte..."Atunci are dreptate"mi-am zis.
--------------------------------------------------------------
CITEȘTI
True Love
RomanceTotul,toată viața lui Amelie,se schimbă atunci cănd unul dintre prietenii săi o surprinde,dezvăluindu-şi sentimentele față de ea.Cu probleme în dragoste,aceasta încearcă să îşi descopere sentimentele adevărate pentru prietenii ei.Dar,mai întâi, treb...