Ei fraților?mi-am făcut curaj şi da,l-am invitat pe Jack la petrecerea lui Broadway din seara asta.Şiu că unii se intreb:"Eşti nebună?"(şi eu răspund că da)sau "Oof....ce drăguț....A acceptat?".Ei..acum vine partea complicată....Şi să vă dau un indiciu:Nu,n-a fost deloc drăguț.Iar răspunsul este chiar....neaşteptat.....
Totul a inceput in ziua cu faza cu Amanda.Eram foarte 8ngrijorată de faptul că s-ar putea ca această scropie prefăcută i-a băgat numai porcării in cap lui Jack despre mine.Aşa că, -sub încurajările Lolei-, m-am dus in pauza de masă țintă la el.Chiar nu-mi păsa că nici nu gândeam ce spuneam...trebuia doar să mă asigur că el nu crede lucruri greşite despre mine.
-Bună.Trebuie să vorbim.îi spun eu când ajung in fața lui.
-Okay.Ce este?
-Uite ieri să ştii că nu i-am spus nimic rău Amandei.Şi dacă tu crezi ceva prost despre mine din cauză că ți-a zis ea acel lucru, sunt şanse 90% să fie minciuni.Bine, probabil că nu mă crezi dar ......
-Hei hei.Linişteşte-te.Amanda nu mi-a spus nimic rău despre tine.Şi oricum,dacă imi zicea, nu o credeam.Crede-mă că este cea mau bună actriță din şcoala asta.Şi ştiu asta.Oricum am mai multă incredere in tine decât in ea.spune el roşind.
-Mulțumesc.zic roşind şi eu la rândul meu.
Au fost căteva minute de tăcere,insă,pentru că pauza e destul de scurtă,mi-am luat tot curajul şi.. .......
-Jack,mă găndeam că se apropie petrecerea lui Broadway şi....mă intrebam dacă vrei să mergi cu mine.
Mă aşteptam să mă refuze sau să râdă de mine însă răspunsul a fost unul neaşteptat:
-De ce?
În momentul acela m-am blocat.De ce voiam să merg cu el la bal?....Pentru că îl plac,bineînțeles dar imi trebuie un motiv pe care să il pot spune lui...
-Adică de ce m-ai invitat pe mine şi nu pe Patrik sau pe Broadway(care cred că te place)???De ce eu? spune Jack puțin enervat de data asta că nu i-am răspuns la intrebare.
Dar nici n-aveam de gănd să-i răspund.Fiindcă n-aveam un motiv pe care să i-l pot spune - fără să mă fac de râs -.Planul meu era să aştept să se sune. Dar ştiți când aşteptați să se intâmple ceva cu nerăbdare dar acel ceva nu se întâmplă??Ei exact asta mi se întămpla mie acum.
-Am înțeles tot...zice Jack cu un zâmbet fals afişat pe față.Apoi pleacă.
-Pentru că te plac şoptesc eu.Am sim5it cum o lacrimă fierbinte mi se prelingea pe obraz.De ce mi se întâmplă mie asta? De ce nu putea să spună doar nu?De ce?
CITEȘTI
True Love
RomansaTotul,toată viața lui Amelie,se schimbă atunci cănd unul dintre prietenii săi o surprinde,dezvăluindu-şi sentimentele față de ea.Cu probleme în dragoste,aceasta încearcă să îşi descopere sentimentele adevărate pentru prietenii ei.Dar,mai întâi, treb...