L-am privit pe Patrick îndepărtăndu-se de mine.
-E VINA TA!m-am auzit strigând.
Eram furioasă.Voiam să-l bat,dar,sincer,nu aveam chef să mi-o iau de la el.Puteam să-i dau o palmă şi un picior în genunchi şi să fug,dar mai mult ca sigur aş fi plătit data viitoare când ne întâlneam.Şi totuşi iar mi-a stricat planurile!!!!
S-a întors spre mine,făcănd o față se genul "hey-cred-că-ai-greşit-persoana".Stăteam aşa,la mare distanță unul de altul,de zici că amândoi țineam câte un bici în mână şi dacă vreunul din noi se apropia,celălalt avea datoria de a-i aplica un bici pe spate.
-Ți-am zis că te iubesc şi că nimeni nu ne va sta în drum.Degeaba încerci....nu vezi că mereu planurile tale dau greş?Nu te pune cu mine,iubito!Nu ştii cât de mult m-au transformat ura mea față de Jack şi ura ta față de mine.
-Dar ea ce a făcut?am întrebat,fiind deja obişnuită cu gustul lacrimilor care deja îşi făceau apariția pe limba mea.Oricum nu o iubeai,nu o băgai în seamă...
-Da,exact!Nu o băgam în seamă...Dar tu...tu exagerai prea mult cu "hai s-o ajutăm pe amărâta fată emo" care,apropo,cu câteva zile în urmă ți-a împărtăşit dorința sa arzătoare de a.....TE SUGRUMA!Dar ştii ce?Las-o baltă!Ce eşti tu,defapt?A,da!!!Proasta liceului care încearcă să-i ajute pe toți deşi ea singură nu poate ieşi din necazurile pe care le face şi intră în depresii fără să vrea!Eşti un nimic!a urlat Patrick,evident nervos.
Îşi încordase muşchii,acum nervii punând stăpânire pe ei.Arăta foarte bine aşa,trebuie să recunosc.
-Nu,nu,nu din nou!!!Te rog .....nu face asta!Nu..nu am vrut să zic aşa ceva...Am zis-o la nervi..Te rog,opreşte-te!a zis el,văzându-mă cum plâng de-a dreptul,încercând să mă abțin,deşi nu puteam.
A venit spre mine şi m-a prins de talie,trăgându-mă aproape de el.În 2 secunde era pe jos-îi dădusem un picior fix la locul sensibil.M-am întors dând să plec,dar m-a prins de cot cu mâna.Era încă pe jos,arcuit din cauza loviturii şi,mai mult şoptind,a încercat să spună ceva deşi nu-i ieşeau cuvinte perceptibile din gură.
-Nu......pleca....rog....te..iub..
-NU!am urlat cât de tare am putut,atrăgând toate privirile de pe hol asupra mea.Nu.....te vei...mai apropa de...mine...toată viața...ta..am şoptit,plângând în continuare.Mi-am smuls cotul din mâna sa.În jurul meu cred ca se afla jumatate de liceu,fiecare student cu telefoanele în mănă,filmănd sau făcându-ne poze.
-Lua-var dracii pe toti!am urlat la ei,şi am plecat cu paşi apăsați din locul ala care deja îmi provoca greață.
----*------*-------*-*-*----------*----*-*-*--*****------Era al 3-lea milkshake pe care îl beam şi n-avem de gând să mă opresc până nu se duceau lacrimile astea nesuferite care parcă şi-au făcut un fix să stea pentru totdeauna în ochii mei.
Nu aveam pe nimeni care să mă consoleze.Dacă aş fi sunat-o pe Lola şi aş fi pus-o la curent cu tot ce s-a întâmplat,nu ar fi putut să mă ajute pentru că niciodată n-a vrut să aleagă între mine şi Patrick.Ea încă ne consideră pe amândoi prietenii săi.Cât despre Jack,n-am mai vorbit cu el de o săptamână,de zici că a dispărut de pe fața Pământului.În plus,sigur s-ar fi enervat şi ar fi vrut să sară la gâtul...ah,nici nu vreau să-i rostesc numele!
Deodată,ceva,sau mai bine zis cineva,m-a luat de umăr şi m-a tras înspre el.În cercam sa scap,dar nu reuşeam-avea o strânsoare mai bună ca de dimineață.
-Nu mai încerca..Nu vei reuşi să scapi!Trebuie neapărat să vorbim!Vreau să înțelegi că eu n-aş fi crezut vreodată că voi spune aşa prostii şi neadevăruri despre tine.mi-a zis el.
-Lasă-mă...Nu ma atinge!!!Eşti un nenorocit!!!Nu mai vreau să mai am de-a face cu tine cât oi mai trăi!!!Lasa-mă!am țipat din nou,încercând să mă eliberez din strănsoare.
-Ami,..
-Tu să nu-mi zici mie Ami!Nu sunt Ami pentru tine!am scrăşnit din dinți,mijindu-mi ochii şi încă încercând să-l determin să-mi dea drumul.
-Dar tu nu ştii defapt ce-a....
-Nu ştiu şi nici nu vreau să ştiu nimic despre tine de-acum încolo!Lasă-mă!am urlat din toți rărunchii.
-Patrick!Las-o!Acum!s-a auzit o voce în spatele nenorocitului.
Jack a venit cu viteza luminii lângă el şi i-a smuls mâna de pe a mea.Patrick s-a ridicat în picioare,fixându-l cu privirea.
-Ce vrei,macaroană?s-a răstit el la Jack.
-Vreau doar să-mi laşi IUBITA în pace,fideluță!a accentuat Jack cuvântul "iubită".
-NU-I IUBITA TAAAA!a urlat Patrick în culmea furiei,începând lupta cu un pumn dus direct în nasul lui Jack.
Jack a continuat,pumnul său făcând contact cu obrazul inamicului,care s-a sprijinit de masă pentru a-şi reveni.Apoi,Patrick a primit un umăr fix în piept,urmat de un pumn în față.Am privit cu groază cum Jack este lovit de un pumn în umăr şi apoi de un picior în burtă şi cum acesta cade la pămnânt,trăgându-l după el pe Patrick.Acum,amândoi zăceau fără vlagă la pămănt,cu răni grave pe corp.Am alergat către Jack şi i-am cuprins fața în mâini.
-Jack...Jack!Trezeşte-te!!Jack!!am urlat,lacrimile mele umezindu-mi obrajii pentru a 100 oară în ziua de azi.
A deschis ochii într-un final,iar eu l-am tras până la baie.I-am tamponat cu un şervețel nasul spart şi i-am dat cu cremă pe vânataia de pe abdomen,care era mare cât doua palme de ale mele,şi pe vânătaia de pe umăr.Ştiam eu ca trusa de ajutor din geantă mă va ajuta cândva.
---*--*-*-*-----------*-*-*-------*------**--*------*-*-
Patrick's Pov.Zăceam pe jos.Mă dureau cumplit vânătăile,iar sângele curgea încontinuu din buză.Ea vine,se uită cu dizgrație la mine şi îl ia pe tâmpitul ăla de pe jos.Nu-i pasă că stau pe jos,aproape în stare de leşin.Îi pasă doar de....de el.Avea dreptate.M-a uitat.
CITEȘTI
True Love
RomanceTotul,toată viața lui Amelie,se schimbă atunci cănd unul dintre prietenii săi o surprinde,dezvăluindu-şi sentimentele față de ea.Cu probleme în dragoste,aceasta încearcă să îşi descopere sentimentele adevărate pentru prietenii ei.Dar,mai întâi, treb...