1

10.9K 665 436
                                    

Hello babyss nasılsınızzz?

Aklıma nereden geldi bilinmez dedim ki neden bir catboy fici yazmıyorum ki.

Umarım seversinizz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın muahh.


Jungkook işten çıkmış ve evine ilerlemeye başlamıştı. Sabah hava güzel olduğu için almadığı arabasını istiyordu şuanda. Etrafta hiç taksi bulamaması da sinirine sinir katarken söylene söylene eve doğru ilerliyordu. Yağmur hafiften çiselenmeye başladığında durup toprağın güzel kokusunu içine çekti. O sırada etraftan gelen miyavlama benzeri sesle gözlerini kocaman açarak bakınmaya başladı. Sesin köşedeki kutuların altından geldiğini anlar anlamaz kutuyu kaldırıp altındaki kedi-çocuğu görmesi bir olmuştu. Kendinden kısa olan bedeni ayakları üzerine kaldırıp konuştu.

"Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?"

Çocuğun alnına elini değdirdiğinde ateşinin olduğunu farkedip ceketini giydirerek kucağına almıştı. Hızlanmaya başlayan yağmurla birlikte koşar adımlarla eve girdiğinde direkt çocuğu yatak odasına götürüp yorganlara sardı. Titreyen çocuk kendisine boncuk boncuk bakarak kulaklarını oynattığında gülümsemiş, saçları arasına minik bir öpücük kondurmuştu. Uykuya daldığında sessizce odadan çıkarak telefonuna sarıldı.

"Namjoon hyung kusura bakma gece gece rahatsız ettim ama sana birşey sormam lazım, ben yolda bir catboy buldum ateşi vardı eve getirdim şimdi ne yapmalıyım?"

"Tanrım jungkook saçmalama kim çocuğu sokağa atsın ki ne kadar çok sahiplenmek isteyen insan var  haberin var mı? Doğruyu söyle içtin mi sen.?"

"Hyung içmedim ve aşırı ciddiyim, seokjin hyunga sorarmısın bir var mı çevresinde bilen birisi.?"

"Jungkook birşey diyeceğim kusura bakma ama aptalmısın amk? Yoongi'nin bilgisi vardır bence çünkü senelerdir bir catboyla yaşıyor farkındaysan"

"Aa doğru doğru tamam teşekkürler şimdi kapatıyorum"

Elini alnına vuran jungkook beyninin durup durmadığını sorguluyordu.

Yaklaşık 4 sene önce yoongi kendine bir catboy sahiplenmişti. İsmi jimin olan çocuk çok tatlıydı ve garip bir şekilde onunla çok iyi anlaşıyordu. Tekrar ekrana basarak kulağına götürdü telefonu.

"Oo jungkook bey gece gece neye borçluyuz aramanı, içmeye adam mı lazım yoksa."

"Ah sikecem ama ha gören de içkici ayyaşın tekiyim sanar amk namjoon hyung bir yandan sen bir yandan."

"Sakin şampiyon ne oldu söyle bakalım neden bu kadar streslisin?"

"Telefonu jimin'e verir misin sen?"

"Aa jk ne oldu beni istemişsin"

"Jimin şimdi sana acilen sorular soracağım ama sorgulama lütfen daha sonra anlatırım tamam mı?"

"Tamam sor bakalım"

"Şimdi sen ateşin çıktığında nasık düşürüyorsun?"

"Ilık duş alarak jk bu nasıl bir soru?"

"Tamam tamam işe yarar demi kesin?"

My Little Catboy/GguktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin