8

5.2K 426 144
                                    

Hi babyss nasılsınızz


Yine yeni yeniden kaos sahnesi yazıyorum mükemmelim amk kxmemxmd


Oylarınızı ve yorumlarınız unutmayın plss

Başlayalım bakalımmmm.


Jungkook elini yanına attığındaki boşluk hissiyle gözlerini aralamıştı. Tae'nin yanında olmadığını görmesiyle gözlerini açıp yataktan kalkarak banyoya ilerledi.

Kapıyı tıklatıp defalarca kez seslenmesine rağmen cevap alamayınca içeriye girip boş olduğunu gördü. Evin içinde dolanıp her yere bakmıştı ama yoktu. Kafayı yiyecek gibi hissediyordu tae kendine haber vermeden bir yere gitmezdi. Acaba bir şey mi oldu ya da benden bıkıp gitti mi diye düşünürken öyle bir şey olmadığını da söyledi kendine. Nerede o zaman bu çocuk diye mırıldanarak koşar adımlarla yatak odasına gidip telefonunu aldı. Yoongi'yi aramaya başladı ve o da açmayınca iyice telaşlanmaya başlayarak üzerine tişört geçirip arabaya adımladı. Hem ilerliyor hem de tekrar ve tekrar arıyordu yoongi'yi. Kapısının önüne geldiğinde hemen arabadan inerek kapıyı çalmaya başladı. Kapıyı açan jimin "jk tae nerede neden yalnızsın" dediğinde burada da olmadığını  anlayıp yere çöktü. Yoongi uyku sersemi yanına gelip "jungkook ne oluyor iyi misin, tae nerede" dediğinde ayağa kalkarak anlatmıştı.


"Ben anlayamıyorum aramız iyiydi ikiniz de biliyorsunuz tae uysal birisi asla böyle beni bırakıpta gitmez. Markete gittiğimizde bile arkasındamıyım diye kontrol ediyor asla yapmaz böyle bir şey, başına birşey mi geldi acaba"


Jimin düşünmeye başladığında "ya eski sahibi? O piç almış olmasın tae'yi"

deyivermişti.

Jungkook yanına oturan jimin'e bakarak "ona gitmez tae bağırırdı ve ben duyardım eminim bağırmadığından" dediğinde tekrar düşünmeye başlamışlardı.

Yoongi "bayan rae'ye haber vereceğim, polisi de arayalım ve bir şekilde bulalım taehyung'u " dediğinde dolu gözleriyle ona bakan jungkook kafasını salladı.

Eliyle sırtını patpatlayan jimin "merak etme jk taehyung'u bulucaz üzülme" dediğinde gözlerindeki yaşları serbest bırakmıştı büyük olan.


Aklına gelen binbir kötü düşünceyle evin içinde eli kolu bağlı duruyordu. Kapı çaldığında koşup açmasıyla polisleri görüp heyecanlı bir şekilde "buldunuz mu" demesi bir olmuştu. Akşam oldukça içlerindeki huzursuzluk artmaya devam ediyordu. Ellerinde tae'nin fotoğrafıyla mahallede gezip markete ve komşulara soran jungkook ve yoongi, diğer mahalle tarafına geçmişlerdi bile. Kafayı yemeye başlayan jungkook sinirden titriyordu resmen. Ya birşey olmuşsa, ya zarar görüyorsa diye içinden geçirdikçe daha da korkuyordu. Hayatında yaşamadığı korkuyu yaşıyordu şu anda. Yoongi markete girdiğinde jungkook kapıda bir sigara yakmış sakinleşmeye çalışıyordu.


Bir hışımla marketten çıkan yoongi "tanrım jungkook sanırım jimin haklıydı amk kadının söylediğine göre sabah tae lacivert bir arabayla ve yanında bir adamla gidiyormuş, uyuyor gibiydi dedi."

My Little Catboy/GguktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin