Ayayay nasılsınız anamm ben efsoyum yine bu enerji nereden geliyor demeyin çünkü bende bilmiom aq
Sabah kalkıp etrafı incelemeye başlayan tae, Jungkook'un yüzüne odaklanmış bir şekilde bakıyordu. İşaret parmağını saçlarında gezdirip hafiften kıkırdadığında jungkook kıpırdar kıpırdamaz elini dudaklarına bastırdı. Yataktan inip odadan çıktıktan sonra salona gidip camdan dışarıyı izlemeye başladı. Aniden kapı çaldığında tıslayarak yerinden zıplayan tae, jungkook'un yanına koştu. Huzursuzca kabaran kuyruğunu düzeltmeye çalışarak huysuzlanıyordu.
Jungkook'tanKırılırmışçasına çalan kapı yüzünden gözlerimi araladığımda tae yanı başımda kuyruğunu eline almış düzeltmeye çalışıyordu. Jimin bir ara bahsettiğine göre kulakları insanlardan daha hassas olduğu için fazla seslerde rahatsız oluyormuş. Aklıma geldiği gibi ayağa kalkarak telefonumu aldım, hafiften bir müzik açıp tae'nin yanına koyduktan sonra gülümseyerek "merak etme tae, sen burada otur ben hemen geleceğim" dedikten sonra aşağıya indim. Kapının önünden bağırışma sesleri yükselmeye devam ederken elimle önüme gelen saçlarımı arkaya doğru atarak kapıyı açtım. Bir adam ve iki kadın içeriye girdiğinde şokla gözlerimi açmıştım. Siktiğimin evine dingonun ahırı giib dalmaları bütün sinirimin tepeme toplanmasını sağlamıştı.
Bağırarak "ne sikim oluyor, siz kimsiniz ve ne hakla evime dalabiliyorsunuz" dediğimde kapıdan içeriye nefes nefese giren yoongi koluma dokunmuştu.
"Tanrım jungkook seni aradım ama ulaşamadım, bu tae'nin sözde sahibi, yanındaki karısı ve bu da bayan rae, sana bahsettiğim sahiplendirme kurumundan"
"Şuanda ne dönüyor bilmiyorum ama" bağırarak konuştuğumda adam bana dönmüştü "evime izinsiz dalmanız yüzünden sinir küpüne döndüm" cümlemi tamamladığımda kahkaha atan adam yakama yapışmıştı. Onun bu hareketi benim de kahkaha atmama sebep olduğunda yoongi "sikik ellerini kardeşimin üzerinden çek orospu" diye bağırdı.
Bayan rae bağırmaya başlamıştı "taehyung sizi zaten istemiyormuş, bir de üstüne insanların evine daldığınız yetmezmiş gibi ev sahibinin yakasına yapışıyorsunuz.
Bu hareketinizi gördükten sonra asla vermem onu size. Evinizin çevresindeki insanların dediğine göre defalarca kez sokağa atmışsınız çocuğu siz nasıl insanlarsınız"
Adam hiç takmadan benden uzaklaşarak
"Nerede o sürtük yaratık, şimdi de size mi yaranmaya çalışıyor. İyi yere kapak atmış eve bak küçük sürtük nasıl girdi bu eve acaba" dediğinde ağzına gelişi güzel bir yumruk vurup yere düşmesini sağladım. Karısı başına gidip "sen ne yaptığını sanıyorsun" dediğinde sinirle gülerek "evimden gitmeniz için beş dakikanız var yoksa mahkemede görüşeceğiz" diyerek kapıyı göstermiştim.
Adam ayağa kalkıp bağırmaya devam ettiğinde yoongi "sakin ol jungkook, adam zaten malmış amk mahallesine kadar gittik bayan rae'yle. Herkes şikayet etti adamı ve bu arada senin sahiplenme işlemin de tamamlanmak üzere" diyerek gülümsemeye çalışmıştı.
"Taehyung buraya gel küçük çocuk hadi evimize gidelim, taehyung kime diyorum ortaya çık"
Jungkook'tan
Tae merdivenlerden inmeye başladığında adam yüzünde memnun bir sırıtışla izliyordu. Siktiğim öyle bir süzmüştü ki sanki ağzının suyu akacaktı. Direkt ilerleyerek elini tutup arkama doğru çektiğimde tıslayarak tişörtümü tutmuştu. Kim bilir nasıl korkuyordu bu şerefsizden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanficİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...