Hiii ben geldimkee
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
Hadi başlayalım
Taehyung'tan
Eve geldiğimizde üzerime tekrar aynı kıyafetlerimi giyerek koltuğa oturup kookie'nin telefonunu alarak yemeklere bakmaya devam etmiştim. Bir iki tane seçip telefonu havaya kaldırdım.
"Kookie ben yemek seçtimm hadi g-"
Merdivenden aşağıya inen saçları hafiften nemli, boynundan su damlacıkları akan bedene bakakalmıştım.(yazarınız hayal gücünüzü çalıştırmanızı öneriyor) Altındaki siyah şortu bacaklarını göz önüne sererken hafiften ıslanmış beyaz tişörtü göğsünü gösteriyordu. Elindeki küçük havluyla yüzünü kuruladıktan sonra yanıma oturup elimden telefonu aldı. Gözlerim hala yüzünü turluyordu. Nasıl hergün daha da fazla yakışıklı durabiliyordu anlamasam da halimden memnundum.
"Tamam birazdan getirirler, içecek birşey istiyor musun mutfağa gideceğim"
"Farketmez"
İki cümleyi bir araya getirmem mucizeydi. O kadar muhteşem duruyordu ki kalbimde tekrar hareketlenme olmaya başlamıştı. (Orasının kalbin olduğundan emin misin pisicik?)
Mutfağa gidip elinde bir bardak içki ve muzlu sütle döndüğünde zıtlığımıza gülümsedim.
"Al bakalım" elindeki sütü bana uzattığında yüzüne mal gibi bakıyordum. Kendime gelip tam elime sütü alacağım zaman açarak ağzıma uzattığında gülümseyerek bir yudum alıp soğuk sütün boğazımdan akmasına izin verdim.
Elindeki kadehi döndürüp içindeki içkinin de dönmesini sağlamaya başladığında elimde tuttuğum süte bakıp kıkırdadım.
"Kookie sen neden süt içmiyorsun ki?"
"Tek içtiğim süt seninkisi güzelim, başka sevmiyorum"
(Amk jk anan varya anan sus lan sonra çocuk azıyor amk djdncndndnd)
Söylediği şeyle utanıp başka yere döndüğümde gülmeye başlamıştı. Utancımı tamamen yensem de böyle ani şeyler söylediğinde utanıyordum...
Kapının çalmasıyla açarak paketleri alıp tekrar kapattıktan sonra önümüzde duran büyük sehpaya bıraktı poşetleri.
"Al bakalım hepsi burada"
"Kookie sende yiyeceksin değil mi?"
"Evet bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...