Hi babys nasılsınızz?
Bu zamana kadar bölümler biraz kısa oldu sanırım ama uzayacak zamanla ehehehe.
Amk bana sövdünüz lan neredeyse yarıda kestim diye xjrjxndndnfkNeyse canınız sağolsun anam babam muahh
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
BaşlayalımmJungkook'tan
Yalancı bir sinirle aşağıya inmek gelmişti aklıma yoksa tartışacaktık. Ve şimdi yeniden benimle bütün olmuş bedeni izliyordum. Uyluklarımda hareket edip delicesine inliyordu, ben yavaştan alıp fazla yormamak istesem de içinde olduğu durum bunu zorluyordu. Yüzlerimiz aynı hizadayken iki parmağını ağzına sokarak şapırtıyla emmeye başlamıştı. Onun bu görüntüsü bile boşalmama yetecekken aniden bana bakarak masumca "kookie" dediğinde gülümseyerek yüzüne baktım.
"Ne oldu güzelim?"
"Süt istiyorum"
Tam kucağımdan kaldıracağım sırada beni durdurarak "kookie neden ama yaa, istiyorum dedim" diye sessizce mırıldandığında "getireceğim bebeğim beni bırakırsan" deyivermiştim.
Kucağımdan inip önümde diz çöktükten sonra elini uyluklarımda gezdirerek yukarıya çıktı.
Penisime değen eliyle inlememek için kendimi tuttuğumda masum ifadesini takınarak "Senin sütünü istiyorum" demişti.
Dayanamayarak altımdaki şorttan kurtulup saçından kavradığımda bana gülerek bakıyordu.
Ağzına direkt almasıyla siktir çektiğimde dilini gezdirip geri çekerek "ştt kookie küfür yok" dedikten sonra devam etti.
Ağzının içindeydim ve eriyordum resmen, ellerim tutamlarını okşuyordu. Aniden kafasını geri çekmesini sağlayıp "soyun güzelim" dediğimde üzerindeki kıyafetleri çıkartıp tekrar kucağıma gelmişti. Bu kadar uysal olması ve dediklerimi harfiyen yapması kanımın kaynamasına sebep olurken ellerimle beline baskı yapmıştım.
(Sert ve uysal uke sevdiğimi belli etmemeliyim dedikten sonra benim sıfat kcnrnxnd)
"Haddiii kookiee"
"Bekleyeceksin bebeğim"
Dudaklarımızı birleştirdiğimde elleri göğsümde duruyordu. Parmağımı girişine değdirdiğimde dişlerini dudaklarıma geçirip emmeye başlamıştı. İçine sokmadan etrafında daireler çiziyor, elimi geri çekip delirmesini izliyordum. Kucağımda hareket edip beni içine almaya çalışıyordu ama izin vermeyerek uyluklarımda hareket etmesini sağladım.
Alnından akan terler saçına karıştığında saçlarını geriye atarak alnına öpücük bırakıp inlememeye çalışıyordum. Tae'nin inlemeleri kulağıma ritmik bir şekilde gelirken gülümsedim.
Esmer bedeni melek gibi parlarken düşündüm.
Benim meleğim, Tanrı'nın bana gönderdiği mucizem...
"Kookiieee ahmm benn istiyorum"
Gülmeye başladığımda sinirle dudaklarıma uzanıp ısırmaya başlamıştı. Sivri dişleri bana haz verirken kalçasından kavrayarak kendime bastırdım. Ağzımın içine inlemesiyle başım dönmeye başlamıştı. Geriye çekilip dayanamayan bebeğime diktim gözlerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...