Hiiiiiii eheheheeheheh
Yazarınız geldi nasılsınız?
Hadi başlayalımmm
Jungkook'tan
Kayak merkezine gelip üzerimizi giyindikten sonra sıkıntıyla nefes verdim. Senelerdir gelmiyordum sevinmem lazımdı ama sevinemiyordum bile. Aklımda sadece tae vardı çünkü, ya düşerse ya yara alırsa diye içim içimi yiyordu.
"Kookie sen git ben öyle gelicem"
"Tamam güzelim"
Yavaşça kendimi buzun üzerine doğru yürürken bulmuştum. Kaymayı cidden özlemiştim, gözlerimi kapatıp ileri geri gittiğimde yoongi arkamdan seslendi.
"Oldu olacak birde takla da at yavşak"
Denemekten zarar gelmez diyerek hızlanmaya başladığımda arkamdan "lan şaka öleceksin buraya gel" diye bağırmasını takmadan takla attığımda dengemi sağlamama kendim bile şaşırmıştım. Yanlarına gittiğimde omzuma yediğim yumruğu hakettiğimi biliyordum...
(Afied)
"Kookie ne yapıyorsun sen ya kalbime inecek yapma böyle şeyler"
"Tamam tamam yapmam birdaha gel hadi"
Ellerinden tutup buz pistine çektiğimde ellerini bırakıp ilerlemeye başlaması ağzımı açık bırakmıştı.
"Ne yani tek sen mi biliyorsun kaymayı, bende kaymıştım eskiden ehehehehe"
"Yavaş" dememe kalmadan kıçının üzerine düştüğünde gülerek yanına gittim.
"Bay süper buz patencisi bence dikkat etmelisin"
"Olsun düşmekten birşey olmaz düşmeden öğrenemem ki"
"Of yoon yeter ya görende yarın doğuracağım sanar amk sal beni"
"Sadece dikkat etmeni istiyorum jimin dikkat et yeterli"
Saatlerce orada oyalandıktan sonra karnımız acıkmaya başlayınca alışveriş merkezinin içindeki burgerciye oturduk. Sipariş verdikten sonra beklemeye başladığımızda tae yüzünü buruşturarak kafasını masaya koymuştu.
"Ne oldu bebeğim?"
"Midem bulanıyor sanırım çok döndüm"
"Belki de acıktığın içindir"
"Evet hatta kesinlikle açım diyedir"
Kafasını sallayarak söylediği şeye güldüğüm sırada ismimizi söyledikleri gibi gidip tepsileri alarak masaya döndük. Yedikten sonra alışveriş merkezindeki makyaj mağazasına sürüklemişti tae ve jimin bizi. Bazı şeylere bakıyor, bazılarını da ellerine aldıkları küçük sepete koyuyorlardı. Köşede fısırtıyla konuştukları sırada yanımda mal gibi onları izleyen yoonginin omzunu dürtükledim.
"Kook sende aynısını mı düşünüyorsun?"
"Sanırım evet bunlar bize birşey yapacaklar bak pis pis sırıtıyorlar bakıpta"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...