Fanfinifonfon fanfinifonfon fini fon fon
Şaka lan şaka gülün diye ndndmdkd
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız muahh
Jungkook'tan
İçeriye girdiğim gibi uzandığı yerden kalkarak elimdeki süte bakan bebeğimin kafasına minicik bir öpücük kondurduğumda oturmamla kucağıma tekrar kurulup sütünü içmeye başladı. Gözlerini benden hiç ayırmadan izlerken içimden bu kızgınlık olayını düşünmeden edemiyordum. Benimle sadece kızgınlığa girdiği için sevişmek isteyip istemediğini soramazdım tabikide ama bana karşı ilgisi olduğu geldiği ilk zamanlardan beri belliydi. Git gide utancını yeniyordu ve bu bana güvenmesinden kaynaklanıyordu sanırım. Ağzından pipeti çekerek çenemi öptükten sonra tekrar pipeti ağzına alıp sütü içmeye devam etmişti. Tamamen bir temas bağımlısıydı ama beni rahatsız etmiyordu bu. Normalde insanlarla fazla temas etmeyi sevmezdim ama konu tae'ydi...
Elimi normalden daha fazla terleyen ensesine değdirdiğimde kucağımda titremişti. Tanrım delirecek gibi hissediyordum. Jimin'i aldığı ilk zamanlar "catboylar hoşlandığı kişilerle ilişkiye girmek isterlermiş doktor söylemişti, sanırım jimin de benden hoşlanıyor" demişti yoongi. Aklıma gelmesiyle benden hoşlandığına tamamen emin olduktan sonra ona döndüm. Hala gözleri bendeydi, kucağıma alarak odaya çıkartıp üzerindeki tişörtün yerine başka bişey bakmaya başladığımda mırıldandı.
"Tişört güzeldi neden değiştiriyorsun ki?"
"Çünkü terlisin güzelim, terli kalırsan hasta olursun"
Kafasını sallayarak elindeki boş süt şişesini sehpaya bırakıp üzerindeki tişörtü çıkarttığında anlık bedenine giden gözlerim dilimin tutulmasına yol açıyordu.
O çok güzeldi, esmer bedeni çok güzeldi ve ben ona bakarak bile ağlayabilirdim.
Her göz göze geldiğimizde tanrıya karşıma onu çıkarttığı için dua ediyordum.
Elimdeki tişörtü ona uzattığımda almayarak omuz silkmişti.
"Güzelim üzerini giymeyecek misin?"
"Hayır istemiyorum sıcak"
Elimdeki tişörtü tekrar dolaba koyduktan sonra yatağa oturmuştum. Her zamanki gibi gelip yerine kurulduğunda ellerim çıplak belinde duruyordu. Bedeni yanıyordu sanki, soğuk ellerim değdiğinde mırlayarak kafasını göğsüme bastırmıştı.
Bütün ciddiyetimi toplayarak "taehyung sana birşey sormam lazım" dediğimde boncuk gözleriyle bana döndü.
"Sorabilirsin kookie"
Kulağına yaklaşıp fısıltıyla "beni seviyor musun?"diye sorduğumda hiç düşünmeden "evet bunu bana daha önce de sormuştun kookie" dediğinde tekrarladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...