Merhaba gençlik bölüm atmayıp sizi beklettiğimin farkındayım sorry olaylar silsilesi beni salmadığı için atamadım...
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Her sabah olduğu gibi tae'yi uyandırma çabasındaydım. Doğuma son 1 ay vardı ve ben korkudan markete bile onsuz gidemiyordum, aniden ya erken doğum başlarsa ya ben yanında olamazsam diye düşünmekten deliriyordum.
"Bebeğim hadi amaa yemek yemen lazım"
"Zaten günde 50 kere yemek yiyorum ben jungkook iyice şişmanlattın beni bak sinirleniyorum"
"Güzelliğim şişmanlasan ne olacak sanki?"
"Kendine bak bi sen aynada, taş gibisin hala ya başkaları bakarsa sana"
"Bebeğim benim güzelliğim" dudaklarımı alnına bastırdığımda yerinde hafifçe bana kaymıştı. "İnsanlara bakmam ben senin gibi mükemmel bir eşim var, yakında bebeklerimiz de gelecek neden millete bakayım ki?"
"Bilemem artık sonuçta daha güzel birisini bulursan beni bırakırsın"
"Cidden böyle mi düşünüyorsun?"
İnişli çıkışlı duygularına alışmıştım ama ilk kez böyle bir şey demesi aklıma takılmıştı.
"Ben senden başkasına dokunamıyorken böyle mi düşünüyorsun cidden taehyung?"
Gözlerini doldurup yüzüme baktığında kafamı sikeyim dedim sessizce. Hamileydi ve sinirlendiğinde ne dediğini bilmiyordu bunu bilmeme rağmen alınmam saçmaydı.
"Kookie ben öyle demek istemedim ağzımdan çıkıverdi özür dilerim"
"Özür dileme bebeğim asıl ben özür dilerim alınmam yanlıştı"
Dudaklarını büzüp kollarını kaldırdığında yanına oturarak kucağıma aldım. Karnı yüzünden yüzünü bana dönemiyor, rahatsız oluyordu bu durumdan. Çenemi omzuna koyduğumda yanağıma sulu bir öpücük bırakıp gülümsedi.
"Aylardır alttan alıyorsun kookie"
"Seni biliyorum bebeğim sorun yok"
"Teşekkürler"
"Teşekkür etme meleğim asıl ben teşekkür ederim, sen bana aile verdin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...