Ses 1 2 deneme.
İlk kez geç saatler haricinde bölüm atıyorum xkendndmBaşlıyoruz
Taehyung'tan
Gözümü araladığımda yanımda yatan kookie uyuyordu. Biraz doğrularak oturduktan sonra sessiz adımlarla aşağıya inip koltuğa oturdum. Aklıma dün geceki beni öpüşü geldiğinde elimi dudaklarıma götürüp gözlerimi kapattım. Beni her öptüğünde sanki yeniden doğmuş gibi hissediyordum bu mükemmel birşeydi. Saate baktığımda 10a geliyordu ve iş zamanı diye düşünerek odaya koştum.
Yatağa çıkıp "kookie kalkman lazım" dediğimde beni belimden kendine çekmesiyle bende yanına yattım. Elim saç tutamlarını okşarken gülümsemekten kendimi alamıyordum.
"Bebeğim neden erken uyandın sen?"
Tamam işte şimdi gerçekten kalbim duracaktı. Boğuk sesiyle bebeğim demesi olabildiğince çok hızlandırıyordu kalbimi.
"İş, işe gitmemiz lazım değilmiydi bugün?"
"Evet gideceğiz"
"Kookie"
"Hmmm?"
"Saat 10a geliyor ama"
Yataktan fırladığında duvardaki saate bakıp kafasını sallaması aşırı komiğime gitmişti, aniden kahkaha attığımda tebessümle beni izliyordu.
"Hadi bakalım üstümüzü giyelim orada kahvaltı yaparız"
Dolabı açtığımda her ne kadar etek giymek istesem de evde giymeye karar vererek kot şortlardan birisini aldım ve giydim. Üzerimde hala Kookie'nin tişörtü vardı ve ben bunu çıkartmak istemiyordum.
"Bununla gelebilir miyim?"
"Gel güzelim nasıl olsa her halinle mükemmelsin"
Arkamda durup dolabı açtığında ona dönmemle eğilmesi bir olmuştu. Kalbim dururken nefesimin kesildiğini hissettim. Siyah bir pantolon ve ilk defa siyah bir gömlek alarak soyunmaya başladığında onu izliyordum. Evet biraz arsızca olabilir ama her halini izlemeyi seviyordum.
Giydikten sonra cüzdanını ve anahtarları alarak dolaptan çıkarttığı ayakkabıları gösterdi.
"Hangisi seç bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...