Bu bölümde biraz değişiklik yapayım ehehehe
Canım kaos çekiyor yine xkdmxmrm
Taehyung'tan
Zilin çalma sesiyle gözlerimi aralayıp yanımda yatan kookie'ye bakmıştım. Dudaklarımı alnına bastırmamla beni kendine çekip sarıldığında mırıldandım.
"Kookie kapı çalıyor"
Ayağa kalkıp üzerini giydikten sonra bana da kıyafet vermiş ve aşağıya inmişti. Havanın esintisi iyi olsa da içinde olduğum durum daha sıcak yaşamama sebep olduğundan dolayı kookie'nin tişörtünü ve altıma da ince bir şort giyerek aşağıya adımladım.
Jungkook'tan
Kapıyı açmamla karşımda duran anneme mal gibi bi bakış atmıştım. Tanrım tam da zamanında mı geldi yani?
"Oğlumm içeriye alsaydın bari beni?"
"Ge geç anne de senin burada ne işin var?"
"Dedim ki geleyim 1 gün kalayım seni de göreyim hem seninle konuşacaklarım var"
Evet yine başlayacaktı sanırım evlenilecek kadın adaylarını sıralamaya. Tanrım kadın erkeklerden hoşlandığıma inanmıyordu da. Tae merdivenlerin başında şokla durup kaşlarını çatarak bana baktığında gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Annem o sırada çantasından çıkardığı fotoğrafları masaya koymakla meşguldü. Tae yanıma gelerek annemle göz göze geldiklerinde sanki ona öldürecekmiş gibi bir bakış atmaya başladığında kıkırdadım.
"Kookie bu kim?"
"Annem güzelim annem"
Yumuşayan bakışlarını tekrar anneme doğrultunca "bu kim oğlum?" demişti sorgulayan bakışlarıyla annem.
"Sevgilim anne"
"Haha komik şimdi gerçekten kim olduğunu söyle"
"Tanrım hanımefendi neyine inanmıyorsunuz pardon da sevgiliyiz işte"
Ahaaa kavga çıkacak gibi bir ortam oluşmaya başlayınca tae sinirle gelip kucağıma oturduğunda ellerimi beline sarıp kulağına fısıldadım.
"Güzelim biraz zaman verde alışsın"
Kafasını sallayıp bana sırtını vererek kucağımda oturmaya devam ettiğinde annem direkt yüzüme bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Catboy/Gguktae
Fanfictionİşten eve dönüş yolunda miyavlama sesleri duyan jungkook, merakına yenik düşüp bakmaya gider. "Tanrım sen mükemmelsin ne işin var burada?" Not:Bu bir catboy hikayesidir. Kalkıpta yok o öyle olmaz böyle olmaz demeyin pls konu benim hayal gücümse her...