Part 31

1K 61 1
                                    

Zawgyi

" ဝမ္...ဝမ္က်ားလုံ "

တုန္လႈပ္စြာျဖင့္ေခၚမိေတာ့

" ဟုတ္တယ္ေလ ကြၽန္ေတာ္ဝမ္က်ားလုံပါ အကိုေတာ္ "

" မင္းကဘာလို႔ "

" အေႂကြးျပန္လာယူတာ "

" အေႂကြး "

ဝမ္ရိေပၚနားမလည္နိုင္စြာျဖင့္သံေယာင္လိုက္မိသည္။မည္သူ႕ဆီတြင္မွအေႂကြးမတင္ဖူးေသာဝမ္ရိေပၚမွာ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖင့္သာနားေထာင္ေနရေလသည္။

" ဘာအေႂကြးလည္းသိလား ေသြးေႂကြးေလ "

" ေကာေကာသိလား ကြၽန္ေတာ္ဒီႏွစ္ေတြအတြင္းမွာဘယ္လိုရွင္သန္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ က်ဲက်ဲမရွိတဲ့ေန႕ရက္ေတြကိုကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုအင္အားနဲ႕ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ရလဲဆိုတာ ေကာေကာသိလား ဟက္ ဘယ္သိမလဲေကာေကာကအရာအားလုံးကိုေမ့ေနခဲ့တာေလ ကြၽန္ေတာ့မွာသာ ေန႕ရက္တိုင္းကိုက်ဲက်ဲမရွိေတာ့ဘူးဆိုတဲ့အသိနဲ႕ေျခာက္ျခားစြာရွင္သန္ခဲ့ရတာ ကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့က်ဲက်ဲမရွိေတာ့ဘူးဆိုတဲ့အသိနဲ႕ အဲ့ဒါကဘယ္ေလာက္နာက်င္စရာေကာင္းတယ္ဆိုတာေကာေကာသိရဲ႕လား မသိလည္းကိစၥမရွိပါဘူး မၾကာခင္မွာကြၽန္ေတာ္ကအဲ့ခံစားခ်က္ကိုေကာေကာနားလည္ေအာင္ျပေပးေတာ့မွာမို႔ "

ေျပာကာျဖင့္ေရွာင္က်န႔္ဘက္လွည့္ကာ ေမးဖ်ားေလးအားဆြဲယူေလသည္။

" ရွစ္စြင္းသိလား က်ဲက်ဲကရွစ္စြင္းကိုသိပ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ရတယ္ ရွစ္စြင္းနဲ႕ေကာေကာအတူရွိတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ တိတ္တခိုးက်ခဲ့တဲ့ က်ဲက်ဲရဲ႕မ်က္ရည္ေတြကို က်ဲက်ဲေျပာခဲ့ဖူးတယ္ က်ဲက်ဲဘဝရဲ႕အႀကီးမားဆုံးဆုေတာင္းေတြဟာ ရွစ္စြင္းနဲ႕ေကာေကာအတြက္ဘဲတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ရင္နာတယ္ရွစ္စြင္း က်ဲက်ဲရဲ႕ႏွလုံးသားထဲမွာကြၽန္ေတာ့အတြက္ေနရာမရွိခဲ့လို႔ ဒါေပမယ့္ကြၽန္ေတာ္အဆင္ေျပပါတယ္ က်ဲက်ဲကိုမကြပ္မ်က္ခင္အခ်ိန္အထိေပါ့ က်ဲက်ဲအနားမွာရွိခြင့္ရတာနဲ႕တင္ကြၽန္ေတာ္ေက်နပ္ခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ ေကာေကာကကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရာင္ျခည္ေလးကိုဖ်က္စီးခဲ့တယ္ ေျပာပါအုံး ကြၽန္ေတာ္ေကာေကာကိုမုန္းလို႔ရတယ္မလားကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့က်ဲက်ဲကိုကြယ္ေပ်ာက္ေစခဲ့တဲ့ ေကာေကာကိုေလ ကြၽန္ေတာ္မုန္းသင့္တယ္မလား "

Infinity ( Complete )Where stories live. Discover now