A napló felett töltött hosszú órák meghozták a maguk gyümölcsét, úgyanis végig olvastuk és elemeztük a naplóban leírtakat. A napló különböző családok itt létét tartalmazza. Pontosan a 245-dik oldalon találtuk meg a Nelson családról írtakat, de csak egy oldal szólt róluk. Azon az egy oldalon, pedig az idekerülésük pontos dátuma is le van leírva, ami 1887. De azonban a következő sorok olvasásánál felleltük azt is, hogy egyszer 1975-ben távoztak, majd újra visszatértek. És még mielőtt félreértés esik mindenki neve szerepelt az oldalon, köztük Kade Nelson neve is.
-Mikor is érkeznek a képek?-kérdeztem az ágyon fekve.
-Nem tudom, nem mondta a bácsi.-nézett felém.
- A bácsinak van neve is?-ültem fel az ágyon.
-Van, de nem árulta el.-nézett felém ismételten.
-Van még olyan család a Nelson családon kívül akik még itt élnek?-kérdeztem és mellé léptem.
-Nincs sajnos.-nézett felrám, ő úgyanis egy széken ült.
Fontos megemlítenem azt is, hogy a napló tartalmazta a Nelson család vadászati határát, illetve gyengeségeiket. Kade Nelsonnál például az erősen látható nyaki erek, illetve az egyed illata.
-Tényleg mit is jelenthet az, hogy vadászati határ?-kérdeztem Margarettől.
-Hát, hogy hol vadászhatnak állatokra illetve emberekre.-mondta.
-Szerintem ez nem azt jelenti.-próbáltam magamnak bemesélni.
-És a gyengeségeket mivel magyaráznád akkor?-kérdezte tőlem felhúzott szemöldökkel.
-Én igazából azzal, hogy.-de nem hagyta, hogy végig mondjam.
-Ne akard magadnak bemagyarázni, hogy vámpírok nem léteznek.-csukta össze a naplót.
-Én ugyan nem!-mondtam majd az ajtóhoz léptem.
-Elkísérjelek haza?-kérdezte Margaret mosolyogva.
-Igen.-örülök, hogy megkérdezte.:)
Hazafelé menet egy Margaret számára ismerős bácsiba botlottunk.
-Ő az a bácsi akitől a napló is van.-mondta halkan Margaret.
-Jó napot.-köszöntünk illedelmesen.
Egyszer csak felém lépett és a nyakamhoz érintette a kezét, fájt nagyon fájt.
-Auu.-mondtam halkan mert nem mertem üvölteni.
-Valaki megjelölt lányom.-mondta nekem a bácsi.
- Mi tudja megjelölni az embert?-kérdezte Margaret miközben én még mindig a nyakamat fogtam.
-Egy igen sötét lelkű és erős vámpír tud csak láthatatlan jelölést hagyni az embereken.-mondta az öreg bácsi.
-És mit jelent a jelölés?-kérdezte Margaret és közben egy füzetbe jegyzetelt.
-Azt, hogy kiválasztotta magának.-mondta és botjára támaszkodott.
-Mire?-kérdeztem ijedten.
- A társának, és mivel megérintettelek hamarosan itt lesz.-mondta és a kanyar felé fordult.
Nem sokkal később Kade haladt el melletünk egy szürke G-osztályú Mercedessel. Felénk vagyis inkább felém és az öregember felé nézett, de hamar tovább is haladt.
-Ő volt az?-kérdezte Margaret a bácsitól.
-Igen.-válaszolta.
-Gyere menjünk.-indultam el.
-Tiszta bolond, te elhiszed neki ezeket?-kérdeztem a fejemet rázva.
-Igen.-válaszolta.
-És azt is, hogy azt mondta Kade egy vámpír és, hogy ő jelölt meg engem?-kérdeztem séta közben.
-Igen, hát nem láttad, hogy nézett téged az autóból?-kérdezte felém fordulva.
-Nem, szerintem se, hogy nem nézett engem.-vágtam fejeket.
-Hát akkor bizony vak vagy, majd nem megölte a szemével azt a bácsit.-mondta.
Miután hazaértem megfürödtem majd lefeküdtem az ágyamba, és gondolkodtam, próbáltam feldolgozni azt amit az öregember mondott. Az éjszaka folyamán többször is megébredtem, megébredtem arra, hogy figyelnek de amikor kinyitottam a szememet nem láttam senkit.
CZYTASZ
Szürkület: a vörös vonás
WampiryLassan húsz éve már, hogy a hatalmas fenyők és a mindig köd fedte newporti városban élek. Itt szinte mindig esik az eső, sose látni a napot és az eget a jókora ködtől, ezért is jelenik meg minden itt lakó fejében az a mese, hogy vámpírok lakta terü...