" ම්වෝ.. කොහෙද හා යුනා.. ඔයාගේ නම්ජා චිංගු ගාවටද?"" නෑ ජින්ශී .. මං එයාව හොයා ගන්න ඕනී. මං යන්නේ එයාව හොයාගන්න. "
" එයාව හොයා ගන්න? හා යුනා මොකද්ද එයාව හොයාගන්න කියන්නෙ ආ."
" ජින්ශී මං දන්නෑ එයා දැන් කොහෙද කියලා.ඉතිං මං එයාව හොයාගන්න ඕනි. ජින්ශී ඔයාගේ යෝජා චිංගු ගාවට ද යන්නෙ..? "
" ආහ් හායුනා ඔයාට පුලුවන් ද එයාව හොයාගන්න. ඔයාට බැරි උනොත් මට කියන්න හරිද.. මං උදව් කරන්නම් හ්ම්.? අපි යාලුවො නේද? අපි දෙන්නට පුලුවන් නේද හොද යාලුවො වෙන්න හ්ම්?
ඔව් හා යුනා. මං එයා ළගට යන්න ඕනී මට සමාව ගන්න තියෙනවා."" ජින්ශී... ඇත්තට ම ද ? අපිට පුලුවන් ද මං ඒකට ගොඩක් කැමති. අපි යාලුවො වෙමු ජින්ශී. එයා කොහෙද ඉන්නෙ ජින්ශී මට සතුටුයි ඔයාට එයා ලගට යන්න පුලුවන් උනාට."
" එයා එයා ඉන්න තැන මං හරියටම දන්නෑ හා යුනා. මං හිතන්න එයා මං හොයාගත්ත විදිහට එයා US වල ඒත් ඒ එයාද කියලා මං හරියට ම දන්නෑ. මං යන්න ඔනි බලන්න. ඔයාට වගේම තමයි මාත් එයාව හොයාගන්න ඕනි."
" ජින්ශී ... ඇයි අනේ මෙහෙම උනෙ..අපි දෙන්නට ම? :( . මට තේරේන්නෑ."
මේ විදිහට නෝට් වලින් දෙන්නා පැයක් විතර කතා කර කර ඉදියා. ඊට පස්සෙ ජින් රූම් එකට ගියේ නම්ජූන්ගෙන් කෝල් එකක් ආව නිසා.
...................................................................................
Jin's office
@morningජුනා අර වැඩේ බැලුවද ? ජින් නම්ජූන්ගෙන් අහද්දි නම්ජුන්
තාම නෑ සර් ho seok සේරම ලියකියවිලි ටික හෙට ගේන්නම් කිව්වා. සර් ඔය දෙන්න ඇත්තට ම මේක කරන්නද යන්නෙ..
YOU ARE READING
Playful Encounter (Completed)
Fanfictionඅද...ඔව්.. අද මං එයාට ඇත්තම කියනවා...ඔව්. ආයේ බොරු කියන්නෑ.. යා ... මාව අතඅරිනවා... එයා ඇයි ආවෙ නැත්තේ...ආහ්... ජින්ශී හොද උනාට ජින් නරකයි.. අපි divorce වෙමු..