Ma imbrac cat pot de repede cu un tricou pe care scrie ,,I am fine'' desi nu eram asa deoarece mi-am adus aminte ca vom fi impartiti pe echipe la strangerea de gunoaie si imi doream atat de mult sa fiu cu Alice sau macar cu cineva pe care il cunoasteam.M-am dus in fata oglinzii sa imi aranjez parul iar dupa m-am dus sa ma spal .De obicei imi ia foarte mult dimineata sa ma pregatesc dar azi a fost rapid ,nu trebuiai sa arati bine la adunat gunoaie,sau trebuia.Mi-am dat parul saten pe spate trecand degetele prin el iar apoi mi-am luat ghiozdanul si am coborat la bucatarie sa o salut pe mama .
-Neata mam'!
-Nu mananci ceva? Mama e foarte directa ,nici nu saluta inapoi.
-Ma grabesc.Trebuie sa apara Alice.
Ma verific inca o data in oglinda deoarece am multi admiratori si nu vreau sa le stric ziua .
BIIIIIIIIIIIIIIIIP!-suna Alice
-Acum ies,i-am spus grabita.
............................
Am ajuns la scoala foarte nerabdatoare sa vad cu cine sunt in echipa.Cobor din masina si ma indrept impreuna cu Alice la afisierul unde sunt expuse fisele repetand in gand :,,Te rog sa fiu cu cineva pe care il cunosc!!!''.Ma caut pe lista gasindu-ma langa Stiles ,natafletul si dragutul de frate a lui Alice,Elisabeth Montgomery,o fata punk care nu e prea sociabila ,poarta mult negru ,dar e super frumoasa ,Alice Dutcovski,am tipat de bucurie cand am vazut ca suntem in aceeasi echipa si cu un tip Scott Mccall.
-Cine e Scott Mccall?
-Eu.Imi pare bine sa fiu in echipa cu sora celui mai bun prieten al meu,Stiles, si cu o fata foarte draguta pe care o cheama?
Am geografia impreuna cu Scott ,cum de nu stie cum ma cheama ?In fine,el era unul dintre cei mai bine facuti tipi din scoala.E brunet ,are ochii caprui si mari,toate fetele tanjesc dupa el dar el nu e interesat de niciuna si pe langa asta mai este si capitanul echipei de lacrosse .
-Lidia.Multumesc!I-am spus cu jumatate de gura uitandu-ma la fata din spatele lui care se holba la noi.
-Vrei sa spui trei fete,a spus Elisabeth din spatele lui scott ,,inchizandu-i gura''.
-O scuze ,Elisa!S-a intors spre ea si i-a facut din ochi.
Elisa e prescurtarea de la Elisabeth.Nu-i place sa ii se spuna Elisabeth deoarece ea zice ca suna ca un nume de bunicuta care face prajiturele pentru nepoti.Fata asta era inspaimantatoare dar mega draguta .Daca i-ai pune o rochie rosie scurta ,niste pantofiori , i-ai scoate percingul din buza ,i-ai aranja putin parul ei blond si ai face-o sa zambeasca ar semana cu Scufita Rosie.Daca reusesti sa incepi o conversatie cu ea ti se pare de treaba si o poti face sa para fericita pe langa toate culorile inchise de pe ea,noroc de parul blond usor ondulat si acei ochi frumosi verzi.
-Deci suntem cu trei puicute in echipa ,Scott !M-ai fericit de atat nu pot fi.Partea naspa este ca e si sormea aici.Poate il conving pe domnul Thomson sa puna pe altcineva in locul ei,spune Stiles uitandu-se dupa profesor.
-Mai taci Stiles!!am spus toti patru in cor facandu-l pe domnul Thomson sa se indrepte spre noi.
-Ce s-a intamplat aici?intreaba inocent dragul profesor care vine in momentul nepotrivit.
-Domnule ,puteti pune pe altcineva in locul lui Alice,va rog?
-Acum cand stiu ca nu vrei sa faci echipa cu ea,raspunsul e nu,i-a zambit malefic baiatului idepartandu-se de noi.
-Ai inebunit?!Il intreb eu pe Stiles fara sa mai am nevoie de vreun raspuns din partea lui.
Colectarea deseurilor avea loc la ora 14:00.Noi ne intalnim la doua fara zece in fata masini lui Stiles.Am decis ca toti sa mergem cu masina lui doarece daca il refuzam ne tot sacaia cum ca el are carnetul de mai mult timp decat noi si ca el este cel mai expert sau incepea sa se certe cu noi fara sa ii zicem nimic ,asa ca am decis sa nu riscam .Nu jucam dur!
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Werewolf"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...