Nu pot sa cred ce era scris pe acel panou: ''Sincere condoleante familiei Colesburn pentru pierderea unicului sau fiu,Harry Colesburn, care a decedat aseara pe data de 24 a noua in jurul orei 21:00.Identitatea atacatorului nu este descoperita inca.Autoritatile cred ca este acelasi agresor de acum trei luni.Deci dragi elevi va rugam sa nu parasiti scoala in timpul oreleor din cauza sinucigasului.''
-Il stiu pe Harry Colesburn.Aveam chimia impreuna,am zis trista gandindu-ma la el in timp ce era la ora de chimie si raspundea numai el la intrebarile puse de profesor .Nu am vorbit niciodata cu el dar era un baiat foarte cuminte si nu se certa niciodata cu nimeni.
-Parintii lui cred ca sunt distrusi,a zis Scott uitandu-se la poza cu Harry afisata pe panou.
-Ok,nu mai vreau sa aud de moarte in momentul asta.Apropo cum va simtiti? am spus eu sperand sa ne mai inveselim un pic fetele .
-Nu prea bine.Eu cu Stiles a trebuit sa ne mintim parintii,cea ce eu nu o fac prea des .Pana la urma ne-au crezut .
-Ai mei nu erau acasa cand am ajuns .Mi-au lasat un bilet pe care scria " Scumpule,noi am plecat la petrecerea unchiului Ryan .Ne intoarcem maine seara.Ai mancare in frigider si bani pe masa.''Deci am scapat de mintit,a zis Scott fericit.
-Unde sunt Stiles si Elisa?
-La vestiare .Se pregatesc de sport. Ar trebui sa mergem si noi! a spus Alice.
Am ajuns in sala de sport pregatiti ,adica nu eram pregatiti, mai bine spus echipati.
-Fratii Dutcovski!!! La mine!! s-a rastit antrenorul la ei.
Stiles si Alice s-au grabit spre el,Alice tinandu-si mana la rana.
-Ok! Fiecare isi face o echipa cu cate 8 jucatori.Alice la fete, iar Stiles la baieti.Hai ,repede.Cei in plus vor sta pe banca pana cand prima echipa va pierde.Handbal ,elevi,handbal vreau de la voi.Nu vreau sa vad niste maimute alergand dupa o minge constipate si gemand de durere atunci cand le vine mingea in cap.
-Lydia, Elisa, Cathrin,Hanna,Marta,Jessie,Queen si ...mm..Evelyn.
Alice m-a ales!! Stiam ca ma va alege ,doar nu ma va lasa cu pierzatorii.In fine,problema noastra nu era ca vom pierde ci ca ne vom transforma in varcolaci pe teren .
-Scott,Jack,Gradon,Beckham,Fred,Davis,Robbie si Puck.
Astia sunt alesii lui Stiles.
-Ok fetelor! Da-ti ce aveti mai bun! Ne-a spus Alice chemandu-ma sa imi spuna ceva doar mie .Daca se intampla ceva imi spui si voi incerca sa opresc jocul,valabil si pentru ceilalti.
-Si pentru tine.
Si a inceput jocul.
-Hai,maimultelor,haiii!! Miscare ,miscare ! Si strabunica mea alerga mai repede spre cimitir,Lydia,hai!
Vorbeste omul cu barbia tripla si cu buricul care ii atarna sub tricoul Nike.
Nuuu!! Davis din echipa baietilor a dat in poarta noastra .A reusit sa o intimideze pe Hanna cand i-a facut din ochi si dupa a aruncat in poarta, iar ea nu s-a mai obosit sa opreasca mingea deaorece ii facea pupici lui.
Cei de pe banca au inceput sa rada dar au fost opriti de antrenorul care avea lacrimi in ochi din cauza Hannei.Se astepta la mai mult de la ea.
1-0 pentru baieti. 2-0 pentru baieti. 3-0 pentru baieti....Inca doua inscrieri si am pierdut.Alice fierbea de nervi.
-Fetitele iau bataie!! Hai sa plangem pentru ele . S-a apropiat echipa lui Stiles de noi razand.Stiles si Scott au ramas la poarta lor.
Ok.Acum Alice chiar s-a infuriat.Si-a strans pumnul si l-a indreptat fix spre fata lui Puck,un baiat al carei fata nu io poti uita deoarece zici ca e un trol, il visezi noaptea,garantez suta la suta.Cand pumnul lui Alice a aterizat pe fata lui s-a auzit ca si cum s-a spart un balon cu foarte mult aer.
-Domnisoara Dutcovski! Scoala nu suporta genul asta de comportament!Stii ce ar trebui sa fac in momentul asta? Mmm..Stii??? Nu ,nu stii.Ar trebui sa iti dau un doi ca sa nu treci la sport dar nu vreau sa vin vara la scoala special pentru niste incompetenti ca tine si fratele tau. Nu pot sta cu aceeasi persoana de prea multe ori pentru ca am doar noua tricouri.Sa o lasam balta .Te iert Alice ,nici eu nu il suport pe Puck.Dar daca ai fi lovit pe altcineva,chiar si Stiles,aveam grija sa te rasplatesc.Valabil pentru toti.Echipa fetelorrr!!!! Sunteti varza.Aratati-le baietilor cum se joaca,ai inteles Alice?
Jocul a inceput din nou .Cei de pe banca barfeau incontinuu fetele.Vroiam sa ma transform in varcolac si sa ma duc sa le smulg gurile.Alice se uita la ei oprindu-se din jucat.Se uita la ei atat de atenta incat Queen i-a pasat mingea fix pe burta .Asta mai lipsea in momentul asta.
-Aliceee!!! Nu esti capabila sa pringi o minge ? tipa antrenorul la ea,dar ea se parea ca nu l-a auzit deaorece a ramas in acelasi loc cu ochii atintiti spre podea.
-Aloo,Alice!! Esti aici sau in Wonderland? antronorul asta nu mai tace.Stiles nu semeni deloc cu sora'ta.E mult prea sarita.De azi nu mai are ce cauta la ora mea.
-Alice ,imi pare rau daca te-am ranit! i-a zis Queen neajutand-o pe Alice cu ceva.
Alice si-a ridicat privirea ,s-a uitat la mine ,apoi la Stiles si a fugit din sala de sport.Asta e un semn care m-a facut pe mine si Stiles sa mergem dupa ea.
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Werewolf"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...