11

76 10 1
                                    

-Buna ! s-a prezentat fata noua miscandu-si buzele rosii care atarnau de fata ei facand-o sa arate ca un cadavru.

Era incantatoare ,sigur ar fi castigat Miss World daca ar fi concurat, dar se vedea pe fata lui Alice si Elisa ca nici lor nu le place de ea.

-Bunaaa!!!! S-au repezit Scott si Stiles sa dea mana cu ea,dupa care Stiles a facut gestul de ai si saruta mana,ce ipocrit.

-Ma numesc Willow. Asa dar, ca sa fie mai usor ,eu voi avea grija doar de Lydia si Elisa,iar Derek de baieti si prima transformata. Voi sunteti Lydia si Elisa ,nu? a intrebat Willow aratand cu degetul spre mine si Elisa.

-Da.Incantata de cunostinta! am raspuns cat de cat sa par bucuroasa ,Elisa tacand.

-Ok, tot ce trebuie sa facem e sa stam impreuna pana cand va transformati ,iar asta nu ar insemna mult,ci cateva ore pentru ca timpul se scurge ,sper sa nu muriti de fata cu mine.

Ce rea e.

-Eu m-am vindecat,insa Elisa nu.

Am zis usurata.

-Derek , noi vom pleca .Mult noroc cu ei, a zis sora lui facandu-ne semn sa venim dupa ea.

Am iesit din casa fara sa spunem nimic ,doar urmarind-o. Elisa a hotarat sa sparga gheata.

-Unde mergem?

-La Lydia acasa,nu?

-Cum?! si ce le voi zice parintilor mei ? am intrebat-o eu panicata.

Willow s-a oprit din mers si s-a intors cu fata la noi ca si cum avea o idee.

-Le zicem ca stam la tine in seara asta ca parintii nostri sunt plecati din oras,iar noua ne este frica sa stam singure cand un ucigas nu e inca prins.

-Serios? Tu pari femeie in toata firea .De ce as aduce pe cineva ca tine sa doarma la mine acasa ,pari de peste 25 ani,casatorita si cu copil.

Asta a suparat-o putin.

-Scuza-ma ,am 21.Nu sunt casatorita si nu am niciun copil, si nici nu-mi doresc un copil sa pateasca ce am patit si eu.

M-am simtit foarte rau sa spun asta .Da totusi as vrea sa aflu trecutul ei si a lui Derek,nu au avut o copilarie normala.

-Ok,calamti-va .Stiu unde sa mergem, a intrerup discutia Elisa .Vom merge la Scott acasa ,parintii lui sunt plecati.

-Nu ar trebui sa ii cerem acordul? Intreb eu .

-El nu mi-a cerut acordul sa poata fi muscat de un varcolac.

-Bun punctat,am zis amuzata facand-o si pe Willow sa rada.

Era atat de frumoasa cand zambea.

Cinci vieti,cinci varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum