5

97 11 2
                                    

-Dar,a inceput Elisa oprindu-se deoarece l-a intrerupt pe ''seful''.......

-Sunt varcolaci ,ca si mine ...Si voi veti fi.

-Ce? Tu glumesti? Ce joc video mai e si asta?

-Cum adica si noi vom fi?

-Uitati-va la ranile voastre de pe burta..Acel barbat ,prin muscare sau zgariere va poate transforma in varcolaci ..cred ..daca nu muriti.

-Cum sa murim?intreaba Alice regretand ca a vrut sa il omoare pe Stiles.

-Pai daca rana nu se va vindeca pana maine voi veti muri ,iar daca se va vindeca va trebui sa petrec foarte mult timp cu voi ca sa invatati sa va controlati si sa nu ucideti pe cineva.Desi mie mi-ar place sa muriti.

-Nu te cred,exclama Elisa .Cat e ceasul ,ma rog?

-2 noaptea.Cred ca trebuia sa fiti acasa la ora asta,nu?

-Normal!!!!!!!

-Ei bine , veti ramane aici in noaptea asta.Nu va las sa plecati deoarece ucigasul nu a fost gasit si mai sunt multi ca noi..pardon..ca mine in orasul asta.

-Mai sunt??? Intreaba Scott.

-Nu stii cine este ucigasul?

-Nu.Dar stiu un lucru sigur...E varcolac..

-Asta e o gluma?Ce fel de emisiune cu farse mai e si asta? Unde sunt camerele de filmat? Intreaba Alice stupefiata.

-Ai vazut tu o farsa la TV in care niste persoane vin si te umple din cap pana in picioare de propriul tau sange ? raspunde Derek nervos.

-Pai nu,dar in ziua de azi totul e posibil.

-Si varcolacii sunt reali de mii de ani ,numai ca identitatea lor trebuie sa fie secreta.Nu stiti cate abilitai incredibile veti avea:sa poti mirosi de la 50 km departare,sa bati pe cineva cu multa usurinta,sa ucizi,veti avea niste dinti incisivi cu care puteti sfasia,veti avea gheare si o putere foarte mare,bine..asta se va intampla daca nu muriti.

-Si tu vrei sa ucidem? Intreaba Scott incomod.

-Nuu...Veti fi in stare dar nu o veti face.Veti fi de parte buna in haita mea.

-Adica tu esti liderul,seful,barosanul nostru? intreb eu amuzata uitand de ce s-a intamplat mai devreme.

-Pana vad ce abilitati aveti fiecare.

-Daca nu murim,zice Elisa corectandu-l pe Derek.

Cinci vieti,cinci varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum