-Lydiaa!!! Ce s-a intamplat?? a zis tata in timp ce mama m-a imbratisat.
-Nu am patit nimic.Eu cu ceilalti din echipa ne-am ratacit si nu mai vedeam absolut nimic si nici semnal la telefoane nu mai aveam asa ca am asteptat sa se lumineze afara ,sper ca nu sunteti suparati,doar ne era si frica sa ne mai intoarcem seara cand stim ce s-a intamplat in padurea aia.Profesorii ce au zis? Sunt suparati?Macar stiu ca nu am mai venit?
-Ohh,Lydiaa..Saracii de voi!! Cred ca sunteti foarte obositi,infometati..Nu ti-a fost frig? Sper sa nu racesti.Deci esti bine da?
-Sunt bine acum ca stiu ca sunt acasa,i-am mintit mamei.Ma duc sa dorm.
Am fugit in camera mea dandu-mi geaca jos care imi ascundea tricoul cu ''I'am fine'' plin de sange .L-am aruncat in semineu dandu-i foc.Nu vreau sa pastrez asa ceva .M-am dus in baie sa imi vad rana.Inca era acolo dar nu ma durea sau nu o smiteam din cauza oboselii.Mi-am dezinfectat rana cu grija dupa care am pansat-o. Ma asez in pat sperand ca voi adormi iar peste 3 ore sa ma trezesc sa merg la scoala ca si cum nu as fi patit nimic.
Trrrrrrrrr!!!(alarma)
-Lydia,inchide alarma aia odata ! striga mama de langa mine.
M-am ridicat panicata din pat si am inchis alarma la cerinta mamei.Se pare ca am adormit.
-Lydia ,daca nu vrei sa mergi la scoala astazi dupa cele petrecute inteleg .Poti sa stai acasa si sa te odihnesti.
Mama nu a venit in camera mea sa imi zica special sa opresc alarma ci ca sa imi spun ca pot sa raman acasa astazi,dar eu trebuie sa o refuz.
-Nu,am un test laaa....mmm..geologie..Biologie..da..am un test fulger la biologie.Am uitat complet de el si este unul foarte important.Nu iti face griji ma descurc .
-Cum vrei! A zis mama in timp ce iesea de la mine din camera.
Nu am niciun test la biologie astazi.I-am spus asa doar ca sa creada ca trebuie sa merg neaprat azi la scoala.Eu nu as fi mers ,dar Derek ne-a sfatuit sa ne purtam normali.Numai normal nu ma purtam dupa ce mi-am mintit parintii si in timp ce aveam o muscatura de varcolac fix langa buric.
Am iesit din casa indreptandu-ma catre masina .Daca dintre toti cinci numai eu voi veni astazi la scoala iar ei au fugit pe o insula parasita lasandu-ma pe mine aici sa ma descurc de una singura fiind varcolac?Bine..nu de una singura...si Derek,dar e deplasat rau omul.Rana inca imi era acolo simtindu-mi pulsul cum imi bate fix in locul acela.Incepea sa ma doara,dar nu tare.Nu ma pot gandi ce va fi dupa ce imi va trece si voi fi un varcolac sau doar un om mort intr-un cosciug.
Am ajuns la scoala.Parchez masina langa jeepul lui Stiles.Nu au fugit fara mine,yeeeeiii!!!!
Scott cu Alice erau langa afisierul scolii uitandu-se foarte panicati la el.
-Ce e aici ,am intreb catre ei?
-Uita-te si ai sa vezi! Mi-a raspuns Alice foarte prost dispusa.
Nu pot sa cred ce era scris pe acel panou:
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Про оборотней"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...