Eu nu am fost de acord si i-am spus lui Peter infuriandu-l foarte tare facandu-l sa il bata pe Derek.Atunci,vazandu-l pe Derek plin de sange,am inceput sa plang si sa tip la Peter care mi-a zis ''Ce semeni cu mama ta!'' iar eu i-am zis ''Te urasc! Nu seman cu mama ,ea nu a ucis oameni,a fost cel mai sfant varcolac.Nu pot sa cred ca am avut incredere in tine .Tu ne-ai invatat numai de rau,cum sa ucidem oameni si m-ai facut sa cred ca asa ceva e normal". Peter ne-a luat pe amandoi si ne-a inchis in beci stropindu-ne cu benzina apoi a dat foc casei.Derek incerca sa sparga geamul sa putem iesi .A durat ceva ,focul ajugand in beci si venind pe piciorul meu.Derek s-a speriat foarte tare crezandu-ma ca ma va pierde .Ma aruncat repede pe geam dupa care venind si el .M-am pus pe jos sa imi pot stinge focul de pe pantaloni dupa care am privit casa si am fugit cu Derek cat mai departe .In acea seara am ramas ascunsi intr-un magazin avand mancare si caldura.A doua zi am fost prinsi ,dar nu am patit absolut nimic deaorece le-am spus ca noi suntem copiii familiei a carei case a ars cu o zi inainte.Am fost trimisi la caminul de copii unde am stat pana la varsta de 17 ani deoarece Derek implinind 18 ani nu mai avea dreptul de a sta in camin si m-a luat cu el .A fost foarte greu sa ne tinem identitatea ascunsa.In fiecare seara de luna plina noi fugeam de la camin si intorcandu-ne dimineata ca fara cineva sa isi dea seama.Dupa un an de stat cu Derek l-am intalnit pe Ky,membru clanului de varcolaci Alfa ,care m-a luat cu el si m-a dus cu el alaturandu-ma haitei lui de partea raului.Nu am fost niciodata de partea raului dar doar acolo ma simteam ca intr-o familie ,ei crezand ca sunt de-al lor .Derek a stat tot timpul in casa noastra pana in momentul de fata fiind cu Alice ,Scott si Stiles . Am aflat de voi si am venit imediat ca fara sa stie haita mea .Va voi ajuta cat pot in aceste doua zile ,iar dupa ma voi intoarce.
-Adica ,casa din padure e casa in care ati copilarit ? am intrebat
- Eii,nu copilarit,ci ucis sau ne-am facut amintiri urate.
-Dar de ce nu ramai cu noi ,ca sa fii de partea binelui, a intrebat Elisa?
- Stii ce razboi s-ar porni intrei voi si noi daca s-ar afla de ce ii parasesc? Nici nu iti poti inchpui..Nu se vor opri pana cand nu veti muri cu totii.
Nu pot sa cred prin ce au trecut Willow si Derek.
-Dar staii!! Peter unde e?
-Nu stiu,nu am mai auzit nimic de el.Ultima data cand l-am vazut a fost atunci cand eram in beci si a zis ''Pa ingerasi''.Oricand ne putem trezi cu el in fata ochilor ,numai ca acum il pot ucide si eu.
OK,asta m-a speriat putin.M-a facut sa regret ca in momentul asta sunt cu ea.
Telefonul lui Willow a inceput sa sune.Era Derekspunandu-ne ca Stiles a avut parte de prima transformare cu ajutorul lui Alice enervandu-l.
-Se pare ca Stiles i-a spart si lucrurile lui Derek care le mai avea intregi .Totul e inregula acum.Stiles sta intr-un colt foarte speriat,ne-a anuntat Willow.
Ar trebui sa fiu speriata pentru transformarea mea,dar ma simt perfect normal stand in garajul lui Scott ,invelita intr-o patura cu inca trei fete langa mine.
-Willow ,imi cer scuze pentru atunci in padure cand...
-E ok.. mi-a zambit Willow ....Se pare ca au trecut cele 24 de ore si nu vati transformat da nici nu ati murit.
�R
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Werewolf"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...