9-Alice

109 13 3
                                    

Alice si-a ridicat privirea ,s-a uitat la mine ,apoi la Stiles si a fugit din sala de sport.Asta e un semn care m-a facut pe mine si Stiles sa mergem dupa ea.

-Mai vrea cineva sa paraseasca ora mea? a intrebat antrenorul in timp ce Scott si Elisa alergau dupa noi.

-Imi pare rau, domnule antrenor,dar ati fost prea dur! a tipat Scott catre el.

-Prea dur? Asa ma alinta mama cand aveam varsta voastra.Maimutelor,viata e un joc.Toti murim in acest joc.

-Domnule antrenor,viata e mai mult de cat o ora de sport in care jucam handbal si ne insultam unul pe altul, s-a rastit Scott fugind din sala cautandu-ne.

-Ok !Asta e mai ceva ca Uraganul Katrina.

Am fugit carte Alice care era inchisa intr-o cabina de dus intinsa pe jos si respirand accelerat.Se pare ,adica cred,sau nu,sau poate ca da ,se transforma .Nu aveam de unde sa stim ,nu am mai luat parte la asa ceva ,dar se pare ca vom avea cinci momente exact la fel .Se agita foarte tare,tipa ,ne impingea ,iar fata ei se schimba intr-una exact ca a celor din casa lui Derek, Nu imi era frica de ea ,doarece am incredere in ea ca nu ne va face nimic.Se poate controla....cred.Si nu cu mare greutate a smuls usa din balamale si a ''sutat-o'' in Scott.

-Heei,Alice! Uita-te la mine ,uita-te la mine,sunt aici.Sunt Lydia ,sunt aici .Calmeaza-te,respira adanc ,suntem aici cu totii...E bine .. stai calma ..Daca vrei sa tipi ,tacerea este cel mai puternic tipat ,deci taci..Alice s-a potolit,schimbandu-si fata in cea originala gafaind si cazand pe gresia cea uda de la baie...Chiar in momentul acela Antrenorul se uita la noi dezamagit si furios.

-OK PRIETENI, daca v-am suparat cu ceva nu trebuie sa veniti sa daramati usa si sa tipati sa auda si omul de servici care curata wc din partea cealalta a scolii.Asculta aici Alice ,ridica-te ,nu trebuia sa iei in serios ce am zis ,am tipat asa la tine deoarece esti una din elevele mele preferate si dupa cat de distrasa te-am vazut azi ar fi trebuit sa te aduc pe pamant,si chiar asta am facut ..stai in baltoaca aia de pe podea nespunand nimic si uitandu-te dezorientata la ce se intampla.Va las,faceti ce vreti cu usa,oricum elevii nici nu isi inchid usile la dus,vor sa fie expusi.

-Ca a fost asta?Ce s-a intamplat? Stiu doar ca m-am facut varcolac,nu? Nu am iesit altceva,trol ,vampir,antrenor ?

-Queen te-a lovit atat de tare incat nu te-ai putut stapani.Deci trebuie sa avem grija cu toti sa nu fim enervati ,sa avem pulsul normal mereu,asta este cheia de a ramane om.Imi este frica de ce se poate intampla.Ar trebui sa mergem acasa.Haideti la mine sunt singura,am zis eu.

-Nu! Mergem la Derek.

Nu pot sa cred ca Alice vrea sa mergem la Derek.

Ne-am urcat in masina cand....Derek se afla pe locul din partea dreapta a soferului.Cum naiba???...Ne-a facut pe toti sa tipam(deaorece ne-a speriat,nu se intampla des sa iti descui masina si ca cineva sa fi fost in ea ),doar Alice nu s-a speriat si a sarit la gatul lui Derek bucurosa ,dupa care s-a pus in genunchi:

-Derek!!!! Ajuta-ma !!!Ajuta-ne pe toti!! Trebuie sa existe un leac..Trebuie,fac orice! ORICE!

-Stai!! Hopaa!! Calmeaza-te! Nu ai patit nimic,bine, excluzand faptul ca acum esti varcolac ,dar esti cea mai norocoasa din toti, nu ai murit ,esti prima care a experimentat asta din toti cinci,ar trebui sa te bucuri, nu esti moarta.Oricum ,nu exista leac pentru asa ceva.

-Mda ,ai dreptate,dar daca voi fi singura din toti varc...

-Aliceeeee!!!! Nu murim!..am spus foarte revoltata si hotarata.Si tu,daca esti marele varcocasaparasitanebundupaadolescentimorti crezi ca ai dreptul sa stai in masina mea fara acordul meu?

-Trebuia sa cer acordul sa iti folosesc masina pentru a merge pana la chioscul cu ziare sa imi iau numarul nou din ''Prada pentru toti''?

- Daaaaaaaa!!

-Ok..Atunci te superi ca am facut plinul masinii din banii mei si nu cer nimic?

- Sper ca ti-a placut plimbarea cu masina.. Oricand poti sa o iei ,oricand.

-Asa ziceam si eu..Apropo cum de ai scos pe gura aia cu varcocasaparasita habar nu mai stiu? A intrebat derek mahnit.

Cinci vieti,cinci varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum