Trrrrrrrrrrr!!!!
- Lidia,trezeste-te ! E sapte si un sfert,nu cred ca vrei sa intarzii tocmai azi! striga mama din bucatarie care e la parter si camera mea e la etaj.Mama tipa tare.
-Ok,ok...nu mai tipa!
Astazi este luni,ziua cu elevii si profesorii scolii in padure.Mai pe scurt mergem sa curatam padurea din Bacon Hills de gunoaie .Chiar nu imi imaginez ce gunoaie putem gasi daca de 3 luni incoace nimeni nu mai calca acolo deoarece le este frica de acel ''monstru'' .Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in existenta creaturilor supranaturale.Ce idee super-mega-extra stupida sa mergi in padurea in care a fost gasit cadavrul sa strangi gunoaie alaturi de draga directoare cu iubitii profesori si inocentii elevi ,ca poate cine stie ce gasim partea mortului pe care inca o mai cauta politia si primim recompensa de la familia victimei,prostii.Ce pot sa spun,de abia astept sa umplu zeci de saci cu frunze si bete,poate iau si eu un zece .Ar trebui sa ma grabesc deoarece astazi merg impreuna cu Alice la scoala si daca o fac sa astepte se enerveaza si nu vorbeste cu mine tot drumul dar ii trece .Masina mea e in regula dar i-am zis ei ca nu mai porneste doar ca sa conduca ea cand mergem la padure .M-am simtit rau sa o mint dar asta este ,ii cam place masina ei nou- nouta cumparata acum 1 luna dupa ce a luat carnetul .Eu l-am luat inaintea ei,dar nu am fost prea incantata deoarece stiam ce ma va astepta .
Dutcovski suna un nume de familie ciudat ,dar cand il pui pe langa numele Alice chiar se aude foarte bine,adica mie mi-ar place sa ma chemea asa decat Lidia Martin...Alice e prietena mea inca din gradinita .In prima zi de gradinita ea avea un tricou cu SpongeBob,inca ador acest desene,i-am spus ca imi place foarte mult tricoul ei care l-a asortat cu niste blugi de copilasi si o sapca ,de mica ii placea stilul swag chiar daca nu stia de el pe atunci .Ea mi-a raspuns ca si ei ii plac ghetutele mele care erau in stil rock.Alice e inalta, mai inalta ca mine ,este slabuta ,are un par castaniu si foarte cret,cand spun cret ma refer la mega cret .Mereu cand spun cuvantul ''mega'' imi aduc aminte de panourile pe care scrie : ''mega reduceri cuprinse intre 20% si 70% la magazinul.......si de obicei cand intri in el gasesti la aceste ''mega reducerei'' haine de babe ,de marimi xxxl , care au defecte sau care stau lalai pe tine.Nu o vad in veci pe Alice sa isi cumpere haine de acolo.Ea vine dintr-o familie cu bani.Tatal ei este serif,seriful Billy,care se ocupa cu investigarea cazului cu cadavrul din padure iar mama ei ,doamna Mary ,este asistenta la spitalul Bacon Hills.Pedeapsa vietii lui Alice este sa aiba un frate geaman care nu seamana absolut deloc, pe nume Stiles.Baiatul asta este o mare durere de cap dar este si irezistibil.El s-a nascut primul.E mai mare cu 4 minute decat Alice si mereu se da mare cu chestia asta enervand-o.Stlul ei o face sa para o tipa obraznica dar ea este cap de biserica pe langa fetele de la scoala care poarta uniforma ziua si seara fusta mini,foarte mini.Amandoua adoram hainele si mereu Alice are ceva de comentat despre bocancii mei pe care ii port impreuna cu o geaca din piele deoarece imi zice ca ar trebui sa port mai mult tenisi ca ea,dar port si de aia foarte mult numai ca eu nu imi pun sapca si alte chestii pe care ea le adora .O iubesc pe fata asta chiar si atunci cand imi cere temele la matematica ,nu ca nu s-ar pricepe dar lenea e mare.Apropo nu am mai vazut o persoana atat de lenesa de cand a plouat o saptamana intraga iar eu am stat numai in pat , am mancat in pat ,mi-am scris in pat,am dormit in pat.Deobicei nu dorm in pat,dorm in dulap ,am foarte mult loc acolo,glumesc,hainele mele imi dau pe afara ,glumesc si cu dormitul in dulap.Alice doarme in pat ,e o fata normala dar nebuna si amuzanta .O iubesc pe fata asta.
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Hombres Lobo"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...