Ora 15:48- casa lui Scott
Usile sunt incuiate . Ne-am dus in spatele casei simtind cum un picur mi-a cazut pe fata facandu-mi un fior.
-Ploua! am zis fericita deoarece ador ploaia si mirosul ei care imi aduce aminte de zilele de vara cand stateam in fata casei mele in hamac si ma acopeream cu o patura sa nu ma ude ploaia si nu aveam nicio grija ca eram varcolac sau nu. Eram o adolescenta normala care nu vroia sa se simta bine ci vroia doar haine noi si sa se distreze in fiecare seara cu prietena ei tot normala ,Alice.Acum as vrea sa calatoresc in trecut si sa schimb cateva lucruri.
-Trebuie sa fie deschis garajul .Vom merge acolo.
Zis si facut. Garajul era deschis .Am intrat . Era spatios nefiind nicio masina.Masina lui Scott a ramas in parcarea scolii.Ne-am pus pe jos si ne-am invelit in niste paturi care le-am gasit in niste cutii.
-Cat va trebui sa stam aici?
A intrebat Elisa plictisita.
-Pana veti avea parte de prima transformarea.Conform vietii unui varcolac,ar trebui ca pana in 24 ore de la cand a avut parte muscatura sa te fi transformat.Alice e foarte norocoasa ca a iesit in acest stres,dar asta nu inseamna ca nu mai are ce sa invete.La luna plina s-ar putea sa iasa din casa si sa omoare prima persoana care ii iesa in cale .
-Luna plina? ne afecteaza cu ceva ? e ca si in filmele de groaza cu vampiri ? Taree ,a zis Elisa incantata.
-Nu e deloc tare, spune Willow.Nu e nici tare chiar daca stii sa te controlezi deoarece sunt multi ca noi si dupa miros ei vin si cauta motiv de lupta.
-Tu cum ai invatat sa te controlezi,am intrebat eu?
-Eu m-am nascut asa,m-am nascut varcolac.Mama a fost varcolac ,iar tata un om normal.Tata nu stia ca mama e o fiinta supranaturala ,iar cand a aflat ,adica dupa nasterea lui Derek,a fugit dupa care a fost ucis de un varcolac la numai 4 zile dupa disparitia lui de acasa.Atunci mama mea , dupa ce m-a nascut si pe mine, a incercat tot felul de chestii sa se sinucida ,dar fiind varcolac se tot vindeca.Pana la urma a murit si ea .Un varcolac poate muri atunci cand e transformat si se injunghie,daca e om se vindeca deoarece varcolacul din el te poate ajuta sa te vindeci,dar cand esti varcolac omul din tine nu te poate ajuta cu chestia asta .De aceea cand esti injunghiat ,sau orice alte chestii care pot ucide un om, in timp ce esti varcolac trebuie sa te transformi cat mai repede posibil in om.Deci,dupa moartea ei, Derek avea aproape 2 ani iar eu un an si am ramas in grija unchiului nostru mai putin favorabil,Peter,tot varcolac si el,familia noastra din partea mamei fiind varcolaci din nastere.Cu timpul ce am crescut ,el ne-a invatat totul despre a fi varcolac dar nu si ca el face parte din varcolacii rai.Ne invata cum sa ucidem ,ucigand un biet om infata noastra ,asta petrecandu-se cand aveam varsta de 6 ani.Atunci eram favorita lui si ma facea sa ma simt mandra.Eu credeam ca ceea ce ne spune,cee ace ne invata si ceea ce ne arata e absolut normal. La 7 ani ,Peter m-a inscris la scoala unde invata si Derek ,dar eu nu vroiam sa merg la scoala ci sa incalc regulile cu unchiul meu preferat.Il iubeam atat de tare incat as fi omarat si un om pentru el.Derek nu era atat de atras de el,de aceea eram si preferata unchiului.Fratele meu si- a dat seama ca ceva nu e de bine cu Peter si a incercat sa ma convinga sa fugim.
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Lobisomem"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...