Fara sa imi dau seama ,fata tipului care ne-a spus sa parasim cat mai repede padurea era si ea schimbata.Ochii lui erau albastrii,un albastru stralucitor,avea colti si gheare.WTF??In ce lume traim?Era o gluma?Poate baiatul vroia sa ne sperie ca i-am intrat in casa ,asa ca si-a chemat prietenii la o batuta,numai ca cei trei nu pareau sa fie prieten cu el deoarece s-au indreptat spre el prinzandu-l de gat si aruncandu-l in perete .A lasat o urma de sange in urma si nu cred ca e ketchup.Chiar era adevarat.Femeia era fara papuci calcand desculta prin cioburi si avea gheare si la picioare .Iaaaaxxxx.Cei doi barbati se indreptau spre noi,Stiles,Alice,Scott,Elisa si eu,Lydia.Incercam sa fugim dar prea tarziu .Unul dintre ei l-a luat pe Scott de gat si il atarna in aer cu asa usurinta lasandu-l fara aer si facandu-i o rana adanca cu ghearele pe abdomen.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Strigatul lui Scott l-a facut pe proprietarul casei sa se trezeasca.
-Nuuu!!!!Te rog, lasa-i in pace!!Sunt doar niste copii.
-Prea tarziu ,unul s-a dus.A zis tipul infricosator care l-a ranit pe Scott si l-a trantit inapoi pe podea.
Ce vroia sa zica prin s-a dus? L-a omorat?Nu se poate!!!Femeia se lupta cu baiatul pe care cred ca il chema Derek deoarece am auzit-o spunandu-i asa.Barbatii s-au apropiat de noi facand acelasi lucru care l-a facut si lui Scott,incepand cu Stiles apoi eu,Alice si Elisa care tipau fara incetare cand l-au vazut pe Stiles intins pe cioburi fara suflare si apoi pe mine izbita de un perete, cred ca ele au fost urmatoarele deaorece nu a mai vazut nimc dupa ce am aterizat pe ceva taios.
Se aude o voce ...o voce care striga..dar nu stiu mai exact ce striga pana cand ......pleooooosc!!!!!! O palma aterizeaza exact pe obrazul meu trezindu-ma pe o masa rece din sticla facandu-mi pielea de gaina .
-Auuuuuuuchhh!!!! Am exclamat foarte tare dupa lovitura facuta ..Ce a fosta asta?
-Nu te trezeai . Cum vroiai sa te trezim, spune Alice ,care era murdara de sange si cu cateva zgarieturi pe fata in timp ce se stergea cu o carpa,foarte speriata ?
-.. ce s-a intamplat ? Tu ce esti,cine esti ,ce vrei de la noi? Il intreb pe ..Derek..parca asa il chema.
-Asta vrem si noi sa stim, au zis ceilalti care aratau foarte ciudat dar Elisa parca era mai fericita vazandu-ne in starea asta ,ciudata fata.
-OK..Sunt Derek Hale.
-Atat? Asta e descrierea ta cu tot ce s-a intamplat aici? Vrei sa ne omori? Omoara-ne odata si sa terminam cu asta ,in sfarsit il vad pe Stiles nervos .
-Aaaa vrei sa mori? Te omor eu ,zice Alice foarte nerabdatoare sa il capaceasca pe fratele ei prost.
-Nu vreau sa omor pe nimeni. Tot ce s-a intamplat aici este numai vina voastra .Ce va trebuit voua sa veniti aici in padurea asta ?Un cadavru e pierdut in padurea asta si voi va plimbati prin ea ca si cum ati fi la voi acasa.
-Ce legatura are asta cu oamenii aia si cu tine? Ha?
-Pai are..Ati fost un pic zdruncinati de barbatul ala..
-Un pic ? Am crezut ca am murit .. Dar tu? Tu cum de traiesti,ai fost mai tare batut decat noi,zice Scott .
-Deci daca ma mai intrerupeti inebunesc .Oamenii aia sunt ..nu sunt chiar oameni..adica sunt oameni dar nu numai oameni..
-Dar,a inceput Elisa oprindu-se deoarece l-a intrerupt pe ''seful''.......
CITEȘTI
Cinci vieti,cinci varcolaci
Werewolf"Intr-o noapte un om al strazii a gasit in acea padure un cadavru,o fata taiata in doua .El a gasit doar partea cu picioarele si politia inca mai cauta jumatatea cealalta .Lumea crede ca o puma mare si infometata umbla prin oras ,altii cred in exist...