Asansör...

1.2K 29 6
                                    

Kendisi aldatılmış sanan Kaya, kaldığı otelin restoranında kardeşiyle birlikte kahvaltı ediyorken, her şeyden habersiz olan Ender, birkaç gün önce kavga ettikten sonra evi terk edip oteline yerleşen eşini ziyaret etmek adına onun otel odasının kapısına kadar gitmişti. Kapıyı yarı çıplak bir kız açtı...

- Buyrun!
- Kaya?!
- Duşta, siz kimsiniz?
- Hiç, hiçkimse!

Duyduğu cümlelerden sonra kapıdan uzaklaşıp, aynanın önünde ağlayarak asansörü beklenen Ender sadece ,,Kaya bana bunu nasıl yapabildi?!" Diye düşünüyordu. O sırada kardeşiyle kahvaltı eden Kaya ilaç vakti geldiğine hatırlayıp kendi odasına çıkabilmek için asansöre girdi. Asansöre bindiğide dün gece olanları hatırladı adam: kendi evinde, kendi yatakta, kendi eşini başkasıyla yakalanmıştı! Ya da o öyle zannediyordu. Bütün bu düşünceleriyle kendi katına ulaşmıştı artık adam ve asansör açıldı...
İki aşk birbirlerine sinirli, kin ve aynı zamanda üzgün bir bakış attılar. Ender, eşini gördüğü şoku atlattıktan sonra "oda da değilmiş demekki" düşünüp her şeyin büyük bir oyun olduğunu anlamıştı artık, ama Kaya için durum tam tersiydi. Dün gece onu aldatıp bugün ziyaret etmek adına otele gelen eşine kin dolu bir bakış attı...

Kaya - Senin ne işin var burada?
Ender - Asıl sen burada ne yapıyorsun odada değil miydin sen?!
Kaya - Hayır, ne odası buradayım görmüyor musun?!
Ender - Çabuk ol Kaya o kızı yakalanmamız lazım!
Kaya - Hangi kızı Ender ne diyorsun Allah aşkına?!
Ender - Vakit kaybetmemiz lazım Kaya lütfen çabuk ol (Hızlı adımların sayesinde ikisi de artık kapıyı ulaşmıştı)
Kaya - Geldik işte.
Ender - anahtarı ver çabuk! (Aldığı anahtarla kapıyı açtı Ender) Hala giyinmeye çalışan kıza Ender memnun, Kaya da şok olmuş bir bakış attı...
Kaya - Siz kimsiniz?
Kız - Ben...
Ender - Dur zahmet etme canım ben anlatayım sen de eksiklerimi tamamla olur mu?! (Kız şaşırmış ama aynı zamanda korkmuş olduğunu belli etmemek adına susmaya terci etti) Kayacım bu hanımefendi kardeşinin tarafından bizi ayırabilmek için tuttuğu bir kız!
Kaya - Ne?! (Şok olmuş bir yüzle Endere bakar)
Kız - Yanlış anladınız sanırım, ben dediğiniz hanımefendiyi tanımıyorum bile ayrıca, beni hiç kimse tutmadı bu benim işim.
Ender - Ha yani başka adamın odasına girip, yarı çıplak halde kapıyı açıp, kadına kocanız duşta! Siz kimsiniz demek, işiniz oluyor demekki!
Kız - Hayır aslında...
Ender - Bak canım sen beni tanımıyorsun ve neler yapabilecegimi aklının ucundan bile geçirmek istemezsin inan. O yüzden şimdi eğer bu otelin müdürüne gidip, kamera kayıtlarını çıkarıp, polise şikayet etmemi istemiyorsan konuşmaya başla!
Kız - Konuşamam o adam kesin öldürür beni (Korkak korkak bakar)
Ender - Bak eğer şimdi konuşmazsan o bahsettiğin adamdan önce ben seni öldürürüm!
Kaya - Ender sakın ol! Siz de merak etmeyin. Bakın eğer her şeyi anlatırsınız size polise şikayet etmeyiz o adam da hiçbir şey yapamaz inanın bana. Ben bir avukat olarak bunu söylüyorum, hatta sizi koruyacamı da söz veriyorum!
Kız - Tamam ama beni kesin koruyacaksınız değil mı?!
Ender - Koruyacağız dedik ya hadi anlat!
Kaya - Ender lütfen!
Ender - Okey, tamam sustum.
Kız - Aslında ben dediğiniz birini yani Şahikayı tanımıyorum, benle iletişime geçen kışı haluk beydi. Bana büyük miktar bir para teklif etti, karşında ben de yarı çıplak bir halde otel odasının kapını açacaktım, size Kaya duşta diyecektim, sonra da hiç kimseye gözükmeden otelden çıkacaktım ve ülkeyi terk edecektim. Sadece bu.
Ender - Sadece bu mu?! Pardon başka ne yapacaktın?! (Kesicekmiş gibi baktı)
Kaya - Ender bir dur allah aşkına! Siz de şimdi hiç kimseye gözükmeden çıkın! Eğer bir şey olursa da, ya ararlarsa sızı ne bileyim tehdit ederlerse beni arayın. Numaramı vereceğim şimdi. (Numarayı verir kız da odadan çıkar)
Ender - Sana gerçekten inanamıyorum! Bir de numaranımı verdin ona! Bravo!
Kaya - Asıl ben sana inanamıyorum hem suçlusun hem güçlü hayret bir şey!
Ender - Pardon?! Bizi ayrıbilmek için böyle çirkin bir oyun yapan manyak bir kardeşin varken banamı inanamıyorsun! Ayrıca ben niye suçlu oluyormuşum?
Kaya - Bırak ya Ender allah aşkına! O böyle oyun yapıyorsa, sen de gerçekten kocanı aldatıyorsun! Hem de bizim yatamızda! Yanı senin Şahikadan bir farkın yok kendini üste çıkarmaya çalışma!
Ender - Kaya ne diyorsun sen ne aldatması?(Şaşırmış ama bir o kadar da kırgın bakar)
Kaya - Ben her şeyi biliyorum Ender!
Ender - Neyi biliyorsun?
Kaya - İşte dun eve geliyordum senle barışmak için Fatma'yı aradım o da senin onu izin verdiğini söyledi sonra ben eve geldim bir de ne göreyim romantik masa mumlar falan en son da işte spor hocası yani sevgilin karşıma çıktı ben de senin burada ne işin var dediğim o da Ender hanıma sorun dedi odamıza geldiğimde de senin kıyafetlerin yerlerdeydi sen de uyudun!
Ender - Kaya yok öyle bir şey! Bak yemin ediyorum ben seni aldatmadım! Üstelik ben kazağımdan sonra spor yapmıyorum bunu da en iyi sen biliyorsun! Dün benim migrenim tuttu uyuya kaldım hiçbir şey bilmiyorum ya hatta senin aradığını bile duyamadım lütfen inan bana. (Kedi gibi bakar)
Kaya - Fatma'yı niye izin verdin o zaman?!
Ender - Ben ona izin falan vermedim hatta o evdeydi! Kaya - Ender yalan söyleme! Ben gelirken Fatma evde değildi!
Ender - İnan bana hiçbir şey bilmiyorum hatta sana ispat ederim şimdi Fatma'yı arayacağım göreceksin. (Ender Fatma'yı arar)

Ender/Fatma telefon konuşması Ender - Fatma hanım merhaba.

Fatma - Merhaba Ender hanım.
Ender - Fatma hanım ben size bir şey soracağım.
Fatma - Tabi sizi dinliyorum.
Ender - Dün benim migrenim tutmuştu ve baygın gibi uyuya kalmıştım hatırlıyor musunuz?!
Fatma - Evet Ender hanım hatırlıyorum.
Ender - Çok güzel, işte o sırada beni Kaya aramış fakat ben duymamışım ama şimdi ben onu ulaşamıyorum acaba seni de aradı mı?
Fatma - Hayır Ender hanım aramadı.
Ender - Tamam canım bir de şey, evde asistanım gelmiş, bir evrak falan verecekti bana kapıyı çaldı fakat hiç kimse açmadı. Sen neredeydin?
Fatma - Şey Ender hanım ben bir markete gitmiştim ev için bir şeyler alıcaktım muhtemelen asistanınız da o sırada geldi.
Ender - Tamam canım hiç sorun yok ba-bay! (Telefonu kapatır)
Kaya - Ender Fatma benle konuştu hatta senin ona izin verdiğini söyledi ben gelirken de o evde yoktu!
Ender - Anladım Kaya ben. Bu her şey Şahika'nın bizi ayrılabilmek için yaptığı bir oyun! İşte senin için bir kız tuttu benim için de spor hocası ve Fatma'yı satın aldı. Böylelikle ben de sen de aynı anda kendimizi aldatılmış sanıcaktık ve boşanacaktık her şey bitecekti yani. Onun bir manyak olduğunu biliyordum da bu kadarını ben bile beklemezdim.
Kaya - Bu kız ruh hastası mı seni ne kadar sevdiğimi bildiğine rağmen bunu bana nasıl yapıyor ben onun abisiyim ya abisi! (Tam bu sırada Şahika kapıyı açıp içeri gelecek)...

• Hatalarım olduysa özür dilerim ilk hikayem o yüzden kusura bakmayın. umarım beğendiniz ikinci bölümü yarın atarım.

ALEV TANGOSU...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin