Argun holding...
Şahika - Haluk bey size bir işim düştü!
Haluk - Tabi Şahika hanım dinliyorum!
Şahika - Nasıl yapacaksın bunu bilmiyorum, ama Enderle ilgili her şey öğreneceksiniz, belki eski sevgilisi vardır ya da vuracağınız bir nokta, ne bileyim her şey lazım bize, çünkü Ender akıllı bir kadın! Hiçbir şey almadan Halit'tan böyle kolay boşanmazdı, illa Halit ona bir şeyle tehtid etti ve boşanmaya mecbur etti! İşte siz de neyle tehtid etti onu bulacaksınız!
Haluk - Eğer öyleyse Ender hanımın ya da Halit beynin avukatlarından birini, konuşmak için para ile satın alabiliriz!
Şahika - Halit'in avukatını deneme bile, imkansız o iş Metin asla onu satmaz, ama Ender'in eski avukatlarından birini deneyebilirsiniz!
Haluk- Öyleyse ben hemen işimin başına geçiyim.
Şahika - Tabii çıkabilirsiniz, ama çıkmadan önce bir şey daha lazım bana!
Haluk - Ne lazım efendim?
Şahika - Eski bir dostumun telefon numarası!
Haluk - Kimin numarası Şahika hanım?
Şahika - Lale, Lale Ilgaz! (Gülümser)O sirada Ekincilerin evi...
Caner - Abla nasılsın? İyi misin? Ne oldu sana?
Yiğit- Anne nasıl oldun?
Erim - Anne yolunda mı her şey?
Ender - Çocuklar, Caner sakin olun, iyim ben, eğer izin verirseniz anlatırız!
Kaya - Sen mi söyleyeceksin yoksa ben mi söyleyim?
Ender - Söylerim ben! (Gülümser)
Caner - Ne oluyor ya?
Ender - Ben... hamileyim! (Kahkaha atar)
Yiğit - Nasıl ya! (Sevinir)
Erim - Gerçekten mi! (Çok şaşırır)
Caner - Ne diyorsun abla sen ya? (Şok olmuş bir halde sorar)
Kaya -Bas baya, minik bir Ekinci daha geliyor! (Kahkaha atar)
Yiğit- Junior Ender yolda desene sen buna! (Kahkaha atar)
Erim - Niye junior Ender?
Yiğit - Çünkü kız olucak!
Ender - Biz bile daha bunu bilmiyoruz sen nereden biliyorsun oğlum?
Yiğit - hissediyorum anneciğim!
Erim - Çok sevindim, tebrik ederim anne, Kaya abi... (Her ikisine de sarılır)
Yiğit - Heyecandan demeyi unuttum, çok sevindim anneciğim, baba tebrik ederim, ama ben biliyordum! (Şeytanca gülümser)
Ender - Nerden biliyordun? (Tek kaşını kaldırıp Kayaya bakar)
Kaya - Nasıl yani?
Yiğit- Otelde yalnız kaldığınız zaman, söylemiştim bunu hatırlarsanız!
Ender - Gerçekten pes artık Yiğit!
Yiğit - Ne var ya?! (Kahkaha atar)
Caner - Ben de o kadar büyük bir şoka girdim ki gerçekten dilimi yuttum, tebrik ederim abla, Kaya abi. (İkisine de sarılır)
Yiğit - Hastanede bu yüzden mi kaldınız sız?
Kaya - Aslında anneniz biraz kötü oldu, fenalaştı ve o yüzden hastaneye kaldırdık onu! Orada da testlerin sonuçlara göre vücudunda zehiri bulmuşlar!
Caner - Şahika!
Ender - Bak nasıl da tanıyor onu!
Erim - Ben hiçbir şey anlamadım.
Ender - Şöyle oldu, kısacası Şahika bir şekilde benim hamile olduğumu öğrendi ve bebeğimizden kurtulmaya çalıştı! Oyunları kurup, bana Kaya'nın adından bir çay yolladı, ben de onu içtikten sonra fenalaştım! Allah'tan hastaneye yetiştik, orada da doktorlar vücudumda ilaç buldular!
Yiğit - Bu kadarı da fazla artık, gerçekten manyak bu kadın ya!
Kaya - Merak etme oğlum, Şahika artık bize zarar veremez!
Caner - Nasıl olacakmış o iş? Şahikadan bahs ediyoruz burada!
Kaya - Böyle olacak ki, ben onu hapiste attırmakla tehdit ettim, eğer İsviçre'ye dönmezse tabi!
Yiğit - Oha, senden bunu hiç beklemezdim baba!
Ender - Ne yalan söyleyim ben de şaşirdim.
Kaya - Şaşıracak ne var anlamıyorum?! O her istediğini yapar, ama konu ona gelince herkes durucak öyle mi?! Kusura bakmayın, ama ben ailemi korumak için her şeyi yaparım!
Caner - Helal olsun be abi...Argun holding...
Haluk - Şahika hanım istediğiniz numarayı buldum, Ender hanımın ilgili de haberleri bekliyorum!
Şahika- Çok güzel! Çıkabilirsiniz!Şahika telefon numarayı alır ve arar...
Lale - Hi!
Şahika - Bonjour Laleciğim!
Lale - Şahika?!
Şahika - Evet hayatım, benim!
Lale - Bunu anladım da niye arıyorsun?
Şahika - Çok ayıp, insan eski dosta önce nasılsın diye sorar!
Lale - Fazla vaktım yok! Ne İstiyorsun anlat hadi, yoksa kapatıyorum!
Şahika - Tamam bir dur önce! Her şeyi tek tek anlatacağım!
Lale - Dinliyorum, tam uç yıl sonra niye aradın çok merak ediyorum doğrusu!
Şahika - Sana ait olan her şey, geri vermek için tatlım!
Lale - Ne diyorsun anlamıyorum.
Şahika - Abimi geri istiyor musun, istemiyor musun, sen onu söyle önce!
Lale - Sen delirdin mi Şahika?! Biz tam üç yıl önce ayrıldık! Üstelik abin evli unuttuysan!
Şahika - Sanki boşanamaz!
Lale - Şahika bak, Kaya tam 27 yıldır aynı kadına aşık, hiç bir zaman ona baktığı gibi bana bakmadı! Beş yıl boyunca bana sevgilim bile demedi! Neden bahs ediyorsun san allah aşkına?!
Şahika - Bütün bunları nereden biliyorsun sen?
Lale - Bana sevgilim demediğini mi?
Şahika - Hayır Lale, Endere nasıl baktığını!
Lale - Ne önemi var!
Şahika - Onu takip ediyorsun değil mi?! Onunla ilgili her şeyi okuyorsun ve görüyorsun, itiraf et!
Lale - Sana ne!
Şahika- Hala deli gibi aşıksın abime değil mi?!
Lale - Bence bu sorunun cevabını gayet iyi biliyorsun! Beni aradığına göre...
Şahika - Bak canım abimi gerçekten hak eden kişi sensin! Onu hep çok sevdin! Beş yıl boyunca onun yanında olup onu mutlu etmek için her şeyi yaptın!
Lale - Sen beni anlamıyorsun galiba! Abin evli ve 25 yaşındaki çocuğu var!
Şahika - Abim senden bebeğinizi aldır dediği zaman koşa koşa gidip bebeğinizden vazgeçmeseydin şimdi bu durumda olmazdın biliyorsun bunu değil mi?!
Lale - Baba olmak için hazır değilim dedi ne yapabilirdim?!
Şahika - Şimdi Ender'in yaptığını yapabilirdin!
Lale - Nasıl yani?
Şahika - Abimle evlenmek için önce Yiğiti kullandı, şimdi de onu elde tutabilmek için ikinci çocuğu peydahladı!
Lale - Hah çok güzel, kadın hamile nerdeyse ikinci çocuğu doğuracak, sen bana abimi geri istiyor musun diye soruyorsun burada!
Şahika - Lale onu hala çok sevdiğini biliyorum!
Lale - Bu gerçek neyi değiştiriyor ki?!
Şahika - Onun için savaşabilirsin!
Lale - Şahika, ben bir avukatım ve kaybedeceğim bir işe asla girmem!
Şahika - Kaybetmeyeceksin diyorum!
Lale - nasıl bu kadar emin olabiliyorsun!
Şahika - Çünkü Ender aslında çok kötü bir insan, eğer biz abime onun gerçek yüzünü göstermeye başarırsak, abim seni seçer!
Lale - Madem öyle, tek başına niye yapmıyorsun bunu?! Ben ne yapabilirim ki?!
Şahika - Tek başıma yapamıyorum, çünkü bana karşı abimi öyle doldurdu ki, adam benim yüzümü bile görmek istemiyor ve İsviçre'ye göndermek istiyor! Hatta İsviçreyi dönüyorum ben!
Lale - Sen deli misin kadın?! Seni bile İsviçre'ye göndermeye başardıysa bu Ender, bana ne yapmaz?! Üstelik tamam, diyelim ki ben kabul ettim teklifini, tek başıma orda ne yapabilirim ben?
Şahika - Sen teklifimi kabul et ve bunu düşünme, çünkü ben fiziksel olarak yanında olmasam da, hep ararım ve ne yapman gerektiğini söylerim! Üstelik sen de çok akıllı bir kadınsın, hatırladığım kadarıyla!
Lale - Şahika, benim Kaya'dan gizlediğim çok büyük bir gerçek var! Eğer bunu öğrenirse hiçbir zaman beni affetmez!
Şahika - Ne gerçeği?
Lale - Ben aslında bebeğimi aldıramadım, yapamadım! Kaya da istemiyorum dedikten sonra söyleyemedim, sonra o benden ayrılmak istedi, hatta İstanbul'a döndü ben de mecburiyetinden dolayı beni seçmeyi istemediğim için, bu gerçeği ondan saklamaya karar verdim!
Şahika - Lale, Senin abimden bir çocuğun var, bunu sakladın ve şimdi meydanı Endere mı bırakıyorsun?! Sen aslında düşündüğümden daha çok abimi hak ediyormuşsun!
Lale - Ne diyorsun sen ya?
Şahika - İşte senin ve Enderin farkını gösteren çok büyük ve güzel şey! Ender gelecek için kendi doğurduğu çocuktan bile vazgeçti, ama sen bunu yapamadın ve tek başına doğurdun!
Lale - Kaya bunu öğrenirse asla affetmez!
Şahika- Endere çocuğunu verdiği bile affetmiş bir adam, bunu mu affetmeyecek sana?! Anla artık, siz aile olmayı hak ediyorsunuz! Sen abimi hak ediyorsun! Ender'in yaşadığı hayat aslında senin olmalı! O yüzden kendine gel ve sana ait her şeyini ondan al! Senin çocuğun baba ile yaşamayı hak etmiyor mu sence!
Lale - Bilmiyorum, düşünmem lazım!
Şahika - Doğru bir karar alacağından eminim, ama düşünürken bunu aklından sakın çıkarma, bu hayatta en çok abimi sen sevdin! En çok siz aile olmayı hak ediyorsunuz! Kendi çocuğundan da bu hakkıyı, aile olmak ve baba ile yaşamak hakkıyı alma!
Lale - Düşüneceğim! (Telefonu kapatır)
Haluk - (Kapıyı hafifçe açıp) Şahika hanım girebilir miyim? (Sorar)
Şahika - Girebilirsiniz Haluk bey, umarım boş eleriyle gelmediniz!
Haluk - İşinize çok yarayacak bir bilgi ile geldim sanırım!
Şahika - Neymiş o?
Haluk - Ender hanımın eski avukatını buldum, tam Halit beyle boşandığı zamanda çalıştığı bir avukatı hemde!
Şahika - Ee sonra?
Haluk - Onu büyük bir miktar para teklif ettim o da her şeyi anlattı!
Şahika - Program sunucusu gibi konuşma! Çabuk söyle!
Haluk - Aslında şöyleki, Ender hanım Halit beyi otel odasına bir kızla basmak istedi, fakat Halit bey Ender hanımı bastı! Otel odasında Halit bey Ender hanıma bir fotoğraflar göstermiş, orda da Ender hanım Halit Bey'in iddasıyla göre sevgilisiyle birlikteymiş! Ender hanım tabii ki itiraz etti, ama Halit bey bu fotoğrafları herkese gösterip rezil ederim seni demiş. Ender hanim da zorla boşanma protokolü imzalamış!
Şahika - Harika bir haber bu! Fotoğraftaki kişiyi bulabildin mi peki?
Haluk - En büyük haber de bu aslında! O fotoğraftaki kişi bir zamanlarda İstanbul'da yaşayan çok ünlü bir doktor Sinan Saygınmış, hatta Ender hanımın doktoruymuş!
Şahika - Bak sen! (Gülümser)
Haluk - Bir de karisi vermiş, fakat Ender hanım ve Halit beyin boşandıktan önce karisinden boşanmış, sonra da Ender hanımın ve Halit beyin boşanma sürecinde kendi hastaneyi satıp, ülkeden kaybolmuş. Bir süre sonra ülkeye geri dönüp Zehra hanımla evlendi, fakat Zehra hanımla olan evliliği fazla sürmeden, boşanıp tekrar ülkeyi terk etmiş!
Şahika - Nerede şimdi, bunu bulabildin mi?
Haluk - Kendisi İsviçre'de yaşıyor efendim!
Şahika - Beni fazlasıyla şaşırttınız Haluk bey! Çok iyi bir iş çıkardınız, bravo size! Tabi Ender de az değil, kesin o adam onun sevgilisiydi, Halit de bunu öğrendikten sonra onu ülkeden kovmuş! O aptal doktor da intikam almak için Zehra'yla evlendi, Ender bunu kendine yediremedi tabi ve öyle bir şey yaptı ki, hem kendini temize çıkarıp, ben Sinan'la sevgili değildim diye ispat etmiş, hem de Sinandan intikam alıp, sonsuza kadar ondan kurtulmuş adamın evliliği bitirip ülkeden yollamış! Bak sen Endere ne işler çeviriyormuş meğerse, ben de salak bir şey sanırdım! Demekki ben geldikten sonra paslandı kadın, ama tabi Şahika verken Ender kim ki! Ben şimdi Zehra'ya arayıp hikayenin tamamını dinleyim, siz de çıkabilirsiniz Haluk bey, çok teşekkür ederim!Şahika telefonu alıp Zehra'ya arar...
Zehra - Şahika!
Şahika - Bonjour Zehra!
Zehra - Sen beni arar mıydın?
Şahika - Aşk olsun Zehracığım, seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun!
Zehra - Bilmez miyim, peki arama sebebini öğrenebilir miyim acaba?
Şahika - Acilen seninle konuşmam lazım, çok önemli bir konu! O yüzden seninle görüşmek istiyorum, hatta bilmiyormuşsundur ben İsviçre'ye dönüyorum, gitmeden de seni görmek istiyorum.
Zehra - Bu kadar çok seviyorsun beni yani.
Şahika - Lütfen Zehra!
Zehra - Tamam, ne zaman?
Şahika - 2 saat sonra şirketin önündeki kafede buluşalım mı?
Zehra - Olur.
Şahika- Beni kırmadığın için çok teşekkür ederim, görüşürüz canım a bientôt!
Şahika - İşler tam istediğim gibi gidiyor! Hem Lale'yi hem de Sinan'ı buraya getirmekle çok büyük bir darbe vuracağım onlara! Hem ben de burada olmayacağım! Yavaş, yavaş onların evliliğini bitireceğim! Abimin Endere olan güvenliğini tamamen yok ettikten sonra da ona suçsuz olduğuma inandıracağım! Enderi de bu sefer o doğurduğu çocuk bile kurtaramaz artık! Hatta abimin bir çocuğu daha olduğunu öğrendikten sonra, hepten delericek ve sevgili kocası ile olan güvenliğini kaybedecek! Böylelikle de, en güzel şey yapıp boşanacaklar... (Şeytanlı bir kahkaha atar)• Hatalarım varsa affola, umarım beğendiniz...🙏🏻🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV TANGOSU...
RomanceHerkese merhaba, ben Lizi instagram hesabim @sevvisam♥️ Bu benim ilk hikayem, o yüzden çok heyecanliyim! umarim beğenirsiniz... Çok düşündüm ve EnKayın 18+ hikaye yazmaya karar verdim. Burda olaylar Yasak elmanin 79 bölümden, tam asansör sahnesinden...