Kafede...
Şahika- Zehracığım nasılsın?
Zehra - İyim Şahika sen?
Şahika- Ben de iyim sağ ol hayatım.
Zehra - Direk konuya geçsek, niye çağırdın beni?
Şahika - Şimdi Zehracığım yanlış anlama, ama ben seni buraya ilk eşiyle ilgili yani Sinan'la ilgili konuşmak için çağırdım!
Zehra - Sinan mı? o ne alaka? (Şaşırmış gözlerle bakar)
Şahika - İşte benim İsviçre'de çok yakın bir arkadaşım var, o da Sinanla birlikte, çok sevmiş onu, bana da işte çok aşık oldum, harika bir adam falan dedi, ama nedense Sinan'ın fotoğrafını gördükten sonra hiç gözüm tutmadı ona! Arkadaşıma da malum ben böyle şeyleri hissediyorum, erkek arkadaşını sevmedim, ayrıl ondan diyemezdim o yüzden de onu araştırdım! Bir de ne göreyim Sinan eski kocanmış!
Zehra - Evet Sinan kendini sevdirmek konularda çok başarılı!
Şahika - İşte bu yüzden sana geldim, sizin aranızda neler yaşandı, nasıl evlendiniz, niye boşandınız, lütfen bana anlat, bak arkadaşımın hayatı söz konusu burada!
Zehra - Tamam anlatırım!
Şahika - Çok büyük bir iyilik yapıyorsun şu an bunu anlatarak!
Zehra - Tamam, işte biz Sinan'la bir davette karşılaştık ve onu çok beğendim yalan yok sonra da arkadaşça görüşmeye başladık, fakat bir yandan Sinan her şeyini satıp kayboldu, ondan sonra beni aradı ve buradan gittiğimi sadece sana söylüyorum, çünkü benim için çok özelsin, ama merak etme birazdan döneceğim falan dedi, ben de haliyle çok sevinmiştim. Sinan döndüğünde de biz hem sevgili olup hem beraber bir iş kurduk, beni ikna etti ve ben kredi çektim babamdan habersiz bir şekilde hem de, işte sonra bu durumları babam öğrendi ve çok kötü şekilde tartıştık biz hatta beni evden bile kovdu! O sırada Sinan bana evlenelim dedi, ben de kabul ettim!
Şahika - Sonra ne oldu?
Zehra - Babam hem evlendiğimi hem de Sinan'ı görünce deliye döndü, tabii ben ozamanlarda anlamadım bütün bunların niye olduğunu, ama sonradan öğrendim ki aslında babam Sinan'ı Ender'in sevgilisi olarak biliyordu, fakat bu tamamen yanlış anlaşılmaydı! Ender beni sevmediği için yani biz birlikte kalırken birbirimizden hoşlanmıyorduk o da haliyle benden kurtulmak istedi ve eğer bu kız evlenirse, bu evden gider ben de rahatlarım demiş. Sinan'ın da benden hoşlandığını öğrenmiş ve bizi bir araya getirebilmek için Sinan'la görüşmeye başlamışlar, işte birisi de babama Ender ve Sinan birlikteler, buluşuyorlar, karın seni aldatıyor demiş babam tabii ki delirdi ve Enderi boşadı!
Şahika - Neler olmuş da benim haberim yok! Ee sonra siz niye boşandınız?
Zehra - İşte biz babamı çağırdık, bu gerçekleri anlattık, babamı ikna ettik ve her şey düzenine girdi derken, bir gün kalkıyorum Sinan evde yok, tam bu sırada evime Ender geldi ve Sinan'ı boşuna arama çünkü sevgilisiyle ülkeden kaçmak üzere dedi! Ben ilk başta inanmak istemediğim için, Ender de inanmıyorsan git kendi gözlerinle gör dedi! Ben de havalimanında gittim ve Sinan'ı orda buldum! Üstelik birlikte kurduğumuz hastaneyi satıp, bütün parayı almiş!
Şahika - Gerçekten de acayip hikaye, ama Zehracığım orada Sinan'ı gördüm dedin de peki ya sevgilisi, yoksa yalnız mıydı?
Zehra - O anda sevgilisi onunla birlikte değildi, ben de daha fazla orda duramadım ve çekip gittim!
Şahika- Anlıyorum seni. Ayrıca çok teşekkür ediyorum, sayende arkadaşımın hayatını kurtarıyoruz!
Zehra - Ne demek. Arkadaşına söylediklerimi anlat o da çabuk Sinan'dan ayrılsın, benim yaşadıklarımı o yaşamasın en azından!
Şahika - Merak etme sen, bu söylediklerini duyduğu andan sonra, hemen ayrıllar zaten!
Zehra - Tamam, başka bir şey yoksa ben gideyim!
Şahika- Tabii, au revoir!Zehra kafeden ayrılır, Şahika da Haluk beye arar...
Şahika - Haluk bey hemen Sinan denen adama ulaşıyorsunuz ve bir görüşme ayarlayorsunuz! Ben zaten yarın İsviçre'ye gidiyorum!
Haluk - Tamamdır Şahika hanım. (Telefonu kapatır)
Şahika - Endere bak sen, tam da düşündüğüm gibi. Ah Zehracığım çok teşekkür ederim, sayende gerçekten de abimi kurtaracağım hem de sonsuza kadar! (Şeytanca güler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV TANGOSU...
RomanceHerkese merhaba, ben Lizi instagram hesabim @sevvisam♥️ Bu benim ilk hikayem, o yüzden çok heyecanliyim! umarim beğenirsiniz... Çok düşündüm ve EnKayın 18+ hikaye yazmaya karar verdim. Burda olaylar Yasak elmanin 79 bölümden, tam asansör sahnesinden...