Alev Tangosu...

690 25 27
                                    


İki hafta sonra...

Kaya - Hayatım hadi ama artık geç kalıyoruz! Bu davete gitmeyi de ayrıca sen istiyordun!
Ender - Geliyorum!

Kadın giyinmiş olan sırt açık, derin dekolteyle beraber uzun yırtmacılı siyah bir elbiseyle salona giriş yapar...

Yiğit - Vay be...
Erim - Anne bu ne güzellik.
Kaya - Sevgili karıcım sen ne olmuşsun böyle .
Caner - Ablacım gözlerimizi kamaştırıyorsun resmen!
Ender - Tabi ki de, insanlar yeni doğum yaptı ve kendini bıraktı diye asla diyemezler!
Kaya - Çıkalım mı artık yoksa geç kaldık!
Ender - Çıkalım hadi! Caner ne duruyorsun?!
Caner - Yok ya ben gelmeyim abla, siz gidin ve iyice eğlenin!
Ender - Emin misin?!
Caner - Çok eminim.
Ender - Tamam o zaman sen nasıl istersen.
Kaya - Ruya ne yapıyor?
Ender - Az önce uyudu.
Kaya - Güzel, gidelim o zaman.
Ender - Hemen canım, Didem hanım...
Didem - Efendim Ender hanım.
Ender - Ruya size emanet, eğer uyanırsa uyutmayı deneyin, ben gelmeden yediremezsiniz zaten.
Didem - Tamamdır efendim.
Kaya - Biz çıktık...
Yiğit/Erim - İyi eğlenceler...

Ender ve Kaya çok şık bir şekilde süslenmiş mekana vardılar artık...

Ender - Bak Yıldız ve Kerim de burdalar...
Kaya - Gel onların yanına gidelim...
Yıldız - Oha Endoşum bu ne güzellik, yıkılıyorsun resmen! Ayrıca doğum yaptıktan sonra bu kadar hızlı bir şekilde eski formuna kavuşan ilk kadınsın galiba, helal olsun sana Endoşum! Kaç kilo verdin itiraf et!
Ender - Haha alemsin Yıldız ya! Teşekkürler, ayrıca ne kadar aldıysam o kadarını verdim bir tanem, sen de pek tatlı olmuşsun...
Yıldız - Sağ ol hayatım.
Kerim - Kaya nasılsın?
Kaya - İyim Kerimciğim sen?
Kerim - Ben de.
Ender - Nasıl gidiyor beraberlik?
Kerim - Çok güzel Enderciğim, asıl küçük prenses nasıl sen onu anlat.
Ender - Ruya çok iyi ve çok hızlı bir şekilde büyüyor.
Kaya - Yani ne yapsın, bir tek yiyor ve uyuyor, herkes de ona bakıyor, hayat ona güzel vallahi! (Herkes kahkaha atar)
Yıldız - Yerim ben onu.
Ender - Halit de gelmiş ben ona selam verip gelirim hemen.
Kaya - Tamam hayatım.
Kerim - Kusura bakma Kaya arkadaşımı gördüm de Yıldızı onunla tanıştırmak istiyorum müsadenle.
Kaya - Ne demek müsade sizin.
Sinan - Kayacım nasılsın?
Kaya - Çok iyim?
Sinan - Ben de iyim, teşekkürler sorduğun için! Ender yok mu?
Kaya - Gelir birazdan.
Sinan - Ha gördüm onu, baya da güzelmiş, maşallah kadın yeni doğum yaptı ama muhteşem formuna kavuşmuş hemen!
Kaya - Pardon?! (Gerilir)
Sinan - Fizik diyorum, muhteşem! Zaten ben onun için tam iki kere boşandım!
Kaya - Dalga mi geçiyorsun sen benimle?
Sinan - Yok canım ne dalgası, hayatımda bin tane kadınla yattım ama doğruya doğru Ender gibisini asla bulamadım!
Kaya - Bana bak Sinan! Seni tek lafımla mahvederim anladın mı?! Sen ne hakla karımla ilgili böyle konuşuyorsun?!
Sinan - Sakin ol Kaya, ne dedim ben şimdi?! Sadece karın yatakta çok iyi dedim! Sevinmen lazım. (Gülümser)
Kaya - Seni var ya allahın cezası döverim şimdi! (Üstüne saldırır)
Ender - Kaya ne yapıyorsun sen?! İnsanlar size bakıyor! Durur musun lütfen?!
Sinan - Karını dinle!
Kaya - Öldürürüm lan seni!
Ender - Kaya! Sinan defol git burdan yoksa seni kovmasını bilirim!
Sinan - Siz ne agresif bir çift olmuşsunuz böyle!
Ender - Üçe kadar sayıyorum Sinan!
Sinan - Zaten deyeceğimi dedim, yarın da İsviçre'ye dönüyorum, size de iyi eğlenceler diliyorum!
Ender - Defol dedim!
Sinan - Sakın bunu da aldatma Enderciğim! Yazık olur, seviyor seni! (Kahkaha atar)
Ender - Ne dedin sen?
Kaya - Gerçekten elimde kalır!
Sinan - Güle güle!
Ender - Ben sana yapacağımı bilirim! Buraya bakar mısınız?! (Garsona seslenir)
Garson - Sizi dinliyorum Ender hanım.
Ender - Güvenliği çağrın bana hemen!
Garson - Tabi efendim.
Güvenlik - Ender hanım bir sorun mu var?
Ender - Evet! Bu adamı (Sinanı gösterir) çabuk atın burdan! Defolup gitsin hemen! Gözüm görmesin onu! Zaten kim çağardı bir örensem o kişiyi mahvederim! Ha eğer davetsiz girdiyse de siz işinizden olursunuz!
Güvenlik - Ne gerek var efendim, hemen istediğinizi yaparız.
Ender - Öyle olsun bakalım!

ALEV TANGOSU...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin