Sabaha karşı eşyalarımı toplayıp küçük bir çantanın içine koydum. Ne yapacağımı bilmiyordum ama en azından kampı terk edecektim. Benim yüzümden kampın tehlikeye girmesine göz yumamazdım.
Son kez kampa baktım ve sonra taşlı geçitten geçerek kamptan çıktım. Gidebileceğim en uzak yere kadar yürüdüm. Sonra bir otobüs buldum ve nereye gittiğine bakmadan bindim.
~~~LEO~~~~
Dün geceden beri Alexa'ya bir sürpriz yapmayı planlıyordum. Onu yıllarda görmememiştim. Bir daha onu asla bırakmayacaktım.
Sabah erkenden onun kulübesine gittim. Kulübesinde yoktu. Belki kütüphaneye
gitmiştir diye düşündüm ve hızla kütüphaneye baktım. Orda da yoktu. Telaşlanmaya başladım ve korkuyla gidebileceği son yere baktım.
--------BÜYÜK EV ------
Kapıya biraz fazla yüklenmiştim. Ben içeriye girdikten sonra sert bir kapı kapanma sesi geldi.
Kherion, kızgın bir şekilde bana bakmaya başladı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun VALD-" lafını kestim."Alexa. Alexa hiçbir yerde yok!" dedikten sonra biraz yumuşadı ve endişelenmeye başladı."
Hemen yanına birkaç melez çağırdı ve Alexa'yı aramaları için görevlendirdi.
Herkes koşuşturmaya başlarken Kherion bana baktı.
"Onu bulacağız merak etme evlat." dedi"Sağ ol." dedikten sonra ben de onu aramak için dışarıya çıktım.
Saatlerce haber alamadık. Sakin kalmaya çalışıyordum ama bir türlü beceremiyordum.
En sonunda benim sığınağımda aramaya başladım.
Sığınağın kapısında bir kağıt vardı ve üzerinde görüp görebileceğiniz en güzel yazıyla yazılmış bir not vardı.Hemen notu elime alıp okumaya başladım ama öfkeme ve göz yaşlarına hakim olamadım.
Not:
"Leo,
Bazen yapmak istemediğin şeyler olur ama yapmadan duramazsın.
Gördüklerin seni üzsse de engel olamazsın ve tek bildiğin şey 'sevdiklerinin güvende olması için' yaptığındır.
Bunu bir elveda olarak saymayalım. Belki bir gün yollarımız kesişir ha Valdez? İlk sen gittin. Şimdi ben gitmeliyim.
Bir Kahraman Olarak Öl,
ALEXANDRA"
-ve Leo göz yaşlarını hayatında ikinci kez de olsa serbest bıraktı........
Percy Jackson ve Olimposlular serisinin hiçbir hakkına sahip değilim.(Seri benim değildir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart is Burning with Leo
Teen FictionDeğer verdiğiniz biri var mı? Güzel. Şimdi onunla çok güzel bir gün geçirdiğinizi hayal edin. Buraya kadar her şey normal değil mi? O kişinin size haber bile vermeden gittiğini ve size yapılan haksızlığın hayatınızın bir yılını aldığını hayal edin...